Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Egentlig ikke. Full pris for kun multiplayer er en big deal.

Nå er jeg ingen fan av spill uten singleplayer, men dette er jo det samme som å si "Full pris for kun singleplayer er en big deal". Det finnes millioner av gamere som foretrekker multiplayer fremfor singleplayer.

 

Selv sikler jeg mer etter Destiny enn Titanfall. Det ser ut som om Bungie i det minste har prøvd å lage et mer singleplayer-aktig spill.

 

Ny, ukjent IP, kun multiplayer, kommer også på PC og Xbox 360? Selger neppe mange Xbox One da. Men for all del, det ser jo ikke så verst ut.

Det spørs hvordan de markedsfører det og hvor god 360-versjonen er, men du har et poeng. Det hadde ikke forundret meg om PC- eller 360-versjonen solgte mest.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Hva i all verden, hvor gammel er du?

Gammel nok til og forstå måten Microsoft holder på med spill.

De klarer ikke få inn egne spill lengre, på grunn av Triple A spill styrer markedet.

Så det eneste de kan er og holde av spillene før de lanseres til Ps4, det koster mye penger og skaper ingen eksklusivitet i lengden.

 

Hadde du ikke noe bedre og si?

Endret av Realzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gammel nok til og forstå måten Microsoft holder på med spill.

De klarer ikke få inn egne spill lengre, på grunn av AAA spill bransjer styrer markedet.

Så det eneste de kan er og holde av spillene før de lanseres til Ps4, det koster mye penger og skaper ingen eksklusivitet i lengden.

 

Hadde du ikke noe bedre og si?

 

Hvorfor bryr du deg? Eg har ingen interesse om et så latterlig tema som et sitat fra Microsoft. Er vel ingenting å henge seg opp i, om du ikke er ute etter å lage kvalme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor bryr du deg? Eg har ingen interesse om et så latterlig tema som et sitat fra Microsoft. Er vel ingenting å henge seg opp i, om du ikke er ute etter å lage kvalme?

Welcome too the interwebzz

 

Lol, bare fordi jeg skriver med store bokstaver så betyr det ikke at jeg er forbannet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Welcome too the interwebzz

 

Lol, bare fordi jeg skriver med store bokstaver så betyr det ikke at jeg er forbannet.

 

Skrev aldri at du var forbannet? Eg mener bare at dette er så utrolig lite å bry seg om, at Microsoft får et spill et år tidligere enn Ps4. Tror nok dette blir mer og mer vanlig inn i den nye konsoll krigen fra begge parter.

Lenke til kommentar

Gammel nok til og forstå måten Microsoft holder på med spill.

De klarer ikke få inn egne spill lengre, på grunn av Triple A spill styrer markedet.

Så det eneste de kan er og holde av spillene før de lanseres til Ps4, det koster mye penger og skaper ingen eksklusivitet i lengden.

 

Hadde du ikke noe bedre og si?

Du vet ikke hva du snakker om. 1 spill fra en tredjepartsutgiver vs 15+ spill fra Microsoft.

 

For ordens skyld kan vi ta en rask titt på spillene fra Microsoft:

 

Spill som er utviklet og/eller eid av Microsoft:

Black Tusk's nye IP

Crimson Dragon

Fable Legends

Forza Motorsport 5

Halo 5

Killer Instinct

Kinect Sports Rivals

Lococycle

Max: Curse of Brotherhood

Powerstar Golf

Project Spark

Quantum Break

Zoo Tycoon

 

Spill som jeg er litt usikker på, eller er eid av andre utviklere:

Dead Rising 3 (ifølge Cboat kommer dette kun til Xbox One, MS har finansiert utviklingen av spillet)

Ryse (IP-en er eid av Crytek. Kan i teorien dukke opp på PS4.)

Sunset Overdrive (IP-en er eid av Insomniac. Kan i teorien dukke opp på PS4).

 

Må vel også nevnes at det ikke trenger å bety noe om MS ikke eier IP-en. Gears of War eller Alan Wake kom aldri ut til PS3.

 

 

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...