Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg legger deg til nårr jeg har lasta ned oppdateringen ;)

 

I morra tenker jeg ;)

 

 

Supet! :)

Har du muligens Brotherhood liggende? Kanskje vi kunne spilt det senere i dag? :)

 

Sendt forespørsel nå.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg legger deg til nårr jeg har lasta ned oppdateringen ;)

 

I morra tenker jeg ;)

 

 

Supet! :)

Har du muligens Brotherhood liggende? Kanskje vi kunne spilt det senere i dag? :)

 

Sendt forespørsel nå.

 

Hay, hmm nei.. har desverre ikke det, men kan låne det da ;) Er ikke veldig god på det bare så det er sagt, men skal prøve ;)

 

Jeg er on nå straks, spiller uncharted akuratt, må først låne noen digge spill igjen...

 

Okei, digg jeg godtar da straks ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg legger deg til nårr jeg har lasta ned oppdateringen ;)

 

I morra tenker jeg ;)

 

 

Supet! :)

Har du muligens Brotherhood liggende? Kanskje vi kunne spilt det senere i dag? :)

 

Sendt forespørsel nå.

 

Hay, hmm nei.. har desverre ikke det, men kan låne det da ;) Er ikke veldig god på det bare så det er sagt, men skal prøve ;)

 

Jeg er on nå straks, spiller uncharted akuratt, må først låne noen digge spill igjen...

 

Okei, digg jeg godtar da straks ;)

 

Supert! :D

 

Satt og spilte litt Brotherhood, må si det var deilig etter en lang stund uten. Skal endelig runde det og prøve meg på Platinum trophy. :)

 

En ting jeg har merka er at nesten ingen spiller det online lenger, er nok vell pga. Revelations og AC3 har jo komt ut.

Lenke til kommentar

Jeg legger deg til nårr jeg har lasta ned oppdateringen ;)

 

I morra tenker jeg ;)

 

 

Supet! :)

Har du muligens Brotherhood liggende? Kanskje vi kunne spilt det senere i dag? :)

 

Sendt forespørsel nå.

 

Hay, hmm nei.. har desverre ikke det, men kan låne det da ;) Er ikke veldig god på det bare så det er sagt, men skal prøve ;)

 

Jeg er on nå straks, spiller uncharted akuratt, må først låne noen digge spill igjen...

 

Okei, digg jeg godtar da straks ;)

 

Supert! :D

 

Satt og spilte litt Brotherhood, må si det var deilig etter en lang stund uten. Skal endelig runde det og prøve meg på Platinum trophy. :)

 

En ting jeg har merka er at nesten ingen spiller det online lenger, er nok vell pga. Revelations og AC3 har jo komt ut.

 

Ja stemmer, men man kan gå på noen online sider og joine en boostgruppe. De adder hverandre og møtes da online til en bestemmt klokkeslett og tar de onlinetrophya, men da må man stole på hverandre ;) Jeg har gjort det selv og har ganske god erfaring med det egentlig (:

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Føler PSN alltid er nede, eller det er en ny oppdatering.

 

Litt på kanten selvssagt, men det er helt komisk hvor ofte det kommer en og annen liiiten oppdatering slengende.

Den siste oppdateringen er valgfri. Og jeg kan ikke huske at PSN har vært nede. Så har jeg veldig god linje da.

 

PSN er ikke nede for meg... har ikke vært nede for meg siden mai 2011 som jeg kan huske :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja stemmer, men man kan gå på noen online sider og joine en boostgruppe. De adder hverandre og møtes da online til en bestemmt klokkeslett og tar de onlinetrophya, men da må man stole på hverandre ;) Jeg har gjort det selv og har ganske god erfaring med det egentlig (:

 

Send meg link sånn jeg kan registrere meg. Jeg vil booste. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...