Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når pisset blir blandet med masse vann og såpe i det samme øyeblikk som det kommer ut så setter det seg ikke i dusjen.

Kilde på den påstanden? Det vil alltid sprute rundt på sidene, både fra skvetting, og ujevn pissing. En del, det meste vil forsvinne ned i avløpet, men en del vil treffe områder i dusjkabinettet eller badekaret hvor det er lite vannstrømning, hvor flekkene får festet seg. Vannrestene fordamper eller forsvinner, men krystallint piss med bakterierester og annen dritt sitter fast. Dette vil bygge seg opp over tid.

Blir vell sånn over store deler av badet uansett, skal man gå ut å pisse?

Nei, man vasker jo badet, også dusjen regelmessig, eller de fleste gjør det.

 

Forskjellen er at i dusjen vil du alltid stå der barfot og vaske deg i det, eller bade i det. Hvis man bare pisser i dassen, vil det for det meste samle seg i skålen - som uansett ansees som skitten, med mindre mengder rundt dassen, steder der de fleste ikke tråkker like mye som i dusjkabinettet.

 

Poenget mitt er følgende: Ved å pisse i dusjen vil du først og fremst ikke klare å skylle vekk alt pisset. Det vil ligge igjen rester som vil bygge seg opp og ikke gå vekk før du gjør skikkelig rent.

 

Du vil også skape to "skitne" soner hvor det vil være piss, i stedet for kun i, og rundt dassen.

 

Det er forresten en grunn til at jeg skrev ekkelt og ikke renslig, i stedet for uhygienisk eller farlig eller lignende. Jeg vet ikke, men tviler på at det kan gjøre deg syk. Det er en del bakterier og lignende i piss som man helst ikke vil ha i seg, men det er ingen fare ved å komme i kontakt med disse på føttene, hvor de fleste har et beskyttende hudlag.

 

Til tross for at det er liten fare for sykdom eller lignende, synes jeg det er ekkelt å tråkke i andres piss og generelt avfall. Derfor pisser ikke jeg i dusjen, og tillater heller ikke at andre pisser i "min" dusj.

Lenke til kommentar

Når alt kommer til alt er ikke dråpe i underbukse-argumentet gyldig da der dere går i dusjen og pisser tar jeg den pissen før jeg går i dusjen, og må skifte underbukse uansett. På alle de andre dobesøkene stiller vi likt, med mindre du er en freak som ikke kan gå på do uten å dusje umiddelbart etterpå.

 

Hvis du lukter på underbuksen din når du har hatt den ett par dager så lukter du tydelig piss.

 

Jeg skifter underbukse hver dag, så det kan jeg ikke si jeg er kvalifisert til å teste.

 

Jeg har pisset i den samme dusjen i snart 25 år nå og jeg har ikke hatt noen problemer med det.

 

Faen, du er spess.

Lenke til kommentar

Når alt kommer til alt er ikke dråpe i underbukse-argumentet gyldig da der dere går i dusjen og pisser tar jeg den pissen før jeg går i dusjen, og må skifte underbukse uansett. På alle de andre dobesøkene stiller vi likt, med mindre du er en freak som ikke kan gå på do uten å dusje umiddelbart etterpå.

 

Hvis du lukter på underbuksen din når du har hatt den ett par dager så lukter du tydelig piss.

 

Jeg skifter underbukse hver dag, så det kan jeg ikke si jeg er kvalifisert til å teste.

 

Jeg har pisset i den samme dusjen i snart 25 år nå og jeg har ikke hatt noen problemer med det.

 

Faen, du er spess.

 

 

Det der kan faktisk såre :cry: Har alltid vært "freaken" :cry:

Lenke til kommentar

Hvordan kan de vite at all den dritten som var i dusjen var piss?

Det kunne like gjerne vært fett som hadde festet seg til gulvet og vellene i dusjen.

 

Du så skvettemønsteret, og forskjellige rester lyser forskjellig i UV-lys, i tillegg til en del som ikke lyser. Som det står her, kan man se forskjell på urinrester og andre ting:

 

A black light becomes a valuable tool in locating the exact areas in need of treatment because it makes use of special ultra-violet rays which are on the same wavelength as pet urine, thus turning a tedious task into a breeze. The crystalline structure of dried urine causes it to fluoresce a dull yellow color under ultraviolet or "black" light. Urine is not the only substance that will fluoresce. Some soaps and detergents have components that fluoresce, even after rinsing thoroughly, as well as some fabrics and lint. These will usually fluoresce a bright white or even

bluish hue, not the dull yellow of urine. However even after the areas have been decontaminated the affected areas may continue to fluoresce. Watch the above

of a carpet inspection locating pet urine with a black light.

 

http://www.referralcarpetcare.com/petstainodor.htm

 

Pet-Urine-Black-Light-Inspection.jpg

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=XJrNsZeHShI

Jeg ser du hopper så VELDIG fint over den lille fotnoten som sier: BIKKJA PISSER IKKE MED DUSJEN PÅ!

 

Selvsagt setter pisset seg når den pisser på tørt gulv, så lar du det tørke igjen senere.

 

Men greit, jeg skal kjøpe en UV-lommelykt på Dealextreme, så skal jeg pisse på ei papplate eller noe hardere kanskje. Så skal jeg lyse over det å se, for så og lyse i dusjen hjemme å se. Så kan jeg ta sammenlikningsbilde å se.

 

Tro om Luminol reagerer på piss også? Eller om det bare reagerer på blod, proteiner i blodet eller noe sånt? Hvis det reagerer på piss også skal jeg teste med det istedet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...