Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Watch Dogs Legion på PC.

Det er bedre enn jeg trodde. Det beste med spillet er å samle agenter til Dedsec, og det er det jeg bruker mest tid på. Det burde kanskje være et progresjonssystem for hver karakter, slik at deres unike egenskaper ble bedre jo mer du brukte de (som i XCOM), slik at det ble enda verre å miste de! Permadeath så klart. Liker at jeg kan spille som de jeg vil, og ikke de irriterende folka fra Watch_dogs 2. Leter fortsatt etter en fyr som ligner på meg selv.

Lenke til kommentar
DKC skrev (7 minutter siden):

Days Gone er faktisk bedre enn RDR2. Og det kommer fra en som har RDR1 som et av sine favorittspill noensinne.

Jeg har aldri spilt Days Gone, men RDR1 og 2 er to av mine favorittspill. Hva er det Days Gone gjør bedre enn RDR2? 😃

 

On topic: Startet å spille Detroit: Become Human sammen med samboeren. Vi prøvde i tidlig sommer men falt ut av det. Nå har vi kommet oss i gang igjen og det er like bra som første gang 😃 Hun har aldri spilt det ferdig men jeg har gjort det én gang.

Endret av Sydvest
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri spilt Days Gone, men RDR1 og 2 er to av mine favorittspill. Hva er det Days Gone gjør bedre enn RDR2? 😃

Historien fenger mer. Man møter horder på flere hundre zombier og føler seg liten i en stor verden. Spillet er faktisk ganske så vansklig til tider.

I RDR2 er man en drapsmaskin som aldri er særlig truet. Og spillet går for tregt, og er for langt. Days Gone er riktignok et langt spill også, men enn så lenge så drar det ikke ut slik RDR2 gjorde (tenker spesielt på det ene filler-kapittelet midt i som var helt unødvendig). Balansen mellom realisme og gameplay er bedre i Days Gone.

Og så er jeg en sucker for zombier og postapokoalyptiske historier.

Lenke til kommentar

Jeg likte tempoet i RDR2. Det varierte mye mellom mer actionpregede oppdrag og oppdrag som handlet mer om å oppleve den flotte western-verdenen de hadde laget. Enig i at det nevnte kapitlet midt i spillet nok er det svakeste av dem, men det er en ganske liten del av helheten.

Antageligvis det beste open world-spillet for min del etter The Witcher 3, som jeg kjører gjennom Blood & Wine på nå.

Lenke til kommentar
Spartapus skrev (8 minutter siden):

Jeg likte tempoet i RDR2. Det varierte mye mellom mer actionpregede oppdrag og oppdrag som handlet mer om å oppleve den flotte western-verdenen de hadde laget. Enig i at det nevnte kapitlet midt i spillet nok er det svakeste av dem, men det er en ganske liten del av helheten.

Antageligvis det beste open world-spillet for min del etter The Witcher 3, som jeg kjører gjennom Blood & Wine på nå.

Witcher 3 knuser all motstand, der er vi enige.

Jeg husker bare at jeg hele veien håpet at RDR2 snart skulle være over, det ble for langdrygt til tider. Når det er sagt er spillet utrolig vakkert, og man lever virkelig i det ville vesten der. Men de kunne kuttet ca 1/3 av oppdragene som ville gjort spillet mye bedre.

Lenke til kommentar
DKC skrev (21 timer siden):

Witcher 3 knuser all motstand, der er vi enige.

Jeg husker bare at jeg hele veien håpet at RDR2 snart skulle være over, det ble for langdrygt til tider. Når det er sagt er spillet utrolig vakkert, og man lever virkelig i det ville vesten der. Men de kunne kuttet ca 1/3 av oppdragene som ville gjort spillet mye bedre.

