Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

På lørdag tok jeg ut discen til Days Gone. Hadde prøvd/testet så vidt tidligere, men stått på hylla som backlog siden realse. Kjøpte CE-versjonen. Må si det var et knakende godt spill! Skrevet også over her (men, nå er jeg altså ferdig), hvor overrasket jeg er over at spillet ikke er mer populært, enn hva jeg føler det er. Veldig lite snakk om spillet, spesielt i forhold til hvor godt jeg likte det. I hvert fall en 9-er i min bok. :)

Tok så vidt opp South Park the Fractured But Whole i påvente av Assassin's Creed Valhalla. Tror dette er første gang på det jeg kan huske av jeg faktisk skal sette meg ned med nytt AC og spille fra dag 1. Jeg har alltid kjøpt AC på release og alltid testet de så vidt fra start, men denne gangen er jeg ferdig med tidligere spill (ikke alle selvfølgelig), slik at dette er nå "neste på lista" :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferdig med historien i TLoU2, men fortsatte litt i NG+ for å få alle oppgraderingene og for å utforske den "åpen verden" delen av Seattle litt mer. Fortsatt ekstremt skuffet, men prøver å gi det en ordentlig sjanse ihvertfall. 

Ellers er jeg i gang med en ny runde med Red Dead 2. Gjør ikke særlig oppdrag, bare rir rundt og lever cowboy-livet. Det er herlig! 

Lenke til kommentar

Begynte på God of War (2018) for et par dager siden. Jeg kjenner til serien helt overfladisk, men dette er mitt første GoW-spill. Hadde sikkert gjort seg knallbra på en PS5, men jeg holder ut med en PS4 base model. Så langt liker jeg spillet skikkelig godt. Gameplayet sitter bra (selv om jeg synes begynnelsen faktisk har vært overraskende utfordrende), og samspillet mellom far og sønn er ypperlig. Spillet er jo også unektelig veldig pent, selv på en gammel PS4.

Foreløpig nøyaktig min greie, altså, for meg som liker gjennomførte single-player spill med bra narrativ, gameplay og lydspor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

blitt hekta på elder scrolls online morrowind

 

pros:

det er som gamle morrowind med online del og med bedre grafikk, gameplay, combat osv

ingen månedlig sub, ikke fan av sånt

veldig stor skill system

man kan bruke alt av rustninger, våpen osv, kan spille mage med 2 hand edge sverd hvis man vil og ingen vil flame deg fordi du har annerledes spillerstil for din klasse

mange spillere online til enhver tid

uendelig med levelup og questing

godt kvalitet questing/ story, til tider mye prating

cons:

hero engine, ikke fan av den fordi kampmekkanikken og bevegelses animasjonene virker ustø

litt for lett, spesielt i group dungeons

konklusjon:

anbefaler til alle elder scroll fans, spesielt hvis du likte det gamle morrowind spillet fra 2000. spillet er på salg fram til 1 desember hos steam for rundt 8 euro

terningkast svak 6 pga heroengine

 

 

 

Endret av ex-jordbærplukkeren
Lenke til kommentar

Spiller The Last of Us Remastered. Bedre sent enn aldri.

 

Tror jeg er ca 70% ferdig med spillet. Likte det ikke så veldig godt de første timene, men nå synes jeg historien er veldig interessant. 

 

Dersom PS5en ikke dukker opp denne uken tenker jeg at jeg går løs på Heavy Rain Remastered, siden det er et spill jeg har mye positive minner fra på PS3. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PS5-en har stått og samlet støv pga eksamensperiode, men er nå igang med Cold War og Dead By Daylight på den maskinen. Ellers går det i Smash Bros og Among Us på Switch, og Tuber Simulator på mobil :) 

Har et spørsmål som er litt off-topic, men finner ikke ut av dette selv. Har kjøpt FIFA 21PS4 (diskversjonen), og sliter finne ut hvordan jeg får gratisversjonen på PS5. Noen som vet hvordan dette funker? På PS Store står det jeg må betale 799kr for PS5-versjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...