Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

A black light becomes a valuable tool in locating the exact areas in need of treatment because it makes use of special ultra-violet rays which are on the same wavelength as pet urine, thus turning a tedious task into a breeze. The crystalline structure of dried urine causes it to fluoresce a dull yellow color under ultraviolet or "black" light. Urine is not the only substance that will fluoresce. Some soaps and detergents have components that fluoresce, even after rinsing thoroughly, as well as some fabrics and lint. These will usually fluoresce a bright white or even

bluish hue, not the dull yellow of urine. However even after the areas have been decontaminated the affected areas may continue to fluoresce. Watch the above

of a carpet inspection locating pet urine with a black light.

Altså, ser du ikke hva vi skriver eller???

 

Det er en vesentlig forskjell på menneskeurin som blir skylt ned med en gang, og hundeurin som tørker for å bli vasket bort i etterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser du hopper så VELDIG fint over den lille fotnoten som sier: BIKKJA PISSER IKKE MED DUSJEN PÅ!

 

Selvsagt setter pisset seg når den pisser på tørt gulv, så lar du det tørke igjen senere.

 

Men greit, jeg skal kjøpe en UV-lommelykt på Dealextreme, så skal jeg pisse på ei papplate eller noe hardere kanskje. Så skal jeg lyse over det å se, for så og lyse i dusjen hjemme å se. Så kan jeg ta sammenlikningsbilde å se.

 

Tro om Luminol reagerer på piss også? Eller om det bare reagerer på blod, proteiner i blodet eller noe sånt? Hvis det reagerer på piss også skal jeg teste med det istedet!

God idé, men jeg hoppet ikke over den delen. Som jeg har forklart over, så vil det meste (når du pisser i dusjen) bli skylt vekk, men urinstrålen er ikke én kontinuerlig stråle uten skvett. En mindre del av pisset vil skvette eller sprute eller på andre måter lande steder i dusjkabinettet eller badekaret hvor det ikke er rennende vann og bli der. Over tid vil det samle seg på disse plassene.

 

Noen mennesker har visst store fordommer mot oss freestyle-pissere. Heretter skal jeg "markere revir" i hver eneste dusj jeg bruker og omvende flere til livsstilen vår.

 

Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Med den holdningen kan jeg ikke tro at du har noen som helst andre dusjer (utenom offentlige - hvor du helt sikkert er alt for sent ute) å faktisk markere. :)

Lenke til kommentar

pissa i dusjen da jeg var under 10 år. men så skjønte æ at det mildt sagt er veldig uetisk for all som skal bruke den etter meg.. hvem greier ikke å bare pisse før man går i dusjen??? :thumbdown:

Helt enig. Virker som tråden er opprettet for at TS ikke skal føle seg som eneste som pisser i dusjen. Liker ikke å tenke tanken at jeg går og dusjer der andre pisser.

 

Du stikker da ikke handa i toalettskåla?

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, men diskusjon.no er ikke akkurat representativt for samfunnet generelt. Ekstremt stor andel av gutter/menn i aldersgruppen 15-30 år.

 

Det er sant, men skal vi tenke det "hygieniske" og se på hvilke grupper som er værst med tanke på at de ikke bryr seg om seg selv i f.eks svømmehaller, når det kommer til hygiene der. Så er det gutter/menn på 10-20, enkelte fedre med barn i 10-15 årsalderen, og damer på 35+ som er værst.

 

Så jeg vet nå ikke jeg.

Lenke til kommentar

Nei, ser den. Jeg er helt sikker på at jeg har dusjet i dusjer hvor folk har både pisset og runket (Forsvaret :p). Likevel, jeg tenkte ikke mye på det. Hvis jeg vet at det har skjedd i en dusj, vil jeg etter all sannsynlighet velge en annen dusj, om mulig.

 

Ting er kun ekkelt om man er klar over dem. Jeg ville nok uten problemer kunne spist en kake som inneholdt mindre hestesæd, og til og med like den, men med en gang jeg hadde fått vite dette, ville jeg helt sikkert spydd og følt meg ekstremt dårlig.

Lenke til kommentar
God idé, men jeg hoppet ikke over den delen. Som jeg har forklart over, så vil det meste (når du pisser i dusjen) bli skylt vekk, men urinstrålen er ikke én kontinuerlig stråle uten skvett. En mindre del av pisset vil skvette eller sprute eller på andre måter lande steder i dusjkabinettet eller badekaret hvor det ikke er rennende vann og bli der. Over tid vil det samle seg på disse plassene.

Over tid så blir dusjen vasket. Flere ganger. Eller vasker du ikke dusjen?

 

Med tanke på all den dritten som blir spylt av kroppen når man dusjer så vil eg langt på vei påstå at det er eklere å ikke vaske dusjen, enn å pisse der (mens man dusjer) mellom hver gang den blir vasket.

Lenke til kommentar

Som jeg har forklart over, så vil det meste (når du pisser i dusjen) bli skylt vekk, men urinstrålen er ikke én kontinuerlig stråle uten skvett. En mindre del av pisset vil skvette eller sprute eller på andre måter lande steder i dusjkabinettet eller badekaret hvor det ikke er rennende vann og bli der.

Vet du hva annet som spruter og skvetter rundt når man beveger seg i en dusj? Ja, det stemmer. Vann!

 

Når jeg står med en vannstråle midt i ryggen, på hode, under armene osv så spruter det bokstavelig talt overalt. Om jeg tisser ned på gulvet så kommer det kanskje noen dråper på veggene -greit- ,men ikke kom her å si at tisset som renner ut fra langemann spruter mer utover veggene enn det vannet i en dusj gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og du kommer jo med så mye mer fakta da! Om pisset spruter på veggene, så spruter vannet enda mer. Dusja i et kabinett før? Sett at det er vanndråper langt over hodet ditt? Hvis du ikke har såpass kontroll på penisen din at du pisser så høyt opp, så skjønner jeg deg.

 

Om du bor i et 100 år gammelt hus uten helning på gulvet i dusjen, så skjønner jeg deg.

 

Men om du bor i et moderne hus, med skikkelig helning på gulvet, og du ikke har akutt behov for å tømme varmvannstanken på 10 minutter, så renner pisset og vannet ut på 1-4 sekunder, og pisset på veggene er borte innen minuttet er gått.

 

Kjøp skikkelig konditorfarge, hell i dusjen, og se hvor lang tid det tar før det er borte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei konklusjonen er klar dere!

Det er ikke uhygienisk eller noen form for ekkelt og pisse i dusjen!

 

Konklusjonen er faen meg ikke klar. 36% synes fortsatt det er heslig, selv om dere har kommet med diverse merkelige grunner.

Hvilke grunner har vi kommet med som er merkelige?

Det er deres problem at de syntes at det er ekkelt og pisse i dusjen!

De som er så pysete at de ikke kan pisse i dusjen er så pysete at de ikke kan dusje.

Konklusjonen er klar jo: Folk er pysete og folk finner på mange merkelige grunner til og ikke pisse i dusjen. Folk er desperate etter å finne en grunn til å ikke pisse i dusjen og det er normalt og pisse i dusjen. Det er en del unormale personer nå for tiden men det må vi bare leve med...

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...