Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Spill er greit nok, men kontrollere blir litt æsj. Men han spurte og jeg svarte, alle er forskjellige :p

 

Ikke en gang spill er greit her, har måtte gå flere ganger og fått en ny disk i retur pga. den gamle gikk i stykker så nei, fysj.

Men som sagt så svarte du ja og vi er alle forskjellige. ;)

Hvis jeg skal kjøpe spill så blir det på nettet, helt nytt og forseglet til en billig og god pris.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri kjøpt brukte spill på Gamestop når jeg tenker meg om, men uansett sjekker man jo discen før man kjøper den. Har heller ikke greid å ødelegge noen discer enda, og dessuten har de vel en ganske brukbar deal når man kjøpe spill der mtp. ødelagte disker? De hadde ihvertfall den en gang i tiden

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri kjøpt brukte spill på Gamestop når jeg tenker meg om, men uansett sjekker man jo discen før man kjøper den. Har heller ikke greid å ødelegge noen discer enda, og dessuten har de vel en ganske brukbar deal når man kjøpe spill der mtp. ødelagte disker? De hadde ihvertfall den en gang i tiden

Det geniale med Gamestop er at man kan ta med gamle spill og få en grei pris på disse og så kjøpe nytt spill for pengene man får for gamle.

Lenke til kommentar

Ikke dårlig det! :)

 

Hva ble det for de pengene da? AC3?

 

Nei, ble ganske fornøyd, siden det var ikke akuratt de mest populære spilla og de ble solgt brukt, så ble fornøyd :)

 

Får se, jeg skal spille det uansett, En venn av meg forhåndsbestillte det, + en limited edition som fulgte med figur :p Så skal tror jeg låne det av ham først og se... akuratt nå er jeg nesten litt lei av å spille.. :/ Har vært Cod gamer en stund og så trophyhunter, men nå er jeg faktisk lei.....

 

Hva spiller du da?? (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei, ble ganske fornøyd, siden det var ikke akuratt de mest populære spilla og de ble solgt brukt, så ble fornøyd :)

 

Får se, jeg skal spille det uansett, En venn av meg forhåndsbestillte det, + en limited edition som fulgte med figur :p Så skal tror jeg låne det av ham først og se... akuratt nå er jeg nesten litt lei av å spille.. :/ Har vært Cod gamer en stund og så trophyhunter, men nå er jeg faktisk lei.....

 

Hva spiller du da?? (:

 

Nettopp laget meg ny bruker etter langtid uten for en eller annen grunn. Hadde en bruker med "bunch" av trophies men så ble jeg så innmari lei av det støgge navnet.

 

Legg til Kromskallen om du vil spille. :)

Spiller Black Ops, AC: Brotherhood, FFXIII 1 & 2, Uncharted 2 & 3 og mange flere. ;)

Lenke til kommentar

Nei, ble ganske fornøyd, siden det var ikke akuratt de mest populære spilla og de ble solgt brukt, så ble fornøyd :)

 

Får se, jeg skal spille det uansett, En venn av meg forhåndsbestillte det, + en limited edition som fulgte med figur :p Så skal tror jeg låne det av ham først og se... akuratt nå er jeg nesten litt lei av å spille.. :/ Har vært Cod gamer en stund og så trophyhunter, men nå er jeg faktisk lei.....

 

Hva spiller du da?? (:

 

Nettopp laget meg ny bruker etter langtid uten for en eller annen grunn. Hadde en bruker med "bunch" av trophies men så ble jeg så innmari lei av det støgge navnet.

 

Legg til Kromskallen om du vil spille. :)

Spiller Black Ops, AC: Brotherhood, FFXIII 1 & 2, Uncharted 2 & 3 og mange flere. ;)

 

Ja tror jeg legger deg til, men har en liten pause akuratt nå, så spiller ikke mye...:// Digg jeg spiller black ops hos en venn, er i 6 prestige tror jeg :) Og Brotherhood er digg :) FFX spiller jeg ikke, men digger uncharted spilla *_* :) Skal snart ta platina på 3ern nå (:

 

(jeg heter The_Fighter_880 btw ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Supert! :D

Legger kanskje til deg dersom jeg logger innpå om noen minutter, holder på å få gang på X360 brukeren min igjen. ;) Digg at vi har noen spill tilfelles som vi liker. :)

Skal ta platina på alle spilla nå, min første seriøse bruker, lol. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...