Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har pisset åpenlyst på treningssenteret mange ganger. Ingen har noen gang sladret. Ingen ansatte har sagt noe i hvert fall. Hva kan de vel gjøre med det? Nekte meg å bruke dusjen? Jeg er langt fra den eneste.

Jeg hadde i hvert fall meldt ifra sporenstreks og forsøkt å få deg utestengt, så da får vi for begges del håpes at våre veier aldri krysser :)

 

Du virker forresten ekstremt ivrig på å forsøke å få bekreftet dine holdninger hos andre i denne tråden, skulle nesten tro du innerst inne vet at det du holder på med er litt småpsykopatisk og blottet for empati.

Lenke til kommentar

Jeg har pisset åpenlyst på treningssenteret mange ganger. Ingen har noen gang sladret. Ingen ansatte har sagt noe i hvert fall. Hva kan de vel gjøre med det? Nekte meg å bruke dusjen? Jeg er langt fra den eneste.

Jeg hadde i hvert fall meldt ifra sporenstreks og forsøkt å få deg utestengt, så da får vi for begges del håpes at våre veier aldri krysser :)

 

På hvilket grunnlag? Det blir mitt ord mot hans. Dessuten står det ikke noe i trivselsreglene om å pisse i dusjen. Eller på hverandre.

 

Den eneste gangen noen har reagert på kroppsfunksjoner på treningssenteret, var det jeg slapp en brøler i dusjen. Det var en annen fyr der da. Han gikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sier seg jo selv at det ikke står i trivselsreglene, da det som regel er minst ett toalett i hver garderobe som man skal ta i bruk om man må pisse. Samme gjelder for dusjen etter gymmen på skolen, i militæret osv.

 

Jeg synes det er infantilt og dårlig gjort av deg å pisse i fellesdusjer. Greit at du gjør det i privaten, og kanskje hvis du er den siste som dusjer på treningssenteret for kvelden, og dusjen rengjøres regelmessig; men ta i det minste og skån andre for det, og bruk toalettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jau når jeg først står i dusjen å må pisse så ser jeg ikke store vitsen i å gå ut til dass for å så gå inn igjen, sikter bare inn på sluken og slår meg laus, snakker vi om nr 2 så drar jeg selvfølgelig til dass

Ikke noe poeng i å sikte, alt havner i sluket uansett :)

 

Alt havner i sluket? Her jeg dusjer nå er det et forheng like ved siden av dusjen. Når vannet treffer gulvet så spruter det opp etter dette forhenget. Om man da står og pisser vil dette også sprute utover forhenget. Det er ikke garantert at dette forhenget får nok vann på seg til å fjerne alt pisset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...