Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget meg noen muligvis unødvendige fordommer mot spill som er "gratis".

 

Ingen andre en små indie produsenter lager noe gratis, betaler en ikke for en CDkey så går det alltid i microtransactions, ofte der du må betale en god slant for å oppnå funksjoner som er nødvendige for å nå endgame.

 

Pay2play > Pay2win.

 

Men anyway, takk for tipset, skal teste det i helgen.

Lenke til kommentar

Hehe, seriøst? Det jeg prøvde fra 2.0 var helt klart noe av det dårligste jeg har spilt noensinne. Prøvde meg på både Avengers og Guardians of the Galaxy, men klarte ikke å tvinge meg til å fullføre noen av dem. 3.0 er langt bedre på alle måter. Spesielt kampsystemet er mye bedre nå, men playset'ene er også mye bedre laget, og mer interessante og varierte. Inside Out er kanskje litt vel mye platforming, men ellers er alle tre jeg har spilt svært bra (Twilight of the republic, Rise against the empire, Inside Out.)

 

Det eneste minuset så langt er at det er litt vel mange bugs i toy box, men ikke så ille at jeg ikke kan leve med det. Men det beste er at figurene fra 1.0 og 2.0 er oppdatert til 3.0 med nye skill trees, og du kan kjøpe en billig, digital versjon hvis du har en portal og figur fra før. Riktignok trenger du en av figurene fra playset'ene for å spille dem, men du kan i det minste teste toy box med figurer fra 2.0 eller 1.0. :) På toppen av det hele kan du enkelte steder bytte figur i Inside Out for en liten stund, så du kan spille som alle fem, selv om du bare har en selv. Faktisk har jeg fått en feat for både Sadness og Fear, selv om jeg mangler begge to. :)

 

On-topic slapper jeg av med Animal Crossing: Happy Home Designer og Etrian Mystery Dungeon når jeg ser på TV. :)

Lenke til kommentar

Hehe, seriøst? Det jeg prøvde fra 2.0 var helt klart noe av det dårligste jeg har spilt noensinne. Prøvde meg på både Avengers og Guardians of the Galaxy, men klarte ikke å tvinge meg til å fullføre noen av dem. 3.0 er langt bedre på alle måter. Spesielt kampsystemet er mye bedre nå, men playset'ene er også mye bedre laget, og mer interessante og varierte. Inside Out er kanskje litt vel mye platforming, men ellers er alle tre jeg har spilt svært bra (Twilight of the republic, Rise against the empire, Inside Out.)

 

Det eneste minuset så langt er at det er litt vel mange bugs i toy box, men ikke så ille at jeg ikke kan leve med det. Men det beste er at figurene fra 1.0 og 2.0 er oppdatert til 3.0 med nye skill trees, og du kan kjøpe en billig, digital versjon hvis du har en portal og figur fra før. Riktignok trenger du en av figurene fra playset'ene for å spille dem, men du kan i det minste teste toy box med figurer fra 2.0 eller 1.0. :) På toppen av det hele kan du enkelte steder bytte figur i Inside Out for en liten stund, så du kan spille som alle fem, selv om du bare har en selv. Faktisk har jeg fått en feat for både Sadness og Fear, selv om jeg mangler begge to. :)

 

On-topic slapper jeg av med Animal Crossing: Happy Home Designer og Etrian Mystery Dungeon når jeg ser på TV. :)

Har en bror som er forelsket i disse spillene, vurderer nå sterkt å kjøpe 3.0 for og så spille litt sammen. Kampsystemet og lite variasjon var vel det som trakk ned på de forrige for min del, så mulig jeg kommer inn i den nye versjonen. Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Ble nettopp klar med kampanjen i Sanctum 2, ganske artig med alle perks/weapon/tower kombinasjonene. Har en liten fetish for unreal engine og rocket luncher :o

 

Endte opp med å laste ned Wildstar på lørdag, har bare blitt level 10 og vet ikke helt om jeg vil fortsette å spille det, ustabile servere og monotont gameplay er turnoff i mmo's.

 

Ellers går det en del i Dota2, HoTS, Heartstone og CS:Go.

 

Også må jeg innom noen klassikere nå og da når nostalgien sier at jeg trenger fixen min. 

FF 3 til 10, Diablo 1 og 2, Heroes 2 og 3, Super Metroid, Zelda A Link to the Past og Battletoads med flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...