Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Ja digg :) da kan du jo spille det online mens det er folk på AC3 :p Så kan jeg hjelpe deg når jeg har ACB ;) Blir nok snart, men vil bare runde de andre spilla først (: (komme godt i gang i hvertfall ;) )

 

Hehe, jeg forstår. ;)

 

Yes, regner med at dem er der til AC4 eller fortsettelsen på AC3 kommer. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg er en av dem som gamer AC3. ;)

 

 

Så en fjortis på Gamestop igår som tok med seg en sånn kiste med Blops2. Collector's edition? Kosta faen meg 1700kr.

 

Kjøpte fjortisen en kiste og BO2 for nesten 2k hos Gamestop?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor gjentar du det han sier?

 

Fordi det hørtes jævlig dyrt ut, that's why.

 

 

@Kromskallen: Han mener Black Ops 2 Care Package Edition. Den koster 1800kr eller mer.

 

Hvorfor selger de dem for såpass mye? Hadde ikke trodd at dem kostet mer enn 1k elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fordi folk tydeligvis velger å kjøpe det for den prisen.

 

Du har nok rett der. Jeg for min del ville aldri betalt så mye bare for en edition. Ville heller investert i flere spill eller DLC'er.

Lenke til kommentar

Eller for dem som faktisk er ferdig med skole, og har en jobb så en KAN bruke penger uten å måtte spørre mamma og pappa om mer i ukelønn.

 

Det er jo det beste :thumbup: Skulle ønske jeg også snart er ferdig med skole så jeg kan starte å jobbe en plass... begynner å bli lei skole.

 

Men da er det sikkert PS4 ute til jeg er ferdig, og sikkert ikke black ops eller noe sånnt populrt, eller de satser som med vita at de fleste spilla kjøpes online på store og ikke i butikken, :/

 

Synes det er mye gøyere å ha coveret IRL og ikke bare en fil på PS3/4 Er litt gameldags på det :p

Lenke til kommentar

Synes det er mye gøyere å ha coveret IRL og ikke bare en fil på PS3/4 Er litt gameldags på det :p

 

Er enig der. :p Har Infamous og LBP fra "welcome back" pakka og når jeg kikker igjennom spillene (coverene) så er de lissom ikke der...

Tenke seg å få et spill i juegave og inni pakka så ligger det en stuselig lapp med en nedlastings kode... :hm:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken pris jeg burde ta for min PS3?

 

Playstation 3 slim 160GB med 8 spill. God of War 1 og 2 er kjøpt på PS store å er lagret på maskinen. Resten er på Blueray disker. Killzone 3, Crysis 2, MTX vs ATV, Skyrim, Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 3.

Følger ikke med spake

 

Er 1500 en grei pris? Maskina er det ennå garanti på.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken pris jeg burde ta for min PS3?

 

Playstation 3 slim 160GB med 8 spill. God of War 1 og 2 er kjøpt på PS store å er lagret på maskinen. Resten er på Blueray disker. Killzone 3, Crysis 2, MTX vs ATV, Skyrim, Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 3.

Følger ikke med spake

 

Er 1500 en grei pris? Maskina er det ennå garanti på.

 

Hm, når nypris er 1990 kr for 2 spill en kontrlooer hadde jeg nesten satset på 2000-2500 kr her altså. 1500 får du tenker jeg ihvertfall solgt han. (jeg gav jo 3500 for min ps3 slim 320gb i februar 2011.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...