Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en Xbox 1 elite kontroll her om dagen.

Egentlig likte jeg ikke disse triggerene under kontrollen, men ellers var den mye mer smooth.

Men ikke verdt prisen på 1200kr. Kutt ut de triggerene under kontrollen å selg den til 700kr så er jeg fornøyd. 

Den er jo slik kontrolleren til xbox egentlig burde ha vært... 

Lenke til kommentar

Er det normalt at strømforsyningen min lager en jævlig irriterende lyd? Høres ut som en vifte i dårlig form.

Min brukte å lage en lyd ja. Vet ikke om den fortsatt gjør det, men når jeg har den på instant on så brukte den å lage den lyden også når konsollen var av.

 

Forresten xbone os på norsk er sjefs. Spesielt med baklengs kompatible spill under butikken.

Lenke til kommentar

Spørs hvor mye du vil ha en xbox det Sånn generelt ville jeg nok ventet til neste år om jeg allerede hadde en ps4.

Blir nok ventande da ja :)

Men blir den konsollen neste år dyr? :) har du noe formening om evt pris? virker jo som dei bruker mye dyre komponenter i den.

Lenke til kommentar

Er det normalt at strømforsyningen min lager en jævlig irriterende lyd? Høres ut som en vifte i dårlig form.

 

Både ja og nei. Jeg har hatt 3 Xbox one, 2 av dem hadde meget støyende strømforsyning. Den siste jeg fikk hadde ikke.

Noen folk bryr seg om det, andre ikke. Personlig ville jeg levert den tilbake. 

Lenke til kommentar

Plukket akkurat denne lille pakken fra Komplett  :wee:

seCofJH.jpg

Kan du skriv litt om inntrykkene dine rundt støy og vifter.

Det er det jeg er mest spent på.

Min store XboxOne er uten tvil den mest stille viftekonsollen jeg noen sinne har hatt.

Er redd for at integrert strømforsyning mindre boks gir mer varme som skal ut med høyere viftefart, og at det da blir støy.

Er ikke så mør på å bytte ut XO-silent med XOs-noise.

Lenke til kommentar

Xbox one S tirsdag .... Ny Lg G6 65" Oled Onsdag blir pissed om ikke Ms ordner opp i 4k Bluray tullet.

Helt utrolig at 4k Bluray ikke virket out box for early birds.

Har selv 15/20 stk ultra hd filmer som venter.

 

Har du kjøpt et tv til 85.000kr og skal bruke en XBOS som 4K kilde for film?  :rofl:

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Xbox one S tirsdag .... Ny Lg G6 65" Oled Onsdag blir pissed om ikke Ms ordner opp i 4k Bluray tullet.

Helt utrolig at 4k Bluray ikke virket out box for early birds.

Har selv 15/20 stk ultra hd filmer som venter.

Har du kjøpt et tv til 85.000kr og skal bruke en XBOS som 4K kilde for film? :rofl:

Hva er galt med det? Ødelegger xbox One for kvaliteten på kildematerialet? Kan jeg ikke tro. Burde da være like bra som en hvilken som helst 4k blu-ray spiller.

 

Det blir vel ikke bedre enn materialet fra discen uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva er galt med det? Ødelegger xbox One for kvaliteten på kildematerialet? Kan jeg ikke tro. Burde da være like bra som en hvilken som helst 4k blu-ray spiller.

 

Det blir vel ikke bedre enn materialet fra discen uansett.

 

 

Hehe...du er seriøs? 

 

Det er litt som å kjøpe en Ferrari og ta et oljeskift på Esso og kjøper reservedeler på Biltema. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hehe...du er seriøs? 

 

Det er litt som å kjøpe en Ferrari og ta et oljeskift på Esso og kjøper reservedeler på Biltema. 

 

Enig Larzen

Ja, og Cola er Cola tror mange bestemødre. Firstprice og Coke er jo bare forskjellige produsenter av korken.

 

Og faktisk en del av disse som kjøper dyrt utstyr ved ikke hvordan det skal settes opp engang. Bruker det rett ut av esken.

Kjøpte nylig en UBD-K8500 spiller til mine 4k UHD-filmer. Og innstillingene på den spilleren ut av esken gir ikke beste lydformatet, og hindrer Dolby Atmos, DTS:X, og noen andre småting. Samt at fargerommet ikke var satt opp for full utnyttelse av HDR.

Med andre ord. Det var lett for meg å se at spilleren var satt opp til å fungere på de aller fleste tv-er, uten at noen trengte å endres. Men for å hente ut potensialet av spilleren måtte jeg foreta noen endringer i menyene.

 

Har til og med sett folk kjøpe mellomdyr tv, og bruke scart-overgangen fra tv-boksen og opp til flatskjermen, og ikke ser at bildet er "råttent".

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...