Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Hvilke grunner har vi kommet med som er merkelige?

 

Man kan jo ta det du skrev rett under som et eksempel.

 

Konklusjonen er klar jo: Folk er pysete og folk finner på mange merkelige grunner til og ikke pisse i dusjen. Folk er desperate etter å finne en grunn til å ikke pisse i dusjen og det er normalt og pisse i dusjen. Det er en del unormale personer nå for tiden men det må vi bare leve med...

 

Om en person ikke føler for å tisse i dusjen, så la nå han få lov til å ikke gjøre det uten at du kommer med pekefingeren din og konkluderer med at han er pysete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør på deg selv, da. Det er din egen konklusjon at vi er pysete som ikke liker piss i dusjen. Hva om jeg sier at når jeg setter ting inn i oppvaskmaskinen og oppdager at jeg må drite og ikke orker å gå opp på dass, så driter jeg bare i oppvaskmaskinen fordi det blir jo vasket bort likevel - er du pysete om du sier at det er ekkelt? Nei. Det er opptil hver person. Så ikke kom her og skravl om at du har konklusjonen når over en tredjedel er uenig med deg.

 

Den eneste grunnen jeg trenger til at det er merkelig er at man rett og slett ikke trenger å vente med å pisse før man går i dusjen. Hvem faen oppdager plutselig at de må pisse når de har gått inn i dusjen? Og hvis det bare er en liten piss som dukker opp, kan den ikke være så alvorlig at du ikke kan vente de fem minuttene du har igjen i dusjen.

 

En annen grunn, for meg, er at sluken i dusjen vår ikke er så effektiv. Hvis den ikke har fått plumbo på et par uker, og man dusjer i mer enn 10min, så står man plutselig i 10-12cm vann. Da går det ihvertfall ikke an å pisse, med mindre man er ekstra glad i å stå i sitt eget piss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Det er poengløst. Hvorfor ikke bare pisse før du går i dusjen, eller vente de få minuttene du dusjer (folk som urinerer i dusjen er ikke personer jeg regner med bruker så lang tid i dusjen i utgangspunktet).

2. Dusjen vasker ikke bort alt pisset, og ihvertfall ikke alle bakteriene. Det er en grunn til at man bruker andre stoffer når man vasker hendene eller oppvasken, og ikke bare varmtvann. Det blir ikke bedre av å gjøre som BirgerCac og pisse i samme dusjen i 25 år. Våger ikke engang å tenke på hva som har bygget seg opp i dusjen hans over årene.

Ekstra deilig er det hvis pisset havner på barberhøvler, børster etc. som henger i dusjen.

3. Lukt.

4. Mange anser det rett og slett som en prinsippsak å ikke gjøre fra seg på samme plass hvor man vasker seg.

etc.

 

Den eneste grunnen til å gjøre det er at man sparer litt vann som blir brukt når man skyller ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1. Det er poengløst. Hvorfor ikke bare pisse før du går i dusjen, eller vente de få minuttene du dusjer (folk som urinerer i dusjen er ikke personer jeg regner med bruker så lang tid i dusjen i utgangspunktet).

Eg bruker relativt lang tid i dusjen, og er godt opptatt av renslighet. Og derfor mener eg at det er bedre å pisse i dusjen mens man dusjer, enn å ta det etterpå når man er ferdig med å dusje. Da vil nemlig urindråper havne i håndkledet eller i bokser. Begge deler er værre etter min mening.

Lenke til kommentar
1. Det er poengløst. Hvorfor ikke bare pisse før du går i dusjen, eller vente de få minuttene du dusjer (folk som urinerer i dusjen er ikke personer jeg regner med bruker så lang tid i dusjen i utgangspunktet).

Eg bruker relativt lang tid i dusjen, og er godt opptatt av renslighet. Og derfor mener eg at det er bedre å pisse i dusjen mens man dusjer, enn å ta det etterpå når man er ferdig med å dusje. Da vil nemlig urindråper havne i håndkledet eller i bokser. Begge deler er værre etter min mening.

 

Jeg er halveis enig. Førsteprioritet er vel å pisse før man går i dusjen i det hele tatt? Det eneste jeg ikke begriper er hvordan det går an å plutselig oppdage at man må pisse.

 

TMB: At det er deilig kan jeg forstå, men de underliggende grunnene er viktigere. Det er deilig å runke, men du står jo fortsatt midt på gulvet på et offentlig toalett.

