Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe som ikke stemmer her. På HDD'en pc'n min så har jeg 931GB tilgjenelig av 1000GB. Det er ikke 10%. På PS3'n min så er 55GB ledig av 60GB, da har jeg 1GB ekstra enn hva 10% sier.

 

500GB-10%=450GB

Samaritan sin PS3 er det 419GB tilgjenelig. At 31GB er borte i tillegg fra 10% blir jo helt absurd og da er det 81GB som er vekk er jo saklig mye. Det er jo mer GB som er vekk i forhold til min 1TB HDD.

Lenke til kommentar

Det er noe som ikke stemmer her. På HDD'en pc'n min så har jeg 931GB tilgjenelig av 1000GB. Det er ikke 10%. På PS3'n min så er 55GB ledig av 60GB, da har jeg 1GB ekstra enn hva 10% sier.

 

500GB-10%=450GB

Samaritan sin PS3 er det 419GB tilgjenelig. At 31GB er borte i tillegg fra 10% blir jo helt absurd og da er det 81GB som er vekk er jo saklig mye. Det er jo mer GB som er vekk i forhold til min 1TB HDD.

Du kan ikke sammenligne med PC her, og husk at det står "about" 10%. Altså et variabelt tall.

 

Hvis HDDen i PS3en min har en kapasitet på 465GB, og jeg deretter hadde tilgjengelig til bruk 412-419 GB vil jo det tilsi at 46 manglende GB stemmer omtrent helt perfekt. Hvorfor 7 GB til ble utilgjengelige etter en formatering er jo derimot langt pussigere. Det kan være en feilkalkulering av systemet.

Lenke til kommentar

Prøver å legge til litt penger på PSN-kontoen min, men får beskjed om at kontoinformasjonen ikke er gyldig. Har fungert helt fint tidligere og la faktisk inn penger senest for to dager siden. Har sjekket at all informasjonen stemmer, men får bare denne beskjeden når jeg prøver å legge inn:

 

"The credit card information is not valid. Please check your entries carefully."

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Prøver å legge til litt penger på PSN-kontoen min, men får beskjed om at kontoinformasjonen ikke er gyldig. Har fungert helt fint tidligere og la faktisk inn penger senest for to dager siden. Har sjekket at all informasjonen stemmer, men får bare denne beskjeden når jeg prøver å legge inn:

 

"The credit card information is not valid. Please check your entries carefully."

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Har kortet du har brukt gått ut på dato? Event. kan du prøve å legge inn et annet kort, se om det funker.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne med PC her, og husk at det står "about" 10%. Altså et variabelt tall.

 

Hvis HDDen i PS3en min har en kapasitet på 465GB, og jeg deretter hadde tilgjengelig til bruk 412-419 GB vil jo det tilsi at 46 manglende GB stemmer omtrent helt perfekt. Hvorfor 7 GB til ble utilgjengelige etter en formatering er jo derimot langt pussigere. Det kan være en feilkalkulering av systemet.

 

Sorry, så ikke den... :blush:

Synes forsatt at det er usakelig mange GB som er vekk...

Lenke til kommentar

Prøver å legge til litt penger på PSN-kontoen min, men får beskjed om at kontoinformasjonen ikke er gyldig. Har fungert helt fint tidligere og la faktisk inn penger senest for to dager siden. Har sjekket at all informasjonen stemmer, men får bare denne beskjeden når jeg prøver å legge inn:

 

"The credit card information is not valid. Please check your entries carefully."

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Har kortet du har brukt gått ut på dato? Event. kan du prøve å legge inn et annet kort, se om det funker.

 

Kortet går ikke ut på dato før neste år, så er ikke det som er problemet. Har dessverre ikke noe annet kort tilgjengelig, så blir litt vanskelig å se om det er det som er problemet. Etter litt googling ser jeg at det er flere som har samme problem og det virker som at de heller ikke har noen løsning på det. Mange som sier at dette er noe Sony har vært klar over i årevis uten å gjøre noe med.

 

-Brad

Endret av Bradley Cooper
Lenke til kommentar

Begynte jo å lure på hvorfor i all verden jeg ikke kom meg online dagen før PSN oppdateringen ble sluppet, og dagene etter. Fikk lyst å sjekke det ut igjen i kveld, men ikke faen om jeg får kobla nille-boksen på nett altså. Merkelige greier. Alle andre wifi-enabla bokser i huset har jo fungert som normalt.

Lenke til kommentar

Er det noe marked for en førstegenerasjons Ps3 60GB med mulighet for SACD og bakoverkompabilitet med ps2 (har firmware kanskje gjort at den ikke er det lenger?), eller er den gammel, verdiløs og forbigodt av de nye mindre modellene?

Kommer vel an på hvilken stand den er i, men en 60GB PS3 er generelt sett på som en verdifull konsoll. Ikke bare er selve konsollen så overspecca og forseggjort at det nesten er morsomt, i tillegg har den bakoverkompabilitet med PS2 spill på disk.

 

Er PSN nede igjen? Hørte rykter om at det hadde blitt hacket igjen men har ikke gidde å skru på PS3'en.

Det er PS3 som er "hacket" igjen, ikke PSN.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er PS3 som er "hacket" igjen, ikke PSN.

 

Sikkert ikke så lenge til før dem tar Xbox og. Jeg gir faen, PC ftw.

Konsoll er koselig å ha til film, gaming, etc. Men foretrekker PC for da kan man gjøre flere ting på en gang.

 

Uansett Sony:

 

tumblr_lnwltqhA7R1qzj7lm.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...