Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Division ble litt som Watch Dogs. Det så bedre ut på E3, men var ikke noe spesielt når man fikk prøve det selv.

Syns spillet var veldig bra jeg da! Sånn grafikkmessig levde det opp til mine forventninger om hva vi kan forvente av dagens konsoller. Gameplaymessig var det bedre enn jeg hadde forventet. Tror det blir kjøp her i gården.

Lenke til kommentar

Siden jeg liker bilsimulatorer så lurer jeg på å kjøpe Project Cars. Billigste pris på nettbutikker er 329. Men på xbox marketplace så koster det 549. At å laste ned spillet til konsoller kontra fysiske kopier i butikk er ikke uvanlig. Det er sjelden det økonomisk lønner seg å kjøpe download kopier.

 

Hvorfor er det sånn? I mitt hode skulle det ha vert motsatt. Spillindustrien må da være interessert i å selge download kopier som ikke encang lar seg selge videre på bruktmarkedet. Kunder slipper å knote med medieplater og cover. Raske linjer gir nesten momentar levering. Hvem er det som sitter og rævp#ler systemet? Nettbutikkene som komplett.no er jo de eneste som taper på dette. Har de så mye makt at de kan nekte salg av kopier til nedsatt pris?

Lenke til kommentar

Siden jeg liker bilsimulatorer så lurer jeg på å kjøpe Project Cars. Billigste pris på nettbutikker er 329. Men på xbox marketplace så koster det 549. At å laste ned spillet til konsoller kontra fysiske kopier i butikk er ikke uvanlig. Det er sjelden det økonomisk lønner seg å kjøpe download kopier.

 

Hvorfor er det sånn? I mitt hode skulle det ha vert motsatt. Spillindustrien må da være interessert i å selge download kopier som ikke encang lar seg selge videre på bruktmarkedet. Kunder slipper å knote med medieplater og cover. Raske linjer gir nesten momentar levering. Hvem er det som sitter og rævp#ler systemet? Nettbutikkene som komplett.no er jo de eneste som taper på dette. Har de så mye makt at de kan nekte salg av kopier til nedsatt pris?

 

Butikkene opplever konkurranse fra andre butikker. Laster du ned digitalt på konsoll, så har du du bare ett alternativ, og det er å benytte deg av Xbox Store. I motsetning til PC, som konkurrerer mot flere digitale nettbutikker. Derfor opplever du ofte at prisene på digitale spill er rimeligere der.

Lenke til kommentar

 

 

 

etter og kontaktet med Xbox kundeservise så viste de til 90 dager garanti men jeg fikk uansett bytte denne , men må sende den inn og så få en ny i posten , om dette var pga 2 år reklamajson i norge vet jeg ikke , jeg brukt chat alternativet så hvem vet hvilke kunskaper de har på norsk forbruker rett , så nå er det bare og pakke den og finne ut hvordan jeg levere paker til ups uten at det blir for mye styr 

 

 

Hei, har ikke vært her inne på diskusjon på en stund.. Men jeg ville heller gått i butikken hvor du kjøpte Xbox One og levert kontrolleren der. Det var det jeg gjorde. Jeg fikk ikke en ny med en gang, så jeg ble tipset om at jeg kunne kjøpe en kontroll som jeg kunne bruke i mellomtiden, for å bruke 14 (noen steder 30) dagers angrerett. Da fikk jeg testet Xbox One V2 kontrolleren i noen dager :) (denne har mye diggere LB og RB + at du har minijack inngang for headset)

Dette var på Elkjøp, og jeg fikk SMS om at jeg hadde fått erstattet kontrolleren etter noen virkedager (leverte på fredag, fikk svar på tirsdag).

Lenke til kommentar

Ble det ikke trukket tilbake igjen da ? Var mulig å spille i helgen, men fungerer ikke lenger nå. Men tipper det snart blir lansert som en del av en gruppe med spill med bakoverkompatibilitet.

Jeg så det, så jeg måtte teste. Fungerte fint i morges.

 

... men om ikke annet betyr det vel at det uansett ikke kan være langt unna! :)

 

 

EDIT: Burde vel være mer eller mindre offisielt nå:

https://twitter.com/GTAonlineNews/status/696364513541619714

 

EDIT2: ... aaand it's gone. :(

For now.

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...