Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GEARS OF WAR 4 WILL BE A 60FPS GRAPHICAL SHOWCASE FOR THE XBOX ONE ACCORDING TO THE STUDIO HEAD

http://nerdleaks.com/videogames/gears-of-war-4-will-be-a-60fps-graphical-showcase-for-the-xbox-one-according-to-the-studio-head-65

 

Håper ikke det er forbeholdt bare til online biten av spillet da, slik som i *knegg... GeOW: Ultimate Edition. :)

 

Men uansett da, ett nytt GeOW blir artig! Det kan ikke bli stort mer elendig enn Judgement i hvertfall. Fy flate meg.

Lenke til kommentar

Noen som spiller The Division her?

 

Vet at det nå er Beta, men vil fullversjonen bli samme sak på repetisjon som det vi nå ser i Betaen?

 

PVP:

 

Gå rundt å samle kister, lever loot til helikopter og kryss fingrene for at en ikke blir skutt av andre spillere?

 

PVE: 

 

Flere mini missions i samme stil som nå?

 

Ingen andre som føler at dette blir ekstremt repeterende i lengden? Hadde et håp om at der ble større missions en skulle utføre i lag, noe lignende raid på Destiny, eller større utvalg i tilgjengelige spillmoduser i PVP.

 

Om det er samme sak på repeat med bare bedre loot som gevinst frykter jeg dette spillet blir veldig kjedelig etter kort tid.

 

Noen som har lest mer om spillet og vet hva en har i vente?

Lenke til kommentar

Prøvde Division sist det var beta og jeg gikk fra å være ekstremt hyped på spillet etter E3 revealen til å bare avbestille collectors edition preorderen min uten å nøle. Fullversjonen har større by og boltre seg i og så har man vel en story mission, men såvidt jeg har fått med meg er det ikke noe særlig mer å gjøre enn de samme repetive dungeonsene/raidene eller hva enn de kaller det og så dasse rundt i dark zone og hoarde loot fra NPCer for så prøve å ikke bli drept før man får evakuert looten.

 

Å prøve seg på PvP i Division er rent selvmord siden ALLE kommer etter deg å kan slakte deg uten konsekvens, så går de fleste bare tilbake til NPC grindinga si som om ingenting har skjedd. Etter 4 timer i betaen så var jeg så dritt lei hele spillet og kjedet meg så mye at det kan bare sammenlignes med å sitte 30 minutter overtid på venterommet hos tannlegen uten noe annet lesestoff enn et ukeblad fra Allers.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Prøvde Division sist det var beta og jeg gikk fra å være ekstremt hyped på spillet etter E3 revealen til å bare avbestille collectors edition preorderen min uten å nøle. Fullversjonen har større by og boltre seg i og så har man vel en story mission, men såvidt jeg har fått med meg er det ikke noe særlig mer å gjøre enn de samme repetive dungeonsene/raidene eller hva enn de kaller det og så dasse rundt i dark zone og hoarde loot fra NPCer for så prøve å ikke bli drept før man får evakuert looten.

 

Å prøve seg på PvP i Division er rent selvmord siden ALLE kommer etter deg å kan slakte deg uten konsekvens, så går de fleste bare tilbake til NPC grindinga si som om ingenting har skjedd. Etter 4 timer i betaen så var jeg så dritt lei hele spillet og kjedet meg så mye at det kan bare sammenlignes med å sitte 30 minutter overtid på venterommet hos tannlegen uten noe annet lesestoff enn et ukeblad fra Allers.

Alt dette bekrefter litt det jeg forventet når hørte om konseptet.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål her : Har en venn som deler spill med en annen venn. Den ene vennen har handlet 3 forskjellig xone spill på cd, men den andre vennen som han deler med får til å spille disse spillene uten cd, hvordan i huleste er dette mulig ??? 

 

vennen som kan spille spillene uten cd mottar spill fra 2 accaunter siden han deler med 2, men der sine spill med bare den første vennen som kjøper alt på cd . så hvordan kan han spille spillene uten cd ??? 

Lenke til kommentar

Prøvde Division sist det var beta og jeg gikk fra å være ekstremt hyped på spillet etter E3 revealen til å bare avbestille collectors edition preorderen min uten å nøle. Fullversjonen har større by og boltre seg i og så har man vel en story mission, men såvidt jeg har fått med meg er det ikke noe særlig mer å gjøre enn de samme repetive dungeonsene/raidene eller hva enn de kaller det og så dasse rundt i dark zone og hoarde loot fra NPCer for så prøve å ikke bli drept før man får evakuert looten.

 

Å prøve seg på PvP i Division er rent selvmord siden ALLE kommer etter deg å kan slakte deg uten konsekvens, så går de fleste bare tilbake til NPC grindinga si som om ingenting har skjedd. Etter 4 timer i betaen så var jeg så dritt lei hele spillet og kjedet meg så mye at det kan bare sammenlignes med å sitte 30 minutter overtid på venterommet hos tannlegen uten noe annet lesestoff enn et ukeblad fra Allers.

Deler samme oppfatning, bare at jeg har sett på noen spille. Tror spillet hadde vært bedre om det hadde hatt Battle Royal mulighet. 

 

Et typisk spill som ser visuelt pent ut men har ikke mye innhold. Derfor jeg aldri henger meg på disse hype togene, derfor jeg heller ikke gadd å spille betaen. Gi meg flere spill som Far Cry, Skyrim, Fallout, Witcher and so on. 

Lenke til kommentar

Litt dumt de lager The Division slik, det føles så halvferdig ut med mangel på innhold. Hadde det kostet 199 så skulle jeg nok kjøpt, men til 599 så blir det for drøyt.

 

Men for alt jeg vet så kan det jo være langt mer innhold og variasjon i spillet når fullversjonen kommer. Ingen som har lest noe mer info om spillet enn hva betaen byr på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir vel stort både sp og Coop. DZ blir vel bare en ren PvP sone. Hvorvidt det kommer noen raid vet jeg ikke, men det vil ikke overraske meg om det dukker opp. Men ser jo at crafting vil komme, sammen med en god del side quest. Så kommer jo dlc aspektet og størrelsen på disse samt hvor ofte de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...