Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Det er en ting som er viktig å skjønne i den kapitalistiske verden. Det er at alle bedrifter er ute etter en ting. Penger. Og kundene er et nødvendig onde for å få tak i de pengene. En psykolog sa en gang at alle bedrifter er psykopater. Det er helt riktig.

Ja. Det forklarer iallefall opprinnelsen til DLC :-P

 

Mest ekstreme der var vel bioshock. Hvor man betalte for en "DLC" som allerede lå på discen xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Watch Dogs er et helt ok spill i min bok. Nesten alt spillet gjorde er ca midt på treet, det eneste jeg synes spillet gjorde helt galt var lyd, spesifikt motorlyd. Tror ikke de har brukt noen opptak fra ekte kjøretøy i det hele tatt med det resultat at alle kjøretøy bortsett fra noen av muskelbilene høres ut som støvsugere.

Men kanskje jeg bare føler slikt fordi jeg aldri hadde store forventninger til spillet uansett, og i tillegg bryr jeg meg ikke veldig om grafikk-farsen som oppstod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Watch Dogs er et helt ok spill i min bok. Nesten alt spillet gjorde er ca midt på treet, det eneste jeg synes spillet gjorde helt galt var lyd, spesifikt motorlyd. Tror ikke de har brukt noen opptak fra ekte kjøretøy i det hele tatt med det resultat at alle kjøretøy bortsett fra noen av muskelbilene høres ut som støvsugere.

 

Men kanskje jeg bare føler slikt fordi jeg aldri hadde store forventninger til spillet uansett, og i tillegg bryr jeg meg ikke veldig om grafikk-farsen som oppstod.

Er et topp spill, det er jevla moro hacke trafikk lysene i Watch Dogs da, å se bilene krasjer i vær andre da :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes watch dogs var ett helt greit spill,men kunne bli litt repeterende til tider..god historie og bra karakterer men litt kjedelig hovedkarakter,liker atmosfære også i spillet..litt rar balanse med penger som man får mer en nok av ganske fort..men man er jo en hacker da :)

Endret av olliver
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg sitter å venter på Capcom skal få ferdig Resident evil 2. :dribble:  :dribble:

Velkommen til fremtiden, å store tidsreiser :)https://no.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_2

 

Ha ha jeg har resident evil 2 på ps2 på cd her hjemme, jeg rundet spillet på hard så mange ganger til grafikken var uleselig å resident evil ikke var spillbart mere jeg la fra meg spillet ufrivillig da. Wee Do it :dribble:  :dribble: 

Lenke til kommentar

Watch Dogs er et helt ok spill i min bok.

Hadde heller ikke fått med meg noe av hypen til spillet og koste meg godt med det som et wildcard.

Synes det var et greit casual-spill med en grei story og nok å gjøre.

 

Kommer nok til å vurdere nr. 2. når det får release.

Lenke til kommentar

Her skulle det vært med et sitat fra Mala angående Life is strange.

 

Lover du at det bare er starten som er treg ? Jeg har holdt på med første episode litt og har nettopp kommet ut av skolen sammen med en jente og jeg sliter virkelig med å fortsette. Til nå har det jo vært totalt kjedelig, så kjedelig at jeg nesten går i kjelleren og leter etter Dølle Duck å lese i stedet. Det har jo fått mye skryt det spillet, jeg bare sliter med å gidde mer.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...