Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er jeg hjemme hos foreldrene mine, så da har jeg bare en ps3 som jeg kan kose meg med når jeg kjeder meg, så det har gått mye i Spyro 1-3, Sly 1-3 og Duck Tales: Remastered :)

ahh digger Spyro. Håper på en HD remake anytime soon :p

Går mye i diverse mobilspill på jobb, og noe HOTS hjemme.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Jeg er litt for god til å starte på spill, og litt for dårlig til å fullføre.

 

De siste dagene har det meste jeg har spilt vært Rainbow Six: Siege, men holder og på med disse spillene:
• Legend of Zelda: Oracle of Seasons (3DS Virtual Console)

• Metal Gear Solid 3 (PS3 HD Collection)

• Batman: Arkham City (PC)

• Assassins Creed 3 (PC)

• Red Dead Redemption (PS3)

• Gears of War Remastered (Xbox One)

• God of War: Ascension (PS3)

• Super Mario Maker (WiiU)

 

...og det er vel ca rekkefølgen jeg skal gjennom dem i. Før jeg er ferdig med denne lista kommer Uncharted Collection, Rise of the Tomb Raider og Fallout 4 og gjør spillivet mitt enda litt vanskeligere å prioritere...

Lenke til kommentar

Fullførte nettopp Knights of Pen and Paper 2 for andre gang, men det blir nok minst en gang til. Er foreløpig "bare et mobilspill", men så absolutt å anbefale. Kort sagt spiller man opp til fire personer som spiller brett-rollespill, komplett med en dungeon master. Gikk inn i en hule der alt var helt svart, fordi det ikke var meningen jeg skulle dra dit, og dungeon master har ikke laget grafikken der ennå. Måtte ta en tidsreise tilbake i tid, men hvordan komme seg dit? Man kan jo ikke bare gå dit? "Han tegnet det inn Fortiden på kartet, så jo, vi kan faktisk gå dit." :p Da ser man hvor det bærer hen... :p

Lenke til kommentar

Spiller mye PES 2015 på PS4 ( snart 2016 rekner jeg med) både alene ( Offline Master League) og når jeg samles med kompiser for spillkvelder.

Ellers har jeg som andre også har nevnt flere spill jeg holder på med som jeg ikke har fullført ennå, og spiller fra tid til annen også følgende spill:

 

PS4:

Sleeping Dogs - fantastisk bra, og liker det faktisk bedre enn GTA og andre liknende psill

GTA V - rundet det på PS3, men en mye bedre opplevelse på PS4, og plukker det opp fra tid til annen fortsatt

Metal Gear Solid - nydelig grafikk og omgivelser, men aldri helt vært storfan av MGS-spillene. Men bra spill, utvilsomt.

Killzone - futuristisk skytespill som er gøy i små mengder!

Tropico - spill som er vanskelig å legge fra seg, så om jeg først begynner å spille kan jeg holde det gående leeenge
Driveclub / Project Cars - begge veldig gode spill på mange måter, men igjen så blir det kun i små mengder før jeg går lei (foretrekker bilspill med en skikkelig sesong/karriere-modus som F1-spillene hvor du har rivaler du kjemper mot etc). Av de to er allikevel Driveclub det beste spillet spør du meg, og det som ser definitivt finest ut også.
Far Cry 4 -  Elsket Far Cry 3, men har ikke klart på samme måte å blitt hektet på FC4. Mulig det er omgivelsene, mindre fengende historie eller det at det er blitt mye av det samme..
Rocket League - fantastisk gøy, og det eneste spillet jeg spiller online.  Også gøy med lokal multiplayer, men da trenger man stor TV.

Xperia Tablet:

Football Manager Classic  - fullversjon av FM til tablet! Fantastisk, og noe jeg kan spille overalt=)

Heros of Might and Magic 3 - Et av de spillene jeg har spilt aller mest, og fungerer utmerket på tablet også=)

Agent 47: Sniper - Genialt spill, rett og slett=)

(+ PS4 spill på tablet eller mobil via PS4 remote play om jeg er ute på lengre reiser etc).
 

Lenke til kommentar

MadMax. Får godkjent nå etter 20 timers spill, men kan bli repeterende om det varer i 100 timer til.

Mad Max her også. Er enig i at det kan bli litt repetitivt, men det er vel ikke stort å gjøre med det. Alle spillene i denne sjangeren (selv GTA) kan fort bli repetitive og kjedelige i lengden. Det handler mest om å gjøre ting du selv har lyst til, og ikke føle deg tvunget til å gjøre noe som helst. Jeg har godt over tyve timer inn i spillet, har overtatt noen baser, oppgradert bilen en del og herjet en god del med å ødelegge andre biler, scarecrows osv, men har bare gjort fem historie-oppdrag. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...