Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-01-it-sounds-like-xbox-one-will-get-hardware-upgrades

 

På mobil. Men ja. "Xbox boss Phil Spencer has hinted that the Xbox One will receive hardware upgrades."

Kan være åpen for det jeg. Sett at spillene kommer til alle maskiner. At xbox One v2 bare får litt høyere tekstur/oppløsning/fps/bedre effekter, mens resten er likt.

 

Så lenge spillerbasen ikke blir fragmentert er jeg med på ideen.

Lenke til kommentar

Kan se ut som XBO og konsoll generelt går en spennende tid i møte med hardware oppgraderinger til Xbox One. 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-01-it-sounds-like-xbox-one-will-get-hardware-upgrades

 

Mange artikler om det..her er en til.

 

http://www.theguardian.com/technology/2016/mar/01/microsoft-to-unify-pc-and-xbox-one-platforms-ending-fixed-console-hardware

 

Spennende!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fortsatt veldig få, la oss si det er 3 forskjellige xbox one, ikke så vrient å ha oversikt over.

de klarer fint å lage spill for pc hvor det er tusenvis av forskjellige versjoner.

 

det er også mulig spill blir mer som The Division, at du kan velge mellom fps eller grafikk, men hvis du har versjon 3 av xbox one kan du skru på begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det tviler jeg sterkt på at vil skje, det vil nok være flere versjoner av xboxen.

tviler også på at de vil miste kunder, heller det motsatte. hvorfor tror du folk kjøper PS4?

 

hvor mye mer kraftig den vil være kan diskuteres, la oss si det kommer en ny xbox one i år, hvordan vil hardwaren se ut, vil det være minimalt eller vil det faktisk være en betydelig forskjell?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Glad VR ikke blir satset på enda. Det er en ganske meningsløs tilleggs greie. Litt som Kinect er.
Vive er derimot noe mer spennede da du faktisk beveger deg rundt om man absolutt burde satse på noe.

Er som man har skrudd grafikk og spilldesign 10 år tilbake alt for å ha på seg noen briller.

Når du kan spille spill i top notch kvalitet, ta Skyrim fks så kan vi snakkes. Jeg tipper dette først skjer om 5-10 år minst. 
Det er ingen garanti at det blir satset på da. Men det er vel et par ti talls tusen som kommer til å punge ut minst en tusenlapp for å tegne på en vegg osv. Jeg kan garantere at den som kjøpes nå uansett må byttes ut om noen år. Det er vel ikke heller helt galskap å hevde at konsollene kommer til å støtte 4K om 5-10 år uansett. Å når VR ligger på Nintendo 64 grafikk så kan jeg nesten ikke se for meg at de klarer å ta igjen utviklingen i form av grafikk, for er det noe vi vet så er det at den er i konstant utvikling. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Glad VR ikke blir satset på enda. Det er en ganske meningsløs tilleggs greie. Litt som Kinect er.

Vive er derimot noe mer spennede da du faktisk beveger deg rundt om man absolutt burde satse på noe.

 

Er som man har skrudd grafikk og spilldesign 10 år tilbake alt for å ha på seg noen briller.

 

Når du kan spille spill i top notch kvalitet, ta Skyrim fks så kan vi snakkes. Jeg tipper dette først skjer om 5-10 år minst. 

Det er ingen garanti at det blir satset på da. Men det er vel et par ti talls tusen som kommer til å punge ut minst en tusenlapp for å tegne på en vegg osv. Jeg kan garantere at den som kjøpes nå uansett må byttes ut om noen år. Det er vel ikke heller helt galskap å hevde at konsollene kommer til å støtte 4K om 5-10 år uansett. Å når VR ligger på Nintendo 64 grafikk så kan jeg nesten ikke se for meg at de klarer å ta igjen utviklingen i form av grafikk, for er det noe vi vet så er det at den er i konstant utvikling. 

Hvilket av de ulovlige substansene har du røyket eller på andre måter puttet i kroppen din? Alle av de kommende VR løsningene ligger ganske nærme hverandre i funksjonalitet og kvalitet. Det som avgjør kvaliteten på bildet er jo maskinvaren den blir spilt fra, så om du kobler et VR sett på N64, så er det akkurat det du får! Poenget med å kunne bevege seg rundt i rommet ser jeg på som en gimmick og kommende grunn til sykemelding, men jeg vet at når jeg testet OR DK2 og en tidlig utgave av Elite Dangoures for halvannet år siden så ga det meg den beste spill opplevelsen til dags dato, og jeg venter bare på at jeg faktisk får råd til noen VR briller. Men nå er du jo heldig da, for Xbox får ikke VR, men Hololens istedet for, så kan man jo etterhvert ta den diskusjonen/krangelen om hva som er best og gir best opplevelse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...