Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Skal Netflix automastisk dukke opp på XMB etter den nyeste oppdateringen? Oppdaterte i stad og har ingen Netflix app på XMB linja. På TV/Video tjenester har jeg bare mubi og vidzone.

Netflix-ikonet har jeg hatt på XMB lenge nå. Vet ikke når den kom, mulig jeg har lastet den ned fra PSN selv. Men den har naturligvis ikke fungert annet enn den gikk an å starte og avslutte.

 

Gahhh..ikke nok med at Spotify krever at man lager seg en fake Facebook-konto. Så skal faen meg netflix ha spotify-konto..hva skjedde med å ha unike brukernavn og passord til tjenestene?

Enklere å få folk til å melde seg inn hvis de allerede har registrert brukernavn og passord. Jeg synes det er en god ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett kjører billigsalg på nye ps3 om noen skulle trenge den

http://www.komplett....aspx?sku=763262

 

Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Flyttet PS3 inn på "kontoret" for noen uker siden, sammen med forrige tv på 37". Med Netflix ble det en perfekt kombo for å stue vekk ungene med en film iblant.

I går så vi Svamebob Firkant filmen. :)

 

Rart at eg ikke får bruke Nflix da.

 

EDIT: Se der ja, fikk det jo. Lite utvalg i filmer dog.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Er vel rimelig lett å bytte? Isåfall så selger komplett Kingston ssd til 599 i dag. 120 gb

 

Tror den 12 GB "enheten" er fast, men har sett at man kan installere en ekstra hdd om behov. Spørsmålet er jo om den disken jeg har bare kan settes rett i eller om jeg 1: trenger noen form for adapter og 2: må formatere disken før denne kan brukes selv om den kommer fra en ps3

Lenke til kommentar

Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet?

 

Hver HDD er unik for hver PS3 maskin. Du kan ta sikkerhetskopi og legge over og da får du med det meste. Ikke alle savegames blir med.

Du kan også overføre nesten fra en konsoll til en annen konsoll (Dataoverføringsverktøy). Da blir nesten ALT overført til den andre konsollen og alt fra den gamle blir slettet.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet?

 

Hver HDD er unik for hver PS3 maskin. Du kan ta sikkerhetskopi og legge over og da får du med det meste. Ikke alle savegames blir med.

Du kan også overfør ALT fra en konsoll til en annen konsoll. Da blir ALT, gjentar ALT overført til den andre konsollen og alt fra den gamle blir slettet.

Går ikke an å overføre bare savegames?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...