Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos ideèr så hadde det vært kult hvis det ble implementert et scenario à la "The Road".

At man begynte så langt sør som mulig og måtte komme seg lengst nord med livet i behold. Man måtte selvsagt innom de største byene for å finne ledetråder om koordinater til det stedet man skulle komme seg til.

Kom man seg helt frem ville man få en bra belønning i form av utstyr og derifra kunne man dratt det videre med at man måtte bygge en leir med sandbags, piggtråd, få i gang et kjøretøy, skaffe mat osv osv.

Da er det et scriptet spill og hele konseptet dayz ville vært ødelagt...

 

Ikke nødvendigvis. Kunne jo vært på utvalgte servere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange som reagerer på snipers her :).

 

Ser absolutt gleden i å snipe, bare for å stacke opp kills, pluss å få decent loot.

 

Vår vanlige approach til Cherno/Elektro er at jeg, eller jeg og en til, tar posisjoner med god oversikt over byen, og sistemann springer inn og looter. Ser vi noen i närheten av "vår mann", tar vi skuddet om vi klarer det.

 

Sjelden vi sniper bara for å snipe. (Men det hender, må jo holde löpet varmt)

Lenke til kommentar

Hadde det hyggelig på server nå.

Lå utenfor Balota flyplass med 3andre spillere.

Ene spilleren begynte å høre hjerteslag (random) når han siktet på hangaren og etter 2-10sekunder dør jeg uten noe skytelyd(jeg lå noen meter bak han, han er banditt.), hørte ut som jeg knakk beina når jeg lå stille.

Jeg hadde helt "perfekt" status, ikke mistet blod, 42 i grader etc.

 

Noen som har hatt samme problem?

Hvilken server spillte du på?

Lenke til kommentar

Svarte da.. Hadde regnet med at ting jeg la fra meg i teltet ville være der når jeg logget inn igjen i dag. Hadde en coyote backpack der!! Og et par alice bags, mens jeg hadde en czech backpack på meg.. Har heldigvis min revolver og M4A1..

Folk KAN ha loota det mens du var offline ;)
Lenke til kommentar

De KAN ha gjort det ja, men jeg hadde såppass i det at de måtte ha gått minst 10 ganger for å få med seg absolutt alt. Yeye, slikt skjer :p

 

Nå i dag fant jeg en bil og cruiset rundt på en flyplass og kræsjet inn i zombier :wee: Har also rundt 25 stekt kjøtt nå, så skal klare meg en stund!

Lenke til kommentar

Er på jobb, titter litt rundt på tråden så ser jeg samtalen Supermats, Per 17 og han andre To-something something hadde.

 

Folk som dreper for funzies er latterlige hvis noen spørr meg, hvertfall i survival spill som dette. MEN jeg skjønner det og på en måte så passer det helt fint, siden jeg ser på dem som mongolide psykotpater in game som har rett og slett mista alt og har klikka. (Jeg er en kar som lever meg litt inn i spill. ) Noe som må også sies er vel at hvis jeg noen gang møter på deg Supermats..skal jeg drepe deg med et smil. xD ( I spillet )

Endret av Citus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

noen som eide en rød GAZ mellom Rify og Willow lake? den hadde shitloads med cz ammo og bandages. 5-6jerrycans. jeg tok bilen kjørte i 2min så fant jeg en pickup som hadde en cz men ingen ammo. så kjørte jeg forbi elektro på norway 13 og tok imot mange koselige skudd i dørene og vinduene :) men tusen takk til deg som lagra bilen på en idiotisk plass halveis ute i vannet ;)

Lenke til kommentar

Hadde det hyggelig på server nå.

Lå utenfor Balota flyplass med 3andre spillere.

Ene spilleren begynte å høre hjerteslag (random) når han siktet på hangaren og etter 2-10sekunder dør jeg uten noe skytelyd(jeg lå noen meter bak han, han er banditt.), hørte ut som jeg knakk beina når jeg lå stille.

Jeg hadde helt "perfekt" status, ikke mistet blod, 42 i grader etc.

 

Noen som har hatt samme problem?

Hvilken server spillte du på?

Atlanta noe.

Lenke til kommentar

Jepp. Så kommer det vell noe "premium member get all weapons for free"..

Signa nå opp til beta, så får man se hvordan det blir.

 

Dayz er jo fortsatt i alpha, så det er MYE som kommer til å skje der også før det er ferdig. Og jeg stoler på Rocket at det kommer til å bli et veeelig bra spill, siden han tenker mere på gameplay enn å tjene masse penger.

Lenke til kommentar

At DayZ har blitt "dummet ned" skjønner jeg ikke noe av. Ett mer cruel & unforgiving spill skal man lete lenge etter... :)

 

Men som ett ferdig produkt hadde det jo fått slakt, er jo pr nå uendelig mange bugs og mangler, men det godtas jo seff pga for det første er en mod og for det andre er modden i Alpha.

 

Den ene stakkarn som sitter og jobber med dette (fulltid nå riktignok), har en formidabel jobb å gjøre med UI`en som jeg føler er det mest kronglete og uferdige av det hele. Gi det 6 mnd så tipper jeg mye er gjort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...