Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lest dette før. Ingen anelse hvit jeg oppdaterer manuelt appen. Når jeg søker så får jeg bare opp den appen jeg allerede har lastet ned. Og innpå store er det ingen plass nani kan oppdatere appen manuelt som jeg får øye på.

 

Prøv å kjøre en full avinnstallering Netflix-appen for så å laste inn på nytt. Se om det kanskje tvinger frem en nyere versjon.

Lenke til kommentar

Står det UHD eller 4K innpå netflix hvis man har en xbox one s og 4k tv? Skulle teste nå. Har selvsagt 4k tv og s men finner ingenting som står 4k på. Alt står HD på.

 

Er vel ikke så mye 4K innhold enda på Netflix? Marco Polo skal være i 4K mener jeg å ha lest. Om det er begge sesongene eller bare sesong 2 er jeg usikker på. Prøv å se om du får opp info på TV dit om det er 4K på den. 

 

netflix-HDR-730x416.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

999,- for XONE Elite kontrolleren hos Komplett i helga.

 

Må innrømme jeg hadde nok for høye forventninger etter å ha sett alt skrytet den fikk. Jeg synes på ingen måte den er magisk. Det er en god kontroller bevares. Men en tusenlapp er fremdeles en haug å bruke på en kontroller i mine øyne.

 

Er visst endel som opplever løse sticks med den dessverre...

Leverte min tilbake pga dette, da jeg gidder ikke å betale 1249kr for en kontroll som potensielt får løse sticks etter en stund...

Ellers er det en veldig digg kontroll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...