Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp

 

Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet.

Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er både en "offline" bit og et PvP område. I offline området spiller du enten alene eller Coop. Man kan også spille coop i PvP området, men der står alle, inkludert dine lagkamerater fritt til å skyte deg i ryggen. Selv holder jeg meg primært i offline sektoren.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har spurt før men hvilken ekstern hdd anbefaler dere til xbox one. Den skal brukes til å utvide lagringsplass til spill. Jeg vet at ms har en men kjenner jeg de rett lønner den seg ikke økonomisk.

 

Jeg vil ha en som er temmelig kjapp. Jeg vet ikke hva xboxen klarer å utnytte gjennom usb 3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mulig jeg har spurt før men hvilken ekstern hdd anbefaler dere til xbox one. Den skal brukes til å utvide lagringsplass til spill. Jeg vet at ms har en men kjenner jeg de rett lønner den seg ikke økonomisk.

 

Jeg vil ha en som er temmelig kjapp. Jeg vet ikke hva xboxen klarer å utnytte gjennom usb 3

Kjøpte selv en WD Elements Portable 2TB, billig og fungerer veldig bra:

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/ekstern-lagring/harddisk2a5/wd-elementsportable3.02tb/191007.11007/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva mener du med at den fungerer veldig bra?

 

Gir den noe økt ytelse sammenlignet mot andre eksterne disker, eller referer du bare til at den virker slik en ekstern harddisk skal gjøre?

Det virker bare, og jeg har iallefall ikke merket noe til lengre loadingtider, kontra disken som står i Xbox'en fra før (flyttet et par spill over). 

 

For meg og var det en klar fordel at den bare trenger en kabel, og ikke to (1 for strøm og 1 USB), 

Lenke til kommentar

 

Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp

 

Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet.

Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da.

 

For min del var det kjedelige og livløst gameplay. MP var ikke særlig variert og det var for min del ganske kjedelig grafikk i spillet. Skytemekanikken var dårlig og føltes som om de hadde brukt veldig lite ressurser på. Lyden på våpen var flat og kjedelig. AI tåler ganske mange skudd og har en sånn tåpelig health bar som de fint kunne droppe.

 

 

Lenke til kommentar

At en hver motstander tåler 2-3 magasin + en granat er jo helt sløvt. Hjelper lite med sniper når det må 5-6 headshot til.

 

MP delen var veldig merkelig. Det gir ingen mening å skulle angripe andre spillere, og når det ikke blir lagt opp til at det skal foregå en kamp lag mot lag så blir det jo likt som å gå rundt i storydelen. 

 

Skyter du i stykker en lampe, så tar det 4 sekunder før lampen er like hel igjen. Skyter du på bilvindu så må det gjerne to magasin til før glasset faller ut. Få sekunder etterpå er det like helt.

 

Det blir vanskelig å ha noen taktikk for å gjennomføre ting. Burde kunne tatt ut fire vakter samtidig når en er fire på laget. Dette går jo ikke siden de tåler så sykt mye, og dermed blir det bare å tømme magasin etter magasin på en og samme kar. 

 

Føler det er som et begrenset GTA spill. Litt samme sak når en skal ta ut fiender under missions, bare at en her ikke har mulighet for å kjøre bil, fly og andre artige ting.

 

Men nå er det jo bare beta. Er spent på å se gameplay av fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...