Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS har gjort en god jobb om den er like rolig og behagelig som den første i hvertfall, jeg forventer i grunn ikke det nå som PSU er integrert.

I følge gamespot er den tilnærmet like rolig som den originale Xbox one.

 

Coolshop har flere på lager. Bestilte min derfra i dag siden det virket som den eneste plassen som hadde på lager av det jeg fant. Denår ble sendt bare en time etter jeg hadde lagt inn ordre.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

2tb versjonen er allerede utsolgt i England. Fantastisk interesse. Ikke rart siden MS kom Sony i forkjøpet med ultra hd avspilling.

 

Definitivt en smart feature som kommer til å hjelpe på salget. Jeg syns allikevel det er litt rart at den er SÅ populær. Tenkte kanskje at de fleste som var interessert i å ha en xbox one allerede eide en.

4k og HDR er dagens tv standard så mange er intresert i å få en konsoll som faktisk støtter dette nå.

Folk med Samsung og Lg tv fra 2015 mangler HDR fra netflix Slim S løser problemet ...

Finnes det noe tall på utbredelsen av 4K-tver? Kjenner personlig ingen som har det, må jeg innrømme. Tilgjengelig 4k-materiale flommer det vel heller ikke over av?

Lenke til kommentar

4K utbredelse vil nok eksplodere snart. Butikker begynner å få flere 4K TV'r på lager en TV med 1080p. Og 1080p vil nok fases ut iløpet av et par år tenker jeg.

 

Nå får en jo et 4K TV til 6000kr og oppover. På tilbud enda lavere. Og nå som Netflix og Blu-ray har 4K så vil nok dette utvikle seg raskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

MS har gjort en god jobb om den er like rolig og behagelig som den første i hvertfall, jeg forventer i grunn ikke det nå som PSU er integrert.

I følge gamespot er den tilnærmet like rolig som den originale Xbox one.

 

Coolshop har flere på lager. Bestilte min derfra i dag siden det virket som den eneste plassen som hadde på lager av det jeg fant. Denår ble sendt bare en time etter jeg hadde lagt inn ordre.

 

 

Det høres i tilfelle veldig lovende ut :)

Lenke til kommentar

Har brukt nye konsollen noen timer no, og har enda ikke hørt noe støy fra min.

Kontrolleren syns jeg også er bedre enn de gamle. De har ihvertfall klart å gjøre noe med LB/RB knappene. No smeller de ikke hver gang de trykkes inn. Mulig det bare er pga kontrolleren er helt ny at det hele virker litt mer crisp enn de vanlige sorte.

 

Syns konsollen ser ganske så lekker ut i tv benken,så igrunn ganske happy med oppgraderingen

Lenke til kommentar

4K utbredelse vil nok eksplodere snart. Butikker begynner å få flere 4K TV'r på lager en TV med 1080p. Og 1080p vil nok fases ut iløpet av et par år tenker jeg.

 

Nå får en jo et 4K TV til 6000kr og oppover. På tilbud enda lavere. Og nå som Netflix og Blu-ray har 4K så vil nok dette utvikle seg raskt.

 

Mulig 4K-tver tar over i butikkene, men har folk egentlig et reelt behov for å oppgradere fra 1080P?

Nå har ikke jeg holdt meg så voldsomt oppdatert på tv-fronten i det siste, men jeg kan jo tenke meg fram til noen problemer rundt dette:

 

1. TV: Finnes det båndbredde/mulighet for tilgjengelige tv-signaler for 4K i noen særlig skala i dag? Er programprodusenter interessert i å produsere og/eller tilgjengeliggjøre 4K-materiale?

 

2. Netflix: Jeg skjønner at UHD Blu-ray er på vei inn. Samtidig er markedet for fysiske medier på vei ned. Jeg kan selv ikke huske sist jeg kjøpte en fysisk film. Hvor mye 4K-materiale finnes det per i dag på Netflix? Og har folk flest båndbredde til å streame i 4K...? Når vil dette eventuelt skje? Helt ærlig ser jeg ikke dette forandre seg i løpet av de neste to årene, akkurat.

 

Finnes det egentlig en reell og nyttig gulrot for folk å kjøpe en 4K-tv?

Lenke til kommentar

Har hentet min på Gamestop for 1 time siden. Nå driver den og laster ned Witcher, Hitman, Destiny +++ har nok av plass nå med 2TB.

Likte virkelig den nye kontrollen. Blir nok å kjøpe en til etterhvert.

Konsollen er nesten lydløs. Har ikke hørt vifta enda.

Jeg hadde levert inn min gamle Xbox pluss et par spill, så betalte bare 1200kr når jeg plukket den opp i dag.

 

Endelig er av/på knappen en ordentlig knapp og ikke touch sensitiv.

