Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten tanke som slo meg:

Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe?

 

Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter.

Har hørt noe lignende også. Kunne visst være en nynazistisk gruppe fra Sankt- Petersburg som lenge har hatt problemer med venstresiden i Norge og som lenge har truet med å gjøre skade på den.

Latterlig at russiske nynazister angivelig skal være såpass engasjert i hva som skjer i lille Norge.

Lenke til kommentar

Ryktet om fleire skytterar stammar frå ein facebook profil. Eg har liten tru på at vi skal legge mykje vekt på dette. Personen hadde lege 2 timar i vatnet og ville berre seie ifrå at han var i livet. Om han då blanda skyttern med skyttarane kan vel forklarast av den stressa situasjonen han hadde vore gjennom.

Ingen andre rapportar tydar på at det var fleire.

I situasjoner hvor mennesker er utsatt for drap av en ensom drapsmann så tar som regel gruppeinstinktet over og man overmaner drapsmannen. Å drepe mennesker er ikke så lett som det kanskje virker som. Jeg mener at omstendighetene tatt i betraktning at det må ha dreid seg om flere skyttere.

Har han automat våpen og kan skyte på personar som står i ro (noko dei vel gjorde då dei var kalla saman for å samle informasjon). Og deretter kunne skyte på personar som er i vatnet. Eg vil derfor tru at ein person skal klare å ta livet av alle som har vorte teke livet av.

 

Påpeikte forørig no Etnisk norsk på nrk.

Lenke til kommentar
Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.
Ja, og nå kommer heller saken til å bli brukt av "venstresiden" og andre kultur-Marxister til å spre hat og frykt mot alle som taler imot storskalas fremmedinnvandring og den multikulturalistiske farsen vårt land har blitt forvandlet til. Venstresiden spiller minst like mye på frykt som FRP.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liten tanke som slo meg:

Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe?

 

Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter.

 

 

Nettopp, var jo på nyhetene at en russisk nynazist som hadde kniv på seg i nærværet av en minister!

 

Er det mulig! Det er jo et mirakel vi ikke har hatt et liknende reagen-drap.

Lenke til kommentar

Liten tanke som slo meg:

Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe?

 

Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter.

Har hørt noe lignende også. Kunne visst være en nynazistisk gruppe fra Sankt- Petersburg som lenge har hatt problemer med venstresiden i Norge og som lenge har truet med å gjøre skade på den.

Latterlig at russiske nynazister angivelig skal være såpass engasjert i hva som skjer i lille Norge.

Trollet kommer nok en gang med sin "mening"!

 

Politiet bekreftet nettopp at den arresterte på Utøya er etnisk norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...