Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

På samme måte som såkalte religiøse "kristne" tok et oppgjør med heksebrenning burde såkalte religiøse "musimer" ta et oppgjør med sine problemer.

 

Og de har makt til å gjøre det, så hvorfor holder imamene kjeft?

 

Jeg møter daglig muslimer i Oslo, og det er nesten ingen av de som er religøse... De er bare drittsekker, men mye verre enn alle andre.

 

Allikevel er det nesten ingen muslimske ledere som tar tak i problemet? Og hvorfor ikke tror du??

Hva har islam med dette å gjøre? Alt (som riktignok ikke er veldig mye enda) tyder på at det er et politisk motivert angrep utført av en nordmann. Vet du noe ingen andre i landet vet, eller er du bare her for å spre kvalme?

 

/ignorert

 

Selvsagt er jeg det! For en uke siden satt jeg på med en muslimsk drosjesjåfør som kastet meg ut fordi jeg kom til å nevne at jeg ikke kunne fordra folk som knuser småjenter med stein fordi de har blitt voldtatt...

 

Var forøvrig en NORDMANN selvsagt!

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan gjerningsmannen skal oppfølges...

 

Oppfølges.

 

Denne mannen vil vi se på gata igjen under denne regjeringen.

 

Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.

 

Nordmann er ingen religion, og på papiret er alle med innvilget asyl nordmenn.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Nei det stemmer det, å bli skutt betyr ikke automatisk død, det er bare 2 måter å dø på av kuler, en du blør i ihjel, dette kan ta fra dager til minutter, to du får hjernestammen din blåst i biter, selv i krig der soldater ofte blir skutt mange ganger dør ca. bare 10-20% av de skadde.

 

Så fint! Visste ikke at det er så ufarlig å bli skutt.

 

 

Viss du mener 10-20% er ufarlig tror jeg du er litt små dum

 

Da er kanskje brystkreft ufarlig da, siden bare 15-20% av kvinner gjennomsnittlig dør av det?

Eller kanskje du kan begynne med russisk rullet som hobby siden du bare har 16% sjangse å skyte deg selv i hode, og for deg er 16% ufarlig.

Gunfreak, det hva jeg mente egentlig er at det er grusomt i det hele tatt å snakke om noe som helst statistikk akkurat nå.

 

 

Jeg som Red Frostraven finner trøst i statestikken.

Jeg er glad for dere. Statistikk er spennende, men kanskje det er ikke passende tidspunkt å snakke om den nå. Det vil ikke trøste de fleste.

Lenke til kommentar

Hvor mange er bekreftet omkommet på utøya? Fikk bare med meg de 7 i sentrum...

10.

Mm.Har lest det flere steder jeg og. Polakker er ingen terrorister , men det er heller ikke nordmenn , og likevel...

 

Men, om det ER en nordmann, regnes dette som terror fortsatt?

Ja, han er nordmann, og ja, det er fremdeles terror. "Domestic terror" er et begrep av en grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Videoen fra youtube var falsk. Skiftet navn for å få flere treff.

 

Mm.Har lest det flere steder jeg og. Polakker er ingen terrorister , men det er heller ikke nordmenn , og likevel...

 

Men, om det ER en nordmann, regnes dette som terror fortsatt?

 

hehe... polakker er ingen terrorister ? kan vel være like mye terrorister som alle andre de da ?

 

wow, mulig og ikke få med seg at det er Bekreftet at det var en nordman :)

Lenke til kommentar

Men, om det ER en nordmann, regnes dette som terror fortsatt?

Ja. Selv om en del andre postere her ser ut til å tro det, så er det ikke noen internasjonal regel som sier at man må være mørk i huden, snakke arabisk og be til Allah 5 ganger om dagen for å være terrorist. Bare spør IRA.

Lenke til kommentar

Hvor mange er bekreftet omkommet på utøya? Fikk bare med meg de 7 i sentrum...

9-10 er bekreftet, men tallet kommer nok til å øke

Stemmer. En journalist fra Aftonbladet.se sa at det var 4 eller 5 grupper med flere personer som var døde, han sa også at det var omtrent 25-30 drepte.

Lenke til kommentar

Fy faen for en gjeng med høner. Det er snakk om noen timer siden det skjedde, de har pågrepet EN mann og vitneforklaringer tilsier at det KAN være samme mann på begge steder. Det er stort sett ALT politiet går ut med. I tillegg så påstår noen av dere alt mulig om denne bomben(ene) og skriver som om dere sitter på svaret allerede.

 

Heia Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det er flere som står bak, med tanke på omfanget. Hvis det er tilfelle at det bare var én person, har vi vanvittig dårlig sikkerhet.

 

Vel, jo færre som vet om det, jo færre som kan røpe det. Som nevnt flere ganger tidligere er ikke dette så vanskelig for en ressurs-sterk person, og med bare en person bak er det utrolig vanskelig å finne ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...