Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du har gearet deg, men jeg har ikke møtt noen fiender som tåler "uendelig". De bossene jeg har møtt har tålt en del, men da ser man også at de har ekstra armor.

 

Og når fiendene har en health-bar er det ganske lett å vite hvor mye de tåler.

 

Snakker heller ikke bare til deg. Mange som klager på at de ikke dør av headshots, og de har som regel ikke forstått hva spillet går ut på.

Lenke til kommentar

Grunnen til at du reagerer er nok fordi det er vanlige mennesker, og ikke monstre osv, som i f.eks Destiny. Vi aksepterer at aliens osv tåler såpass mye skade, men når det gjelder vanlige mennesker så er det mange som har litt vanskeligere med å akseptere at de skal tåle så mye. Men det er sånn sjangeren er, og noe annet hadde vært dumt.

Lenke til kommentar

 

 

Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp

 

Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet.

Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da.

 

For min del var det kjedelige og livløst gameplay. MP var ikke særlig variert og det var for min del ganske kjedelig grafikk i spillet. Skytemekanikken var dårlig og føltes som om de hadde brukt veldig lite ressurser på. Lyden på våpen var flat og kjedelig. AI tåler ganske mange skudd og har en sånn tåpelig health bar som de fint kunne droppe.

 

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Slutt å klage? Nå var spørsmålet hva en IKKE likte med spillet. Da må det være lov å påpeke nettopp det, hva en ikke liker med spillet. Om det er typisk for sjangeren eller ikke har ingen betydning for hva en mener om et konkret spill.

 

Det går fint an å lage RPG spill der AI på samme lvl ikke tåler "uendelig".

Om en ting er typisk for sjangeren så nytter det jo ikke å klage på spillet når spillet føler normen som er der ute. Det er ikke noen forskjell mellom The Division og f.eks. Borderlands. Tvert imot vil jeg si at TD er enkelt i forhold til Borderlands, og dersom du har måtte bruke 2-3 magasiner og 5-6 HS med en sniper for å få folk ned så har du enten vært i et område du ikke skal være i, eller du har fryktelig dårlig våpen. Selv lå jeg på 2-3 personer per magasin og 1HS per fiende med sniper for å få de ned. Hva Dark Zone angår kan jeg være enig, ikke fordi jeg har noe imot hvordan de har lagt opp PvP biten, men fordi jeg ikke liker PvP generelt, og hadde heller sett at de brukte DZ som et PvE område som tvang spillere til lag spill ala slik raid og challenges gjør i Destiny og de fleste andre RPG skytere og mmo spill.  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

SC2 er nå så som så på 360 om jeg ikke husker feil, men for en som ikke kan spille det på pc er det sikkert greit nok, Borderlands derimot er jo konge, synd de gir oss the Handsome Jack pakken på XB1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

MS skulle ha en presentasjon i dag om Windows og Xbox. men finner ikke tidspunkt, noen som vet?

Arrangementet varer  9-18 (for pressen) USA-tid. Starter 18.00 norsk tid, med andre ord. Usikker om de skal direktestrømme noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...