Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med Assassin's Creed: Revelations. Etter å ha spilt fire spill i denne serien er jeg fortsatt ikke helt avklart ift. om jeg liker dem eller ikke. Etter min mening har alle spillene en ganske jevn fordeling av gode og dårlige designavgjørelser, slik at det alltid er mye man liker og mye man synes er pyton. Toeren må være den som fikset det best.

 

Som alltid er hvordan de historiske byene er rekonstruert et kjempestort pluss og på slutten var jeg blitt ganske glad i Ezio og hans historie, men Desmonds side av historien har aldri interessert meg og det ser ut som Ubisoft har skjønt hvor kjip den er siden de har valgt å omtrent ekskludere den biten helt fra Revelations. Disse sideoppgradene hans med first person platforming er latterlig dårlig laget og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare ble droppet. Jeg skjønte heller ikke helt poenget med dette tower defense-minigamet de introduserte; det er jo ingen grunn til at noen av distriktene dine noengang skulle bli angrepet av Templars så lenge du bestikker et par heralds en gang i blant, så jeg endte opp med å spille tutorialen og aldri se det igjen.

 

Veldig usikker på om jeg skal ha treeren eller ikke. Revelations endte med fristende cliffhanger, men jeg har egentlig ingen tro på at Ubisoft vet hvor de skal med denne historien. Jeg mistenker at de kjører "Lost"-strategien og bare gjør det hele mer og mer mystisk for å holde på interessen din uten å vite hvordan trådene skal knyttes sammen til slutt, og når slutten først kommer så mestrer de det ikke og det blir lite tilfredsstillende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er ferdig med alle spillene og synes dem er blandt de beste jeg har spilt. Jeg syntes dem gjorde Altairs sin story litt vell kort men det var jo nå like så greit ettersom Ezio's story har tatt tre spill.

Ser fram til AC3 og håper dem leverer som dem alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg fikk beskjed om at AC3 var sendt i går tror jeg. Assassin's Creed 2 er det aller beste i serien og Brotherhood er ikke langt unna. Revelations og det første spillet på tredje kanskje. I tillegg er det de på de håndholdte konsollene. Der har jeg bare spilt Bloodlines og det var helt greit.

 

Har aldri spilt Bloodlines men likte dem alle. AC2 er helt klart det beste, regner med at AC3 blir enda mer eksklusivt og topper dem alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må kjøpe det, kan sende deg en anmeldelse om du ønsker.

Det lukter litt "lost" ja... Hvordan er det mulig og ha så mange forfedre som er assassins? Han har først en i Israel, så en i Italia og nå en i Amerika?

 

Lol, make no sense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjøper det uansett her også. AC er AC uansett. Blir kult med litt treklatring og ulvejakt. :wee:

 

Ikke glem delen hvor man slakter amerikanske soldater under Den Amerikanske Revolusjon. :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...