Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Elder Scrolls Online: Blackwood, Euro Truck Simulator 2 (VR), Project Cars 3 (VR), litt Star Wars the Old Republic, bittelitt World of Warcraft: Burning Crusade Classic (Draenei Shaman) og litt Mass Effect Legendary Edition (på ME1 foreløpelig).

Endret av Sarcoex - Gnålern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver å "bruke opp" WiiUen, så nå gir jeg Bayonetta (1) et nytt forsøk. Frustrerende spill å komme tilbake til. Hoppet like greit rett inn i chapter 3, der jeg hadde avsluttet sist, med den lille utfordringen at ikke bare kan jeg ikke kontrollene, fiendene brenner, så jeg tar damage ved melee kontakt og comboforsøkene mine blir ganske stakkarslige. Det sagt så kom det seg jo, og å se et par av de litt gjevere medaljene i løpet av banen var kult.

Hele opplevelsen var likevel litt i overkant Dark Souls-aktig i dag. Satser på å finne formen enda litt mer i chapter 4 i morgen, selv om jeg strengt tatt spiller gjennom for å komme meg til spill 2 først og fremst.

Lenke til kommentar

Har spilt en del Ostriv i det siste, kan sammenlignes med Banished. Spillet er fortsatt i alpha, så det kan forekomme en del bugs. Har spilt i over 40 timer nå og koser meg, mye underholdning for 176kr.

Veldig lett å sette seg inn i. Anbefaler å sjekke ut hvis du liker by-bygger spill med sanking av ressurser osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat nå spiller jeg Doom på Stadia for å teste litt fased pased FPS på tjenesten. Siste spillet jeg runda var Star Wars Fallen Order som jeg testa fordi det var gratis, men ble positivt overasket nok til å spille igjennom hele spillet. På tableten spiller jeg Chrono Trigger, CoD og Thimbleweed Park. På Steam går det av og til i Civilization og  Gloomhaven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Rainbow Six Siege. Hadde en pause på omkring 1, 1,5 måned. Nå er jeg hooked igjen og det er deilig å være tilbake. 

Men blir fort mye tid i dette spillet.. Når jeg ga meg så brukte jeg i gjennomsnitt litt for MYE tid i det spillet. :dontgetit:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter at jeg fikk PS5'en i hus så har det stort sett gått i Fortnite. Holder meg normalt langt vekk fra skytespill siden jeg er notorisk dårlig i dem, men Fortnite er annerledes. På 170 runder har jeg 17 seire, det er jeg godt fornøyd med. Morsomste er uansett å snike seg inn på intetanende duellanter med trailern min og kjøre over hele hurven, blir aldri lei det! Sniking med trailer er en egen skill i det spillet :)

Lenke til kommentar

Frustrasjoner... Spiller fortsatt Soulsiver. Spiller legit, altså på en DS cartridge i 3dsen min. Hadde litt tid til å spille i kveld og gjorde en del fremskritt. Så skulle jeg lagre og boom, oppdager 3dsen at "den ikke finner saven". Der gikk den kvekdens innsats, med andre ord, har enda ikke sjekket om forrige lagring finnes ved oppstart eller om alt er kjørt.

Forstå meg rett, sånt skjer, og har alltid gjort det i gaming, korrupte saver på pc er jo ofte verre (f.eks. i Total War som jeg elsker å spille der). Er bare så jæklig irriterende at Soulsilver ikke finnes i digital utgave på eshop til 3ds. Sier seg selv at jeg utsetter meg selv for mer ustabilitet når jeg spiller på en gjenbrukt cartridge ingen aner hvor mange eiere som har hatt tidligere, på en konsoll som launcher spillet i emulator av eldre konsoll.

Hvis det hadde jobbet 2 jævla mennesker i Nintendo som ikke var 80 år, og selskapet hadde gitt en damn shit om å holde litt følge med moderne bransjestandarder, ville det ha gjort meg glad.

En bortkastet kveld er ikke all verdens, men de er sjeldnere vare som småbarnsforelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...