 

Han på Gamestop fortalte at de hadde fått ekstremt få konsoller, og at det var mange som hadde vært innom og etterspurt, men kun de som hadde forhåndsbestilt fikk sine konsoller i denne omgang. Tydeligvis har all grininga på nett over idiotien til Microsoft om å lansere en slim versjon 1,5 år før Scorpio kommer, ført til at produksjonen har vært begrenset. Ingen er tydeligvis interessert i one S når de kan få den gamle til halv pris.....

 

Men så feil kan man altså ta.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Har hentet min på Gamestop for 1 time siden. Nå driver den og laster ned Witcher, Hitman, Destiny +++ har nok av plass nå med 2TB.

Likte virkelig den nye kontrollen. Blir nok å kjøpe en til etterhvert.

Konsollen er nesten lydløs. Har ikke hørt vifta enda.

Jeg hadde levert inn min gamle Xbox pluss et par spill, så betalte bare 1200kr når jeg plukket den opp i dag.

 

Endelig er av/på knappen en ordentlig knapp og ikke touch sensitiv.

 

Han på Gamestop fortalte at de hadde fått ekstremt få konsoller, og at det var mange som hadde vært innom og etterspurt, men kun de som hadde forhåndsbestilt fikk sine konsoller i denne omgang. Tydeligvis har all grininga på nett over idiotien til Microsoft om å lansere en slim versjon 1,5 år før Scorpio kommer, ført til at produksjonen har vært begrenset. Ingen er tydeligvis interessert i one S når de kan få den gamle til halv pris.....

 

Men så feil kan man altså ta.

Var det et innbyttetilbud de kun hadde for forhåndsbestillinger? Hvilke spill byttet du inn? Vurderer det samme selv.
Lenke til kommentar

 

4K utbredelse vil nok eksplodere snart. Butikker begynner å få flere 4K TV'r på lager en TV med 1080p. Og 1080p vil nok fases ut iløpet av et par år tenker jeg.

 

Nå får en jo et 4K TV til 6000kr og oppover. På tilbud enda lavere. Og nå som Netflix og Blu-ray har 4K så vil nok dette utvikle seg raskt.

 

Mulig 4K-tver tar over i butikkene, men har folk egentlig et reelt behov for å oppgradere fra 1080P?

Nå har ikke jeg holdt meg så voldsomt oppdatert på tv-fronten i det siste, men jeg kan jo tenke meg fram til noen problemer rundt dette:

 

1. TV: Finnes det båndbredde/mulighet for tilgjengelige tv-signaler for 4K i noen særlig skala i dag? Er programprodusenter interessert i å produsere og/eller tilgjengeliggjøre 4K-materiale?

 

2. Netflix: Jeg skjønner at UHD Blu-ray er på vei inn. Samtidig er markedet for fysiske medier på vei ned. Jeg kan selv ikke huske sist jeg kjøpte en fysisk film. Hvor mye 4K-materiale finnes det per i dag på Netflix? Og har folk flest båndbredde til å streame i 4K...? Når vil dette eventuelt skje? Helt ærlig ser jeg ikke dette forandre seg i løpet av de neste to årene, akkurat.

 

Finnes det egentlig en reell og nyttig gulrot for folk å kjøpe en 4K-tv?

Gulleroten er HDR større bilde forbedring en 4k selv. Om du ikke har enda sett HDR ? Anbefales be tur til lokale tv butikken å få en demo. Mye mere virkelighets tro en 1080p som ser utvasket i forhold.

 

Vanelig tv sendinger har jeg hatt 0 interesse for de siste 10 årene men 4k set top boxser kommer.

Netflix legger ut 4k med egen produsere serier. Marco polo i Dolby vision 4k .... Helt fantastisk.

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det et innbyttetilbud de kun hadde for forhåndsbestillinger? Hvilke spill byttet du inn? Vurderer det samme selv.

Ja, de har en innbytte kampanje. 1.900kr å betale hvis du leverer inn en Xbox one 500GB. Var en som linket til Gamestop siden litt over her.

 

Spillene var noen relativ nye og noen gamle. Jeg hadde kjøpt spillene billig online fra Xbox når de var på tilbud, så da trengte jeg ikke hardcopy.

 

Link: https://www.gamestop.no/Trade

 

Her kan du også se en liste av de spillene du får mest penger for.

Hat du medlemskort hos Gamestop så får du 10% ekstra ved innbytte mener jeg.

Endret av Megaoctane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Var det et innbyttetilbud de kun hadde for forhåndsbestillinger? Hvilke spill byttet du inn? Vurderer det samme selv.

 

Svar fra Gamestop:

"I'm afraid all our 2TB consoles are pre-booked and we're not getting more in stock.

You can give the store a call and see if someone cancelled their pre-order and they have an extra one."

 

: (

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...