Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et total avsmak jeg føler ovenfor alt avskummet her på forumet som benytter anledningen til å spre hatefulle ord og ubegrunnede beskyldninger. Hvor lavt må man synke for å i en stund av nasjonal redsel og sørgmodighet bare se en mulighet til å score debattpoeng med billig retorikk og en appell til hevngjerrighet og fremmedhat?

 

Nordmenn har fått nok. Voldtektsofferet utenfor stortinget er nok ikke helt enig med deg...

 

Gå og skam deg, landssviker.

Trist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jens er forbanna. Godt å se.

Kanskje det faktisk skjer noe fremover nå...

Hva vil du at skal skje??

 

Jeg lurer, fordi nasjonen har ikke, slik det så ut igår, ut som at forandringer var nødvendig, vi har kranglet om vei og høyspentmaster det siste halvåret. INGEN har hylt om manglende sikkerhetstiltak i politikken.

 

-frank

Lenke til kommentar

Media er også ute med at det dreier seg om en gjerningsmann som tydeligvis har forflyttet seg raskere enn lynet samtidig som vi har vitnemål som tilsier flere skyttere.

Raskere enn lynet? Ifølge rapporter, media og andre kilder begynte skytingen rundt to timer etter eksplosjonen. Du klarer fint å komme deg fra Oslo sentrum til Utøya på to timer. Når det gjelder vitnemålene om flere skyttere må du huske på at ungdommene var i sjokk, så deres vitnemål må tas med en klype salt eller tre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.

Ntaw, som jeg forstått så er du asylsøker. Jeg er utlendiger også og selv om nasjonen min blir nesten sikkert ikke dømt for det forstår jeg bra hva du føler. Men ærlig talt er det virkelig nok problemer med asylsøkere. Dårlig rykte er ikke ubegrunnet. Og jeg synes norske folk er veldig tolerante, kanskje noen ganger litt for mye. Tror ikke at folk er så tolerante i landet ditt. Det er vel derfor du søker om beskyttelse? Norge kan ikke bli "en stor asylmottakelse" og kan ikke beskytte alle, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

v6ZqD.jpg

Bare se hvordan den skite muslimen forsøker å knekke nakken på denne stakkars damen!

 

 

 

Hmm, jeg tror kanskje det kan være nødvendig å påpeke at dette var en spøk...

Kan du være så snill å drite i og være så respektløs?

 

 

respektløs? hva snakker du om ?

Lenke til kommentar

Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.

Ntaw, som jeg forstått så er du asylsøker. Jeg er utlendiger også og selv om nasjonen min blir nesten sikkert ikke dømt for det forstår jeg bra hva du føler. Men ærlig talt er det virkelig nok problemer med asylsøkere. Dårlig rykte er ikke ubegrunnet. Og jeg synes norske folk er veldig tolerante, kanskje noen ganger litt for mye. Tror ikke at folk er så tolerante i landet ditt. Det er vel derfor du søker om beskyttelse? Norge kan ikke bli "en stor asylmottakelse" og kan ikke beskytte alle, dessverre.

 

Er etnisk norsk. Heller bare sterkt mot venstre-siden politisk sett.

Lenke til kommentar

Hører på de som nå står på NRK og har den dypeste medfølelse med alle som som er involvert.

 

Glad for de som står bak også, for de kommer til å bli tatt godt vare på så snart vi finner de! Gratis advokater og psykiatrikere, og håper de snart slipper ut i samfunnet igjen og kan gjenoppta livene sine så snart som mulig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...