Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Synes forhåndsbestillinger er helt greit. Får som oftest mer for pengene da med ekstra spill og DLC. I tillegg så vet jeg ofte lite om hvilke spill som kommer på markedet, og når de da blir nevnt her på den måten får jeg gjort litt undersøkelser om spillet.

 

Det er jo helt opp til hver enkelt om de vil ta sjansen å kjøpe før en har lest tester osv, så ser ikke helt problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er grunnen til jeg pre order spill, er att jeg glemmer så veldig mye grunn av epilepsien min og kjøper spillet så fort jeg kan da, da slipper jeg tenke på jeg har glemt å kjøpe det, eller det blir utsolgt i exe i nett butikken da, er kjøpe gal deluxe dessverre, i går så jeg Doom Collctors Edition og den kjøpte jeg da  :green:   :green:

 http://cdon.no/spill/doom_collectors_edition-36617665
Lenke til kommentar

Treig pålogging. Jeg kjøpte min XBone i slutten av november, og den fungerte helt fint. Jeg skulle sette sammen en sånn highlight-reel igjennom CoD BO3 (parodi på alle disse show-off gutta, jeg døde ti ganger ganske fort). Da fucka hele Xboxen seg, og jeg måtte til Elkjøp, låneboksen som jeg skulle ha et par dager har jeg nå hatt i tre uker.

 

Utover akkurat at innlogging/oppstart er sinnsykt treigt sammenlignet med min første konsoll, funker alt bra. Så er det noen settings etc som jeg kan gjøre for å få den til samme oppstartstid. Når det har gått så lang tid over estimert servicetid, er jeg vel ikke pålagt og bytte tilbake til min egen igjen. Det hadde jo vært greit med ekstra håndkontroll og chat headset gratis liksom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

håper dere har prøvd en hard reset før dere går så slangt, det pleier å fikse det meste.

har aldri måttet sette konsollen tilbake til fabrikkinstillnger

Lenke til kommentar

Har alltid håpet at MS skal gjøre både Xbox og PC om til ett så dette er jo dritbra! Mangler bare at alle andre spillutviklere også gjør det aktuelt at man kjøper spillet på en plattform og automatisk får det på de andre også. Kompisene mine er spredd over alle plattformer og det er uaktuelt for min del å kjøpe samme spillet flere ganger. Den siste tiden har jeg uansett gått mer og mer over på PC gaming da de fleste jeg spiller med holder til der, men jeg har dette "problemet" med at jeg innerst inne foretrekker konsoller og da spesielt collectors editions til disse, noe jeg aldri har brydd meg om å samle på til PC. En annen ting er at jo mer jeg har spilt på PC jo mer brutalt har det blitt å gå tilbake å spille på konsoll. Spilte for eksempel Dark Souls 2 SotfS rundt 60 timer denne uka på PC med 60 FPS. fikk så trangen til å spille Bloodborne igjen så jeg fyrte opp det på PS4 i går og fikk direkte sjokk over hvor grusomt det er å spille med 30 FPS, etterfulgt av sterk hodepine. Gikk seg til igjen etter noen timer med spilling og et par ibux men kjente litt snevet av "PC MUSTARD RICE" der jah :p

 

Men uansett, hvis jeg får muligheten til å fortsette samle på CE's til konsoll men nyte selve spillet hvor jeg enn vil så blir jeg en meget glad mann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Endel forstyrra XBO fanboys liker ikke at Quantum Break kommer til PC.

 

https://www.youtube.com/watch?v=O0cp1Lms1YY

Jeg blir litt satt ut av dette. Først er folk forbanna for at Microsoft ikke satser nok på PC, så annonserer de flere PC-utgaver av Xbox-spill og folk klikker i vinkel.

 

Plutselig driter Microsoft i Xbox og satser kun på PC, leser jeg fra enkelte. En tvitrer skrev til Spencer at han hadde avbestilt spillet etter at PC-utgaven ble annonsert. Hva er greia? Hva er problemet til folk?

Lenke til kommentar

 

Endel forstyrra XBO fanboys liker ikke at Quantum Break kommer til PC.

 

Jeg blir litt satt ut av dette. Først er folk forbanna for at Microsoft ikke satser nok på PC, så annonserer de flere PC-utgaver av Xbox-spill og folk klikker i vinkel.

 

Plutselig driter Microsoft i Xbox og satser kun på PC, leser jeg fra enkelte. En tvitrer skrev til Spencer at han hadde avbestilt spillet etter at PC-utgaven ble annonsert. Hva er greia? Hva er problemet til folk?

 

 

 

Dette er vel godt gammaldags tenåringsoppgjør. Men verden er så fin og snill at dette er det eneste man fyrer seg opp på.

 

Det er jo sikkert fint at spillene blir bedre sånn sett. Men jeg håper ikke det kommer en dag da jeg kan møte PC-spillere, når jeg fyrer opp en FPS på konsollen. 

Lenke til kommentar

Teit av folk å være sure for at ekslksuiver kommer til PC. Men jeg må innrømme at denne trenden har fått meg litt til å lure på hvorfor jeg egentlig har en Xbox One når jeg kan spille flesteparten av spillene på PC med bedre grafikkort høyere framerate. Tror jeg selger min. (Ps4 beholder jeg enn så lenge)

Lenke til kommentar

 

Endel forstyrra XBO fanboys liker ikke at Quantum Break kommer til PC.

 

Jeg blir litt satt ut av dette. Først er folk forbanna for at Microsoft ikke satser nok på PC, så annonserer de flere PC-utgaver av Xbox-spill og folk klikker i vinkel.

 

Plutselig driter Microsoft i Xbox og satser kun på PC, leser jeg fra enkelte. En tvitrer skrev til Spencer at han hadde avbestilt spillet etter at PC-utgaven ble annonsert. Hva er greia? Hva er problemet til folk?

 

Grunnen er Microsoft  ikke hvil ha spillene på pc, det er piratkopiering da, husker da jeg fikk første xbox da var det lite spill til pc lovlige spill da, jeg var overlykkelig da jeg fikk den første xboxen å Halo 1 da :green:  :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...