Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Noen som vet om de kommer til å selge PS3 med AC3 bundle i Norge? Står jo at dette er en av dealene med den nye PS3'en. Har ventet med å bestille (gamle fikk YLOD) for å se om det kom en bundle men kan ikke finne dette i noen norske butikker.

 

Hvordan fikk du YLOD?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan jeg fikk det, men spilleren slo seg plutselig av når jeg spilte. Til slutt slo den seg av rett etter start med gult blinkende lys. Fikk litt liv i den igjen med hårføner (oppskrift på nettet), men dette er ikke varig så jeg skal kjøpe ny maskin og overføre alt før den gamle tar kvelden for godt

Lenke til kommentar

For de som har PS+,

 

European gamers will get Ratchet & Clank: All 4 One, Cubixx HD and Crysis 2 for free beginning on November 7th. As a result, Just Cause 2 and Borderlands will be removed from the Instant Game Collection at that point, so download them now if you haven’t already.

 

http://www.ign.com/a...evil-5-for-free

 

Gjelder å laste ned JC2 og Borderlands før de forsvinner da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vet ikke hvordan jeg fikk det, men spilleren slo seg plutselig av når jeg spilte. Til slutt slo den seg av rett etter start med gult blinkende lys. Fikk litt liv i den igjen med hårføner (oppskrift på nettet), men dette er ikke varig så jeg skal kjøpe ny maskin og overføre alt før den gamle tar kvelden for godt

 

Merkelig. Fikk RROD på Xbox'en en gang, lønte seg å la den stå i 30 minutters tid uten gaming.

Lenke til kommentar

Fikk LittleBigPlanet Karting igår :)

Har spilt sikkert 4 timer på LittleBigPlanet Karting, sålangt digger jeg det!

Kan ikke skjønne det har fått 5/10 av ign, 6/10 på Eurogamer.

 

En 5/10 skal spillet ha åpenbare feil som ødelegger gameplay, grafikk henger ikke på greip osv men det er det ikke. Kjøringa er bedre en ModNations, banene enda bedre en på ModNations og grafikken er bedre en ModNations

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Sony sliter igjen. Begynner nesten å lure på om det blir noe av en PS4. Hvis de virkelig er så blakke har de vel neppe råd til å selge dingsen med tap. I tillegg er det jo et spørsmål hva slags prosessor som skal sitte i denne. Blir det x86 blir den neppe bakoverkompatibel, noe som kan skade tidlige salg, og har egentlig Sony økonomi til å gjenta flere merkelige prosjekter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ok.

 

Unødvendig kommentar. Du hadde ikke behov for å sitére begge innleggene mine.

 

 

Jeg spiller Jack and daxter on NFS hot pursuit nå :) Men har ikke lånt ACB enda..... men skal det snart ;)

 

Supert! Er allerede komt godt i gang, er litt lite spillere fortiden men hvis man venter en stund så dukker det opp en del. ;)

Har bestilt AC3 nå som skal hentes i morgen på Lefdal. Special Edition ftw.

Lenke til kommentar
Supert! Er allerede komt godt i gang, er litt lite spillere fortiden men hvis man venter en stund så dukker det opp en del. ;)

Har bestilt AC3 nå som skal hentes i morgen på Lefdal. Special Edition ftw.

 

Ja digg :) da kan du jo spille det online mens det er folk på AC3 :p Så kan jeg hjelpe deg når jeg har ACB ;) Blir nok snart, men vil bare runde de andre spilla først (: (komme godt i gang i hvertfall ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...