Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter faktisk med The Duckforce Rises på iPad. Ja, det er Donald Duck. :p Spillet er et turbasert kortspill, der hvert kort gjør ting som skade fienden, gi oss et skjold osv. Vi kan bruke tre kort pr runde, før fienden får angripe (uten kort, dessverre.) Ganske sært, men interessant. Er helt gratis og kan (så vidt jeg ser) spilles offline. Har bare testet det i tre kamper, men det lover bra. :) Grafikken er i tillegg helt nydelig, og man kan spille det på engelsk.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Fallout 4.

..Dog det ser ut som det er rimelig optional.

 

Håper det jeg også.. Ser av oppgavelista at jeg skal snekre en stol og en seng men man har da annet å gjøre (skyte) her!  :)

 

 

Dog, det er mye XP man går glipp av skjønner jeg.

 

Er 18 timer inn og bare level 14, spiller survival.

Lenke til kommentar

Alt for mange mainstream greier her synes jeg :p Spiller selv Avadon: The Black Fortress for tiden. Meget bra spill må jeg si, god historie og bedre mekanikker i forhold til det forrige spillet fra Spiderweb Software jeg spillte, Avernum: Escape From The Pit

 

Før det, for noen dager siden, så spillte jeg Rimworld og tok meg til rette på nordpolen :D Det var vriene greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes du så langt? Er skeptisk selv, men har lyst på et bra golfspill. Begynner å bli en del år siden sist. :(

Syns det er bra, er verdt det, men latterlig lett,  og det kan fort bli litt kjedelig. går vel ann å skru av hjelpemidler, får vel gjøre det etterhvert. Nå har jeg bare spilt karriere da. Fins mange andre ting man kan finne på, anbefaler deg å prøve det ut  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...