Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Enig der. Det er praktisk å kjøpe spill digitalt, men er mer stas å ha det fysiske coveret. Jeg kjøper som oftest den fysiske utgaven, med mindre spillet er merkbart billigere på PS Store.

 

Jeg liker spesialutgaver men er enig i at ca 2000 er for mye, selv om det er en radiostyrt modell av ingame RC. Kan få 4 nye spill for samme pris.

 

Noen som vet hvilken pris jeg burde ta for min PS3?

 

Playstation 3 slim 160GB med 8 spill. God of War 1 og 2 er kjøpt på PS store å er lagret på maskinen. Resten er på Blueray disker. Killzone 3, Crysis 2, MTX vs ATV, Skyrim, Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 3.

Følger ikke med spake

 

Er 1500 en grei pris? Maskina er det ennå garanti på.

Tja, du kan forsåvidt starte der, kanskje du får solgt den. Er jo mulig å senke prisen i etterkant hvis du ser den ikke blir solgt. Jeg ville kanskje prøvd 1200.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Alt for dyrt. 900 kanskje.

 

Perfekt. Det er nesten umulig å få solgt den dersom den koster mer enn 900,- kr. Dersom du slenger på med litt spill, kan du lett øke prisen. Jeg solgte min hvite X360 m/ 60 GB HDD uten spill for 900,- kr og synes ikke det var gale.

Lenke til kommentar

Satt meg ned med GT5 på mandag, men da kom det en oppdatering på 102Mb som tok vel 15min på grunn av et ubrukelig 15Mb/s nett... BOFF... Red Light Flashing! Lot det stå en halvtime så tok jeg backup. Siden da har jeg ikke fyra den opp, men fikk rensa litt av systemet med en sånn dust off boks :p

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Satt meg ned med GT5 på mandag, men da kom det en oppdatering på 102Mb som tok vel 15min på grunn av et ubrukelig 15Mb/s nett... BOFF... Red Light Flashing! Lot det stå en halvtime så tok jeg backup. Siden da har jeg ikke fyra den opp, men fikk rensa litt av systemet med en sånn dust off boks :p

 

Uff, det er kiipt.....

 

Men digg du fiksa problemet da ;)

Digg, spillte mye GT5 før, har nesten alle bilene + 930 ubruklige :p Og er i B spec lvl 40 :) A spec tror bare 37 elleno. Men er et utrolig gøy spill!!!

Lenke til kommentar

Uff, det er kiipt.....

 

Men digg du fiksa problemet da ;)

Digg, spillte mye GT5 før, har nesten alle bilene + 930 ubruklige :p Og er i B spec lvl 40 :) A spec tror bare 37 elleno. Men er et utrolig gøy spill!!!

 

Det vet jeg ikke ennå... :p Kan kanskje bare ha vært en bug. Den holdt det gående når jeg tok backup og da brukte den ca. 1t 30min, men da kjørte jeg på med en 230v pc vifte og en bordvifte :dremel:

Etter av-støvinga så har jeg ikke fått rota meg videre...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Dette med å bli voksen:

 

Con: Ikke så mye tid til å game fordi barn, familie, jobb etc tar tid

 

Pro: Spill blir plutslig sluppet uten at du var særlig klar over det. Eksempel: visste at det kom oppfølgere til både hitman og far cry, men her om dagen satt jeg og bare: "Huh? Slippes hitman allerede til uka? Dobbelthuh? Far Cry 3 om to uker? Fascinerende..."

 

Luksusproblemers mor, dette er...

Lenke til kommentar

Har et Turtle Beach PX21 headsett som jeg bruker på ps3 nå om dagen, men det begynner å bli litt slarkete her og der. Når jeg skrur på volumet til headsettet så blir lyden plutselig borte i på den ene siden, pluss et par andre småting som irriterrer meg.

 

Så har startet å titte på andre alternativer. Men er en ting på PX21 som jeg må ha med videre og det er muligheten for å justere lyden for spill og chat hver for seg.

 

Har startet å titte litt på noen headsett fra Tritton, først og fremst dette.

 

Noen som har noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...