Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom meg ENDELIG inn på Norway 11, men det sto at jeg ble disconnected ganske fort. Anslagsvis to minutter etter at jeg kom inn. Det skjer ikke på de andre serverene... argh.

 

edit;

er det noen andre som har problemer med at serverene forsvinner fra lista med en gang man trykker på dem? Jeg har satt Norway i filter, men hvis jeg f.eks enkeltklikker på Norway 13 tømmes lista ganske fort, og jeg står igjen med de samme to serverene hver bidige gang.

 

Jeg kjører gårsdagens versjon av DayZ og Beta Patch. Det er vel ganske riktig, er det ikke?

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar

Værste måten å daue på, gikk inn i et vanlig rødt hus for å finne loot så detter jeg igjennom gulvet og brekker et ben og mister alt av blod :'(

 

Enig i den. helvete, akkurat i det jeg finner en fungerende bil, så restarter Norway 5 seg. fml.

 

Edit: Etter restart'en så er alt bortsett fra bakken og himmelen forsvunnet. Ikke et tre, ikke et hus, ikke gress, nothing. Noen som har erfaring med det samme?

Endret av Ubrilium
Lenke til kommentar

Værste måten å daue på, gikk inn i et vanlig rødt hus for å finne loot så detter jeg igjennom gulvet og brekker et ben og mister alt av blod :'(

 

Enig i den. helvete, akkurat i det jeg finner en fungerende bil, så restarter Norway 5 seg. fml.

 

Edit: Etter restart'en så er alt bortsett fra bakken og himmelen forsvunnet. Ikke et tre, ikke et hus, ikke gress, nothing. Noen som har erfaring med det samme?

 

Du er i debug land! :tease:

Lenke til kommentar

Værste måten å daue på, gikk inn i et vanlig rødt hus for å finne loot så detter jeg igjennom gulvet og brekker et ben og mister alt av blod :'(

 

Enig i den. helvete, akkurat i det jeg finner en fungerende bil, så restarter Norway 5 seg. fml.

 

Edit: Etter restart'en så er alt bortsett fra bakken og himmelen forsvunnet. Ikke et tre, ikke et hus, ikke gress, nothing. Noen som har erfaring med det samme?

 

Du er i debug land! :tease:

 

Hvordan kommer jeg meg vekk fra debug land, selvmord?

Lenke til kommentar

Hvor normalt er det å logge inn på en server, for å så dø innen 10 sekunder? Jeg brukte et par timer i morges på å loote og samle litt gear, så jeg var et stykke ut i spillet. Jeg hadde stoppet i et tårn, ganske øde et godt stykke innenlands og går inn på Norway 20, hvor det er 24 spillere. Selvsagt er det tydeligvis en annen spiller i dette tårnet som skyter meg før jeg har fått lastet ferdig og vet hva som skjer.

Lenke til kommentar

Dere har fått med dere at ArmA 2 1.62 kom i dag, og skal bidra sterkt til å forbedre DayZ?

linky?

 

http://www.arma2.com/latest-news/arma-2-combined-operations-operation-arrowhead-reinforcements-update-162_en.html

 

As part of our continuous support, we released a new patch for the award-winning tactical military shooter, Arma 2. Patch 1.62 brings a lot of fixes to multiplayer, which – aside for the large scale military battles – will also make zombie hunts much less prone to crashes and should improve server stability.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...