Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voldsomt mye problemer det har vært med Xbox Live i det siste. Er det disse idiotene som er igang igjen med DDoS?

 

Jeg har også hatt problemer. Fikk ikke koblet til Live i det hele tatt her om dagen. Fikk beskjed om at Live Core Services var nede. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

 

Bruker du i det hele tatt konsollen?

 

 

Nei den er solgt for en stund siden. Bare lest så mange artikler over en periode om at noen (ikke alle) har store problemer med å logge seg på. Men ikke noe info som jeg kan se om hvorfor. Gikk bare utifra at det var drittunger som driver med DDoS igjen. 

Lenke til kommentar

La dette ut i Gears tråden, men må dele det her og. :)

 

Nye "Swarm Locust". Dårlig kvalitet på bilde pga det ble tatt fra youtube.

 

post-224957-0-38826200-1457534697_thumb.jpg

 

Gears 4 info:

 

 

Single Player 
 
Protaganists - JD Fenix, Kait Diaz, Delmont "Del" Walker 
 
Dynamic Weather - "During a category four storm, players must dodge lightning flurries" - GI  
 
Combat Knife - "...perform a quick melee kill using Gears 4's new combat knife" - GI 
 
Buzzkill - "...spits out a stream of circular sawblades that ricochet around the environment..." - GI 
 
Traditional Control Scheme - "...away from the fps-style controls laid out in Gears: Judgement" - GI 
 
Redesigned Mantle-Kick - "...more easily vault over a peice of cover" - GI 
 
Shoulder Charge - "...which knocks enemies off balance creating a window..." -GI 
 
Enemies 
 
Juvies - "Much like wreches... fast moving, melee based creatures" - GI 
 
Drone - "...a Juvie might eventually evolve... homage to its doppelganger in the locust army" - GI 
 
Pouncer - "...giant mole rat-like creature... shifts its role based on player strategies" - GI 
 
Co-op 
 
Two Player Co-op - "...two player co-op... via both online and split screen play" - GI 
 
 
Multiplayer 
 
Combat Knife - "In multiplayer, each faction has its own knife design" - GI 
 
Game Modes - "...the team did acknowledge the importance of modes like Horde..." - GI

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Henger litt etter i Assassins Creed serien og har nå plukket de opp igjen, men fy faen for ett drittspil Unity er. Grusom kontroll, clunky gameplay, elendig combat og en helt forferdelig ytelse generelt på hele spillet, framedrops helt ned i 10fps til tider. For ikke så snakke om de jævla microtransactionene spillet prøver få en til å slå til på. Neste weapon upgrade koster 125000F, foreløpig så genererer jeg bare 92F hvert kvarter i Cafeen min som er oppgradert 3 ganger. I kister rundt om finner jeg max 1500F hvis jeg er heldig og så får man vel ca det samme fra random Assassin missions, men alle disse er jo så å si helt like hverandre og ikke akuratt morsomme å grinde. Møtte virkelig veggen i memory 9 siden jeg må oppgradere gear for å overleve den plassen (snike seg inn i en bygning å drepe ei kjerring som har tusen vakter overalt), men eier ikke nåla i veggen. Noen tips til å tjene mer cash?

 

Foreløpig har jeg lagt fra meg Unity og gått over på Syndicate. Deilig combat, rimelig god flyt i gameplay og ytelse sånn ellers og lite å klage på sånn bortsett fra at jeg ikke er veldig fan av et dystert, møkkete og slumaktig England, men kommer til å fullføre dette før jeg kansje plukker opp igjen Unity. Mulig jeg hopper rett over på AC Rogue som jeg heller ikke har fått spilt enda også. Begynner bli vanskelig å henge med i en spillserie som blir melket totalt ihjel kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...