Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Ja stemmer, men man kan gå på noen online sider og joine en boostgruppe. De adder hverandre og møtes da online til en bestemmt klokkeslett og tar de onlinetrophya, men da må man stole på hverandre ;) Jeg har gjort det selv og har ganske god erfaring med det egentlig (:

 

Send meg link sånn jeg kan registrere meg. Jeg vil booste. :3

 

Jeg boosta mest på Mx Vs atv reflex, http://www.ps3trophies.org/forum/mx-vs-atv-reflex/31289-trophy-boosting-thread-read-first-post-96.html

 

Men man kan bare spille online og spørre de som man spiller mot. Tror den linken hjelper litt ;) det er en del som leter der, bare se etter en allerede eksisterende boostertråd ;) Her er en grei link til tips for AC brotherhood trophya ;)http://forum.trophies-ps3.de/assassins-creed-brotherhood/55623-trophaeen-leitfaden-assassins-creed-brotherhood.html

den er på tysk, men hjelper alikevell en del ;) og finnes jo translate :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supert! :D

 

Satt og spilte litt Brotherhood, må si det var deilig etter en lang stund uten. Skal endelig runde det og prøve meg på Platinum trophy. :)

 

En ting jeg har merka er at nesten ingen spiller det online lenger, er nok vell pga. Revelations og AC3 har jo komt ut.

Kan sikkert hjelpe deg med de der hvis du vil. Kan være morsomt å finne frem Brotherhood igjen før jeg begynner på AC3. Husker jeg la fra meg tanken om å få platinum på den nettopp pga de online trophyene som er så kjipe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Legger deg til jeg. ;)

Hadde vært supert om du kunne hjelpe meg litt, har en del achievements igjen men føler at det ikke er så lenge til før jeg får Platinum på det. Mange av trophy'ene er lette minus dem som man må få gjennom MP.

Lenke til kommentar

Legger deg til jeg. ;)

Hadde vært supert om du kunne hjelpe meg litt, har en del achievements igjen men føler at det ikke er så lenge til før jeg får Platinum på det. Mange av trophy'ene er lette minus dem som man må få gjennom MP.

 

Oja, du spille AC brotherhood på Xbox?

 

Jeg har ikke Xbox, men kan låne det spillet neste uke, så kan spille, men det hjelper jo ikke deg noe.. eller har du det til PS3 også??

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Legger deg til jeg. ;)

Hadde vært supert om du kunne hjelpe meg litt, har en del achievements igjen men føler at det ikke er så lenge til før jeg får Platinum på det. Mange av trophy'ene er lette minus dem som man må få gjennom MP.

 

Oja, du spille AC brotherhood på Xbox?

 

Jeg har ikke Xbox, men kan låne det spillet neste uke, så kan spille, men det hjelper jo ikke deg noe.. eller har du det til PS3 også??

 

:)

 

Jeg spiller det på PS3. ;)

Sjekk Game historikken/ trophies.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Okei, ja det var det jeg trodde :) ja så det men trodde du spillte på Xbox i tilegg... misforstod da du skreiv Achivements lengre oppe (:

 

Digg, da kan jeg å hjelpe deg neste uke da ;)

 

Spiller PC/XBOX360/PS3. ;)

 

Supert! :) Er ingen spiller ACB så det blir nok vell ganske vanskelig å få LVL 50 - trophy'et.

Lenke til kommentar

Legger deg til jeg. ;)

Hadde vært supert om du kunne hjelpe meg litt, har en del achievements igjen men føler at det ikke er så lenge til før jeg får Platinum på det. Mange av trophy'ene er lette minus dem som man må få gjennom MP.

 

Oja, du spille AC brotherhood på Xbox?

 

Jeg har ikke Xbox, men kan låne det spillet neste uke, så kan spille, men det hjelper jo ikke deg noe.. eller har du det til PS3 også??

 

:)

 

Jeg spiller det på PS3. ;)

Sjekk Game historikken/ trophies.

Jeg spiller det på PS3. ;)

Sjekk Game historikken/ trophies.

 

Okei, ja det var det jeg trodde :) ja så det men trodde du spillte på Xbox i tilegg... misforstod da du skreiv Achivements lengre oppe (:

 

Digg, da kan jeg å hjelpe deg neste uke da ;)

 

Slikt som dette kunne blitt tatt på PM. Eg behøver ikke lese nei, men skal eg holde meg unna tråden bare pga dere skal avtale når dere kan spille sammen altså og det er fare for at eg kan lese det? Tråden er vel igrunnen fri for alle, men ting som blir side opp og side ned med dialog mellom to stykker som avtaler spilletider og ach hunting sammen så KUNNE det blitt tatt på PM. Just sayin'

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Alt dette kunne vel blitt tatt på PM eller? Greit at det handler om PS men ikke sikkert alle andre er veldig intr i hva dere to avtaler dere imellom og som skjer på deres fritid.

 

Da lager jeg heller en ny tråd for dem som er interessert i Boosting/Trophies/etc.

 

 

Ja, kunne sikkert, men det er også noe av det tråen er for også da. Snakke om nye spill, plnalegge boost og diskutere PS (: Du behøver ikke lese om du ikke vil, og det er jo også fritt for andre å joine AC Brotherhood om de vil ;)

 

Mhmm. Starter ny tråd for slikt.

Lenke til kommentar
Da lager jeg heller en ny tråd for dem som er interessert i Boosting/Trophies/etc.

 

Hmm, ja det hadde jo vært greit og sikkert lønsommere for deg ;)

 

Mhmm. Starter ny tråd for slikt.

 

Men da blir det jo på en måte to forum for PS da... Tror du ikke trenger det, bare vi ikke snakker sammen om "ikkegaming" via tråden liksom så trenger du ikke det :)

Lenke til kommentar

Ja, kunne sikkert, men det er også noe av det tråen er for også da. Snakke om nye spill, plnalegge boost og diskutere PS (: Du behøver ikke lese om du ikke vil, og det er jo også fritt for andre å joine AC Brotherhood om de vil ;)

Å spille sammen og planlegging av dette er det en egen kategori for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...