Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg var på vei til flyplassen oppe i fjellene, da eg kom over et telt rett utenfor, han hadde mye. Sniper pluss 11 mags *20 skudd. en hel drøss med drikke og mat. Var så mye eg ikke fikk tatt med meg. Skulle egentlig en tur inn på flyplassen men sjekket kartet, 7 stk inne der. Da ble det til at eg gikk derfra, logget av rett utenfor. Norway 8 var dette

 

Mulig dette er pga av serveren kjører regular og ikke veteran. Oransje sirkler kan også være zombier, så vet du det. Blå sirkler er som du sier, at det er en spiller i nærheten. Jeg fikk faktisk min først kill pga dette.

Logget inn, kom tilfeldigvis borti "M" og ser på kartet at det er en spiller 15 meter bak meg. Snur meg og ser han sniker seg bak et tre som er mellom oss, han åpner ild men heldigvis for meg hadde han bare en makarov. Jeg tømte et 1911-magasin gjennom treèt og fikk dermed min først kill :)

Lenke til kommentar

Hvor fikk du skutt en fyr? ble nettopp skutt :/

 

I et oransjt hus i et lite tettsted.

Jeg og en fyr var der så kom det en "snikende" inn.

Hadde en ok sekk og noe bandasje osv

 

Ikke alle som sniker er ute etter å drepe deg, fått dårlige nerver eller?

 

De fleste sniker vel for å unngå zombier.

 

Forøvrig spilte jeg litt på norway 5 her om dagen, var på vei inn i cherno fra byggeplassen i øst. Plutselig ble jeg teleportert ut i villmarken med sikkert rundt 20 andre. Det var flere telt der og kjøretøy og folk begynte å skyte som gale. Masse folk døde, jeg fikk kastet meg ned og stjal det jeg klarte fra et telt før jeg logget ut. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Hax?

Lenke til kommentar

Ja men om du looter nwa er det viktigste og ikke bli oppdaget, fordi 99.9% av gangene du er der er det også andre spillere, med sd kan du ta ut 3-4 zombier uopdaget, gå inn og ut på under 5minutt.

 

Har uansett ikke noe problem med å loote NWA, hehe. Bare å ta en norsk server og spille i 2-3-4-tia på natta når det er 5 spillere på, og prone hele tia.

spillet mister stemningen om man skal spille så si alene.
Lenke til kommentar

Tror jeg har fått personlig rekord i å overleve skuddvekslinger idag. I morges ble jeg skutt på mens jeg var på et supermarket, men fikk drept han og overlevde selv bare så vidt. På formiddagen var jeg og noen kompiser på leting etter flere telt, vi havnet under ild fra uvisst posisjon, etter 20min med leting etter synderen fant vi han/henne på en fjelltopp og endte livet til den personen.

 

Nå nettopp havnet vi i den største og kanskje mest ukontrollerte skuddvekslingen jeg har vært med på. 6 stk av oss skulle hente engineparts, vi kom tilbake til camp med 4 stk, men fikk med oss AS50 med en god del ammo, nightvision og coyote backpacks. Stemmingen er høy i leiren akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...