Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Håper det er greit å spørre her.. Noen på kaféen som kan invitere meg til insider programmet på Xbox One? Lyst til å prøve ut noen av de kommende appene på konsollen. Send meg en PM.

 

Løst! Takker så mye!

 

hvilke apper snakker du om?

Lenke til kommentar

Groove og simple background music player feks

 

 

 

Håper det er greit å spørre her.. Noen på kaféen som kan invitere meg til insider programmet på Xbox One? Lyst til å prøve ut noen av de kommende appene på konsollen. Send meg en PM.

 

Løst! Takker så mye!

hvilke apper snakker du om?

Lenke til kommentar

Noen her som vet om noen famile/eventyrspill til xbox one? Skal ha noe å game med dama og hu liker jo såklart crash bandicoot, ratchet & clank osv. Har prøvd platformere, men det syntes hun blir litt kjedelig.. jeg kommer ikke på noen andre tilsvarende serier til xbox annet enn banjo-kazooie?

Satt og spillte life is strange og damen ble automatisk interessert og engasjert i historiene og alle valgene :) hadde det kjekt med det spillet

Lenke til kommentar

 

Noen her som vet om noen famile/eventyrspill til xbox one? Skal ha noe å game med dama og hu liker jo såklart crash bandicoot, ratchet & clank osv. Har prøvd platformere, men det syntes hun blir litt kjedelig.. jeg kommer ikke på noen andre tilsvarende serier til xbox annet enn banjo-kazooie?

Satt og spillte life is strange og damen ble automatisk interessert og engasjert i historiene og alle valgene :) hadde det kjekt med det spillet

 

takk for tipset :D det skal prøves ut (aldri spilt noen av telltale-spillene *kremtkremt*) 

Lenke til kommentar

 

 

Noen her som vet om noen famile/eventyrspill til xbox one? Skal ha noe å game med dama og hu liker jo såklart crash bandicoot, ratchet & clank osv. Har prøvd platformere, men det syntes hun blir litt kjedelig.. jeg kommer ikke på noen andre tilsvarende serier til xbox annet enn banjo-kazooie?

Satt og spillte life is strange og damen ble automatisk interessert og engasjert i historiene og alle valgene :) hadde det kjekt med det spillet

takk for tipset :D det skal prøves ut (aldri spilt noen av telltale-spillene *kremtkremt*)

Episode 1 er vel enda gratis. Så da kan jo dere spille gjennom den for å se om det er noe for dere. Så eventuelt kjøpe de 4 siste

Lenke til kommentar

Noen her som vet om noen famile/eventyrspill til xbox one? Skal ha noe å game med dama og hu liker jo såklart crash bandicoot, ratchet & clank osv. Har prøvd platformere, men det syntes hun blir litt kjedelig.. jeg kommer ikke på noen andre tilsvarende serier til xbox annet enn banjo-kazooie?

Kameo.

Riktig nok et 360 spill, men er bakoverkompatibelt med XO.

Bra 2-player spill.

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål, men greit å vite før evt bestilling av Xbox one S.

Om jeg kjøper One S, vil jeg få alt med over på den nye Xbox'en? Kan jeg slette og selge Xbox one, så kjøpe Xbox One S, og få alt tilbake?

Selger ikke brukeren.

Savene ligger vel på harddisken. Finnes kanskje en transfer-mulighet?

 

Spillene kan jo alltids lastes ned på nytt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

How do I sync my saved games to the cloud?

Your saved games are automatically stored in the cloud while you're connected to Xbox Live. You don't have to select cloud storage. If you sign in to a different Xbox One console, your saves will be recovered and accessible from that console as soon as you sign in with your Xbox profile.

 

Do I need an Xbox Live Gold subscription to use cloud storage?

No. Anyone who is signed up for the Xbox Live service can synchronize their saved games to the cloud.

 

What's stored on my hard drive, and what's stored in the cloud?

Your data is stored to both your hard drive and the cloud simultaneously. Xbox Live keeps your important data in sync so you don't lose anything when you use a friend or family member's console, or even when you switch to a new console.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...