Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg gjør det så enkelt at når eg ikke skal ha PS4 så leser eg absolutt ingeting om Ps4, så enkelt kan man gjøre det. Kunne nesten ha byttet tråd navn på denne tråden fordi den handler jo mer om hva som er bra med Ps4 kontra Xbox one.

Du som er Fotball fan, må da forstå hvordan fans oppfører seg mot konkurranse.

Lenke til kommentar

 

Legger aldri hat i noe annet lag, prøver heller å fokusere på laget fremfor alt annet. Ikke verd å bruke tid på.

Så du er fan av Xbox, og ignorer alt fra konkurrentene ?

Hva visst Steam-Box eller Ps4 hadde hatt et bedre utvalg av spill og brukervennlighet ?

Hadde du bare ignorert det da?

 

Jeg regner med du spiller pc, siden det trenges for og skrive, så det utelukker jeg.

Pc er always on top.

 

Men for all del , er ikke frekk, bare sjekker hva du tenker.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du er fan av Xbox, og ignorer alt fra konkurrentene ?

Hva visst Steam-Box eller Ps4 hadde hatt et bedre utvalg av spill og brukervennlighet ?

Hadde du bare ignorert det da?

 

Jeg regner med du spiller pc, siden det trenges for og skrive, så det utelukker jeg.

Pc er always on top.

 

Men for all del , er ikke frekk, bare sjekker hva du tenker.

Har allerede bestilt Xbox men føler ingen trang for å snakke nedlatende om sony for å gjøre mitt kjøp enda bedre. Eg kjøper Xbox One fordi eg har Xbox 360 og det liker eg best, betyr ikke at det er best. Godt mulig Ps4 er bedre, men gjør meg fint lite hva som er best så lenge eg er fornøyd med mitt valg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har allerede bestilt Xbox men føler ingen trang for å snakke nedlatende om sony for å gjøre mitt kjøp enda bedre. Eg kjøper Xbox One fordi eg har Xbox 360 og det liker eg best, betyr ikke at det er best. Godt mulig Ps4 er bedre, men gjør meg fint lite hva som er best så lenge eg er fornøyd med mitt valg.

Ingen problemer med det. vi har alle vår favoritter.

 

Ingen som vet hvem som blir størst uansett.

Og når det kommer til Xbox hat, så er det på grunn av denne Internett delen.

De gjorde det beste og slo det av. så nå er det nesten likt mellom begge konsollene.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en helt ny IP, folk flest vil hoppe rett over det.

Håper ikke det, spillet ser super smekk lekkert ut.

Only Multiplayer er helt ok for meg om spillet leverer kvalitets messig innhold som tilsier en pris på 400-500,-

 

Men da forventer jeg også oppdateringer jevnlig, men innhold til brukerbasen.

Lenke til kommentar

Håper Kiel i Tyskland har en Xbox One som jeg kan kjøpe når jeg skal ned der i november. Hadde vært inmari morsomt å sittet med alle nye konsollene dette året. Frykter den kan være utsolgt når jeg kommer dit.

 

Det er Dead Rising 3 og Forza 5 som gjør jeg reiser til Tyskland for å kjøpe den :p. Er drastisk tiltak ja, men slik må til når den kommer til Norge en eller annen gang i 2014.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Kiel i Tyskland har en Xbox One som jeg kan kjøpe når jeg skal ned der i november. Hadde vært inmari morsomt å sittet med alle nye konsollene dette året. Frykter den kan være utsolgt når jeg kommer dit.

 

Det er Dead Rising 3 og Forza 5 som gjør jeg reiser til Tyskland for å kjøpe den :p. Er drastisk tiltak ja, men slik må til når den kommer til Norge en eller annen gang i 2014.

 

Jeg håper ikke det er hovedgrunnen til at du drar dit, når den enkelt kan bestilles hit.

Lenke til kommentar

Er en helt ny IP, folk flest vil hoppe rett over det.

Pølsevev. Spillet har høstet priser i øst og vest, og du kan banne på at EA vil forsikre seg om at alle vet at det er CoD gutta som står bak det når det nærmer seg lansering. Hvor mye effekt det får for X1 blir en annen sak. Spørs jo hvor mye av kaka PC og X360 tar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En hjertefunksjon kan fungere bra i et skrekkspill med Kinect :p

Den vet når nøyaktig du skal reagere og dermed gi en vibrasjon i impulse triggerene at du må roe ned ellers så mister du aim eller noe slikt. Hadde faktisk vært kult!

 

Haha. Noen er grumpy og gammel igjen.

Kan Toman komme med et gullkorn også?

Ja jeg kan komme med en. Jeg skal ha Xbox One! Var dette bra gullkorn?
Til mer seriøs sak jeg må få ut av systemet, fakta på bordet kan man si. Denne brukeren har faktisk prøvd å få meg bannet herifra basert på at han hadde rapportert til admin/moderatorer at jeg drev med å harrselerte brukere, plaget og stigmatiserte brukere via PM.
Dette vet han like godt som meg at her hadde han lyvet, med et patetisk forsøk om å få meg ut herifra. Adminene/moderatorer som jobbet med saken fant ingenting jeg hadde gjort gale. Så dem holdt på å banne en uskyldig bruker!
Nå vil han komme å si til dere at han ikke har gjort det.
Endret av iL Sephiroth
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Pølsevev. Spillet har høstet priser i øst og vest, og du kan banne på at EA vil forsikre seg om at alle vet at det er CoD gutta som står bak det når det nærmer seg lansering. Hvor mye effekt det får for X1 blir en annen sak. Spørs jo hvor mye av kaka PC og X360 tar.

Nei. De driter da i at MW-gutta er bak, de vil ha CoD, Miley Cyrus og cider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...