Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Silent Hill 2 (PS2)

 

 

Ja, hvem, James....  :D :D :D

 

Er helt hektet på Etrian Mystery Dungeon på 3DS, og laster ned Transformers: Devastation. Blir moro å komme hjem fra jobb i morra. Transformers Generation 1 + Platinum Games = Win! (ifølge det meste jeg ser anmeldelser.)

 

Blitt noen timer med Transformers: Devastation nå, og kort sagt anbefaler jeg det sterkt til fans av Devil May Cry, Bayonetta osv. Er jo folkene bak Bayonetta 2 som har laget det, så man vet hva man får. Klassisk Transformers, genialt gameplay. Win!

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uncharted: The Nathan Drake Collection.

 

Btw ikke gjør tabben og kjøp collector's edition. Alt du får er noen klistremerker (!), en artbook og tilgang til multiplayer-betaen til Uncharted 4, samt en steelbox til å ha platen i. Det er alt. Det er ikke engang soundtrack med. WTF? Litt i tynneste laget. Dette er tross alt en samling med de tre første spillene, så klarte de ikke lage en bedre colletor's edition enn dette? Geezes... angrer litt på at jegi kke kjøpte den vanlige versjonen. Men boksen ser jo bra ut i samlingen, så det er jo noe.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Glad i konkurranse og lagspill :)

 

Battlefield 2: Project Reality

CS:GO spilte to runder kompetitiv i går, første gang på lenge.

Rocket League, hender at jeg spiller det litt. Blir fort ett par runder når vi venter på andre i LoL.

League of Legends

Star Wars Battlefront beta. Ferdig å spille det, spilt snaut 2 timer. Nådd maks rank og blitt lei av de to banene som er tilgjengelig. 

 

Kommer nok til å kjøpe meg Majora's Mask til 3Ds snart.

Lenke til kommentar

 

Ferdig med Mad Max så da bar det tilbake til CoH 2: British Forces. Kul ny fraksjon å spille med syntes jeg :)

Hvordan var mad Max? Sammenlignet med just cause og farcry feks.

 

 

Vel er mye av det samme egentlig, men med mer fokus på bil og mindre på guns. Men spillmekkanikkene er velkjente og hadde jeg spilt dette først hadde jeg sikkert blitt fort lei av de andre. Blir mye repetering av det samme hele veien.

 

Når det er sagt så var det verdt de 50 timene det tok å komme seg igjennom, pent å se på og mye å oppgradere trekker jo alltid opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...