Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Da jeg logget ut i går var jeg et lite stykke Nord for NWA. Da jeg logget på i dag så startet jeg på kysten like ved Elektro.

 

Trodde jeg hadde dødd eller blitt resatt, men neida jeg hadde alt utstyret mitt og alle zombiekillene.

 

Har dette skjedd med noen andre? :huh:

 

Jaja, var kansje likesågreit. Fikk lootet med meg litt ammo ved deerstands på vei opp igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt dayZ i 5 dager og elsker modden! men prøvde å fikse så jeg fikk spilt i vindu slik at kompisen min kunne se på over skype, og var inne på noen options... og nå får jeg ikke opp noen servere i d hele tatt : ( noen som har et tips til hvordan jeg får opp igjen serverlista? bruker six launcher

Lenke til kommentar

Elsker følelsen man får etter å ha drept noen =)

 

Har spilt dayZ i 5 dager og elsker modden! men prøvde å fikse så jeg fikk spilt i vindu slik at kompisen min kunne se på over skype, og var inne på noen options... og nå får jeg ikke opp noen servere i d hele tatt : ( noen som har et tips til hvordan jeg får opp igjen serverlista? bruker six launcher

Alt+Enter = endrer som regel mellom vindu og fullskjerm.

Ellers er det sikkert en setting.

 

Da jeg logget ut i går var jeg et lite stykke Nord for NWA. Da jeg logget på i dag så startet jeg på kysten like ved Elektro.

 

Trodde jeg hadde dødd eller blitt resatt, men neida jeg hadde alt utstyret mitt og alle zombiekillene.

 

Har dette skjedd med noen andre? :huh:

 

Jaja, var kansje likesågreit. Fikk lootet med meg litt ammo ved deerstands på vei opp igjen.

Hadde noe lignenes da jeg "konverterte" til 1.7.2

Bare jeg mistet inventory.

Hadde fortsatt statsen min samt min hunger etter mat.

Lenke til kommentar

"Click on remote @ multiplayer

Goto http://arma2.swec.se/server/list

Type in the IP that you found + the port

The server will appear in the usual list"

Slik får dere spilt selvom serverne ikke er på lista.

 

Har du remova flashlighten fra toolbelt?

 

Also, jeg og buddyenmin stod midt på NWA når servern klikka + maintenance. Blir nok å finne en tommere server når vi logger inn igjen ja.

Kan ligge og beskytte deg og kompisen din med snipern min hvis dere vil. Ligger ved NW airfield. Har alt å tape å ingenting å vinne på å skyte dere heller. Så med sniperdekning fra meg vil dere nok kunne loote NW airfield trygt.

 

Setter pris på tilbudet, men jammen klarte vi oss fint! Loota barracksene og tårnet, men fant ingenting digg though. Nå har vi logga ut i safe avstand, og venter på en ny og fin dag i morgen!

Lenke til kommentar

Har de fjernet in-game snakkinga elns? Har prøvd flere servere idag uten at kompisen min hører at jeg snakker i spillet. Jeg hører ikke han heller.

 

Ellers har jeg funnet mye snacks idag, bare ved å traske rundt om mitt på kartet sirka. Funnet to helikopter crash sites med noe godsaker som FN FAL med nattsikte og DMR sniper som jeg har nå. Funnet utallige våpen. Skjønner ikke hvordan folk sliter med og finne våpen. Har funnet over 20 rifler bare idag. :p

 

Kan man skru av NV på siktet eller er det på hele tiden? Litt kjedelig og bruke det på lyse dagen.

 

Vi fant også en lastebil på norway2 med fullt av våpen og utstyr. Fikk meg endelig Coyote backpack i den også. ^^

 

Var heldig når vi var i NW airstrip. Kom en random fyr med øks og slo meg rett i hode. Hadde 1000blod igjen, men klarte og knerte han med M24 snipern jeg hadde.

Er helt nervepirrende dette spillet altså. xD

Lenke til kommentar

Hvordan kommuniserer jeg med eventuelle spillere jeg treffer ingame?

 

Trykk "-" for å skrive, "," og "." for å bytte kanal. For å kommunisere med mikrofon trykker du på "Caps Lock".

 

Kan jeg lage en annen account i dayz? På den jeg spiller på nå spiller jeg med venner, men har lyst til å spille alene når de ikke er her, uten å miste alt sammen eller gå langt unna dem.

 

Du kan eventuelt spille på servere med egen "Hive server". Der blir det du gjør lagret til kun den serveren. De har som oftest privat ført opp i navnet. F.eks RP 1 eller DayZ DE 21 Private.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...