Lenke til kommentar

Eg, personlig, foretrekker ikke å pisse i dusjen i stede for toalett. Men vann, ofte rennende, har en effekt på mange mennesker at man plutselig må på do. Psykisk innvirkning. Så det skjer at eg skal dusje og ikke kjenner at eg må på do, for så å måtte på do etter et par minutt. Da gjør eg det mens man først er i gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der sier du noe. Kan ikke si vann har den innvirkningen på meg, da.

 

Pisser bare i sjøen hvis toalettene er jævlige, eller hvis det er så sivilisert at man ikke bare kan gå i en busk bak stranda. Har fobi mot å gå barbeint på strandtoalett som lukter piss og hundedritt, spesielt hvis det er i syden.

Lenke til kommentar

1. Det er poengløst. Hvorfor ikke bare pisse før du går i dusjen, eller vente de få minuttene du dusjer (folk som urinerer i dusjen er ikke personer jeg regner med bruker så lang tid i dusjen i utgangspunktet).

2. Dusjen vasker ikke bort alt pisset, og ihvertfall ikke alle bakteriene. Det er en grunn til at man bruker andre stoffer når man vasker hendene eller oppvasken, og ikke bare varmtvann. Det blir ikke bedre av å gjøre som BirgerCac og pisse i samme dusjen i 25 år. Våger ikke engang å tenke på hva som har bygget seg opp i dusjen hans over årene.

Ekstra deilig er det hvis pisset havner på barberhøvler, børster etc. som henger i dusjen.

3. Lukt.

4. Mange anser det rett og slett som en prinsippsak å ikke gjøre fra seg på samme plass hvor man vasker seg.

etc.

 

Den eneste grunnen til å gjøre det er at man sparer litt vann som blir brukt når man skyller ned.

Altså, det er da ingen som bommer så mye at de treffer barberhøvler osv inne i dusjen, og ikke sjangs at det spruter så mye og høyt opp. Og hvis det gjør det, er det jo enda eklere å tisse i doen fordi det spruter opp på både deg, og andre effekter rundt doen.

Lenke til kommentar
God idé, men jeg hoppet ikke over den delen. Som jeg har forklart over, så vil det meste (når du pisser i dusjen) bli skylt vekk, men urinstrålen er ikke én kontinuerlig stråle uten skvett. En mindre del av pisset vil skvette eller sprute eller på andre måter lande steder i dusjkabinettet eller badekaret hvor det ikke er rennende vann og bli der. Over tid vil det samle seg på disse plassene.

Over tid så blir dusjen vasket. Flere ganger. Eller vasker du ikke dusjen?

 

Med tanke på all den dritten som blir spylt av kroppen når man dusjer så vil eg langt på vei påstå at det er eklere å ikke vaske dusjen, enn å pisse der (mens man dusjer) mellom hver gang den blir vasket.

Jo, men hvis man er tre stk som deler en dusj, og to av dem pisser hver gang de dusjer, dvs. hver dag, blir det ganske mye ekstra skitt, som kommer i tillegg til resten. Vi vasker badet, men det går gjerne 2 uker mellom hver gang, og det kan bygge seg opp en del dritt på to uker, dvs. opp mot 60 dusjinger.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Altså, det er da ingen som bommer så mye at de treffer barberhøvler osv inne i dusjen, og ikke sjangs at det spruter så mye og høyt opp. Og hvis det gjør det, er det jo enda eklere å tisse i doen fordi det spruter opp på både deg, og andre effekter rundt doen.

 

Ikke vet jeg. Har sett mange dusjer som f.eks. ikke har hyller til å sette ting på, så alt står inntil dusjveggene elns.

 

Vil bare informere dere med bakterieangst om at tannbørsten må stå minst 4 meter fra dassen for og ikke bli truffet av urin bakterier. Tviler egentlig på at dere har den avstanden. Så det er mer hygienisk å pisse i dusjen enn i dass.

 

Hva med oss som pusser tennene på badet, og ikke på dass? :p

Lenke til kommentar

Hva med oss som pusser tennene på badet, og ikke på dass? :p

 

Har dere separat Winston Churchill(WC) og bad?

 

Vil bare informere dere med bakterieangst om at tannbørsten må stå minst 4 meter fra dassen for og ikke bli truffet av urin bakterier. Tviler egentlig på at dere har den avstanden. Så det er mer hygienisk å pisse i dusjen enn i dass.

 

Eller bare ha tannbørsten i ett skap, og døren lukket :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...