Sitter litt med liknende opplevelse. I sum elsket jeg rdr2, nå i retrospekt. Men på slutten syntes jeg de samme mekanikkene som gjorde spillet storslått med at man måtte vaske seg, pusse våpnene++, og ble et skikkelig ork. Det funket utrolig bra ifht å dra ned tempoet på en riktig måte, men etter nok timer ble det bare noe man måtte igjennom og jeg raste gjennom slutten for å komme i mål

Lenke til kommentar
DKC skrev (På 2.11.2020 den 13.03):

Days Gone. Sikkert verdens mest upopulære mening, men Days Gone er faktisk bedre enn RDR2. Og det kommer fra en som har RDR1 som et av sine favorittspill noensinne.

Spiller faktisk Days Gone selv i det siste.. Vært i hylla mi nokså lenge, tok den opp for noen uker siden. Elsker spillet! Skjønner ikke hvorfor det ikke er mer populært, er jo kjempebra etter min mening.. Er mot slutten nå.. 

Lenke til kommentar

Tok en liten sjangse å kjøpte Fallout 76 når det var på tilbud. 

Spillet fikk mye tyn når det kom ut og det var litt av grunnen til at jeg sto over spillet. Nå har det fått modnet litt og jeg synes det er et knakende godt spill.

Det er noen negative ting som ødelegger litt av morroa. Det første er at de låser essensielle ting bak en betalingsmur slik som scrapbox med uendelig plass. Du får utdelt en scrapbox som kun holder 800 weight og den fylles kjapt opp. Det tok vel meg en 8-9 timer å fylle den, så nå går det utrolig mye tid på sortering som er dørgende kjedelig. Det andre er serverene som virker å være ustabile, noen ganger fungerer hitdetecton perfekt, mens andre ganger treffer man ikke låveveggen en gang. Det tredje er leveling som egentlig virker litt meningsløst ut. Det virker som om fiendene også levler opp når du gjør det, så visst man går tilbake til start området med den troen at man kan banke fiendene lett som en fjert, så kan man bare glemme det. 

Sett bort i fra alt det negative så er det et utrolig morsomt spill ,og jeg kommer nok til å synke en god del timer i Fallout universet som jeg elsker :)

Lenke til kommentar

Brenner Ulthuan til aske med Grom the Paunch sine hærer i Total War: Warhammer 2. Late game er et grind nå, for jeg har egentlig ikke økonomi til alle hærene jeg holder, og må balansere det mee plyndring, og helst vinne flere slag hver tur. Samtidig har jeg erklært krig mot så store deler av verden at å redusere antallet er suicidalt. Kaotiske tilstander, men å utkjempe slagene med formasjoner, artilleri, monstre, magi og hele pakka er fortsatt rågøy.

 

Edit:

Med DLCen the Warden and the Paunch har Greenskins fått oppdatert faksjonen til spill 2 og fått en del i Vortex Campaign som er min favorittmodus,  neste campaign for min del blir nok som the Empire midt i jungelen i Lustria for å prøve ut the Hunter and the Beast DLCen, hvis ikke jeg skal prøve meg som høyalv selv først.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Kanskje litt utenfor normen her inne, men jeg spiller har spilt en del Torn i det siste. Det er et tekst-basert browser spill (så funker på alle flater), type rollespill med en Mafia-setting.

Hvis det er noen som husker Norwegain Mafia for sånn 15-20 år siden - Torn er mye av det samme. 

Ta kontakt hvis noen vil teste så kan jeg hjelpe litt i starten :) Det i utgangspunktet communityet som er det beste, og aktiv utvikling selv etter 16 år.

Lenke til kommentar
On 11/2/2020 at 1:03 PM, DKC said:

Days Gone. Sikkert verdens mest upopulære mening, men Days Gone er faktisk bedre enn RDR2. Og det kommer fra en som har RDR1 som et av sine favorittspill noensinne.

Har aldri spilt Days Gone eg heller. Men RDR2 failet hardt på mange av di viktigeste aspektene ved et spill, så har ikkje vanskligt for å tro det.

Spiller selv Ghost of Tsushima nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...