Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Nettopp fullført kampenjen Star Wars: Twilight of the Republic i Disney Infinity 3.0, så går over til Inside Out-kampanjen. Meget bra spill så langt, og mange lysår foran makkverket Disney Infinity 2.0. ALT er forbedret her, så blir nok noen måneder i toy box når jeg er ferdig. Både lage egne, og teste det andre har laget. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør meg ferdig med The Evil Within. Blæh @ det spillet. Var i utgangspunktet kjempepositiv, og det har virkelig mange gode sider, men plotet er intetsigende, og gameplay er mest av alt en halvbra kopi av The Last of Us (som hadde halvbra gameplay uansett). Hele spillet er en eneste lang korridor, ingen utforsking, nesten umulig å løpe fra fiender siden fyren blir andpusten etter tre sekunder (eller må sveive opp en port), og alternative tilnærmeringer til kamper er i praksis ikke tilgjengelige siden man som regel blir låst i et rom med det utstyret man har får hånden. I gamle RE kunne man stikke av, ta et annet rom først, etc. I korridorspill må man bare trøkke på til man klarer det.

 

Det hjelper heller ikke at spillet er fullt av situasjoner der man får tre sekunder til å lære seg et eller annet nytt gameplay-element, og dør man er det en masse trasking og slåssing (pluss uskippelige cutscenes) før man får prøve igjen. Og selvsagt, når man endelig har lært hvordan man skal håndtere den ene fienden eller situasjonen, blir kunnskapen aldri tatt i bruk igjen. Argh az.

 

Måtte bare få det ut. :p

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sunset Overdrive. Elsker og hater dette spillet. 90% av det er ren elskov foran peisen med fin vin og myk snøfall utenfor, men resten ødelegger alt. Sliter med et oppdrag der jeg må beskytte to ting på en gang, og fiendene bare stormer til fra alle kanter. Aner ikke hvordan dette skal være mulig å gjøre alene. Beskytter jeg en av de to tingene blir den andre ødelagt. Prøver jeg å beskytte begge blir jeg oversvømt av fiender. Feller har liten effekt her. Rimelig kjipt. Hadde vært lett nok med to spillere, men med en alene er det alt for vanskelig for meg. Hater sånt tower defense møkk. Men hadde de laget en Sunset Overdrive 2 uten det, hadde det nok blitt en klassiker. :)

Lenke til kommentar

Fullførte nylig Fallout NW med utvidelsepakkene , tok meg litt over 3 måneder :p

Har også fått tid til DeadNauts som jeg har blitt litt hektet på , er jo et spill som ikke nødvendigvis tar så mye tid.

 

Er også litt stolt over at jeg greide å fullføre 100% Half life 2 sine achievements , prøver nå å ta dette på noen andre spill også som jeg har kjøpt hos steam , kjipt når det er et krav om at du må ha en dlc eller spille online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...