Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.

Ntaw, som jeg forstått så er du asylsøker. Jeg er utlendiger også og selv om nasjonen min blir nesten sikkert ikke dømt for det forstår jeg bra hva du føler. Men ærlig talt er det virkelig nok problemer med asylsøkere. Dårlig rykte er ikke ubegrunnet. Og jeg synes norske folk er veldig tolerante, kanskje noen ganger litt for mye. Tror ikke at folk er så tolerante i landet ditt. Det er vel derfor du søker om beskyttelse? Norge kan ikke bli "en stor asylmottakelse" og kan ikke beskytte alle, dessverre.

 

Er etnisk norsk. Heller bare sterkt mot venstre-siden politisk sett.

 

Eg ser det tydlig på måten du leser kommentarar på.

Lenke til kommentar

Politiet har enda ikke klart å bekrefte om at det var kun EN som var på øya og skøyt.

Med tanke på at det å ble lagt ut eksplosiver samtidig tyder på at det kan ha vært flere skytere.

Ja, føler meg temmelig sikker på at dette ikke har blit gjort av en mann alene, men det virker som om pressen har vedtatt dette og at den offisielle historien vil bli vinklet i den retning.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Jeg blir så trist over hatet og hevnlysten her inne. Jeg forstår at folk blir frustrerte og forbannet, men har det ikke vært nok vold og sorg i dag?

 

"The measure of a country's greatness is its ability to retain compassion in time of crisis" - Justice Marshall

 

Nei, denne manne bør bli dratt etter ballene gjennom Oslo sentrum imens alle hiver råtne tomater og agurker på han.

Sykt upassende, uansett om du troller eller bare lever i steinalderen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke politiet bare si det alle har skjønt for lenge sida? Dette er i det store og hele begått av én mann, som har sinnsyke motforestillinger mot AP og er stein hakke gal. Satt og diskuterte med min far i bilen i 19-tida, før jeg visste at noen var pågrepet/hvem han var, og tippa tilsynelatende riktig allerede da. Når man så på de to hendelsene og la sammen to og to, ble svaret veldig fort fire. Ingen tvil om at nordmenn sto bak slik jeg så det, og fortsatt ser det.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Her er det en innvandrer som forsøker å hjelpe en skadet kvinne, muligens ved å sette sin egen sikkerhet på spill.

 

 

Rettelse: Her er det en med en annen hudfarge en etniske nordmenn som forsøker å hjelpe en skadet kvinne. Hvordan vet du at han er innvandrer, og ikke født og oppvokst i Norge?

 

Du er ikkje etnisk norsk sjølv om du er født og oppvokst i landet. Du er norsk om du har familie som strekker seg langt til bake i tid i Noreg.

Lenke til kommentar

Vedkommende som er arrestert er en 32 år gammel etnisk norsk nordmann.

Stemmer min mistanke mht. identitet, så har vedkommende vært aktiv i politikk også.

 

Det er vel sterkeste jeg kan si uten å røpe navn på hvem jeg tenker på

 

Vi skal ikke spekulere i å identifisere personer. Først når politiet har gått ut med identitet skal vi tillate det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...