Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at jeg ikke er den eneste som ikke er ferdig med MGS5. Jeg spiller et oppdrag nå og da, men selv om gameplayet kanskje er bedre enn noen gang så er ikke storyen på samme nivå som i de tidligere spillene og det går litt utover motivasjonen. De fleste main ops føles som side ops og det føles som om storyen såvidt har beveget seg siden jeg reddet Miller (på oppdrag 21 eller 22 nå).

Lenke til kommentar

Fint å se at jeg ikke er den eneste som ikke er ferdig med MGS5. Jeg spiller et oppdrag nå og da, men selv om gameplayet kanskje er bedre enn noen gang så er ikke storyen på samme nivå som i de tidligere spillene og det går litt utover motivasjonen. De fleste main ops føles som side ops og det føles som om storyen såvidt har beveget seg siden jeg reddet Miller (på oppdrag 21 eller 22 nå).

Ble vel ferdig med 22 i går. Men sitter og tar en del sideops. Koser meg gløgg jeg med det spillet her xD

Lenke til kommentar

 

GTA V siden det har kommet en update med hydraulikk på biler :) kanskje prøve meg på DayZ, kanskje jeg finnet mitt første skytevåpen etter 30+ timer?

Har du ikke funnet et skytevåpen på 30 timer? :p

 

 

Fant mitt første i går, men da fant jeg ikke 9MM ammo, og endte opp med å dø av sult. jeg har vært på alt av militær baser, og de fleste store byer. finner ikke en skjit :(

 

bønner og blod poser har jeg derimot nok av xD

Endret av Fenrisúlfr
Lenke til kommentar

Spilt Forced: Slightly Better Edition (ser ut til å være et ARPG med puzzles og logisk tenkning) i noen timer nå. Tidvis svært vanskelig og jævlig, men også heftig og morsomt når man får det til. Voice communication og en kompis eller tre hjelper massivt.

 

Prøvde meg også på Dungeon Defenders II, som ser ut til å være et førstepersons tower defense. Spilte en time "solo", fordi jeg klarte ikke joine kompisen min, og han klarte ikke joine meg, men utover det, virka det lovende.

Lenke til kommentar

Spillt litt Wasteland 2 og Divinity Original Sin Enhanced Ed, litt kjedelig egentlig. Sikkert helt greie spill, men det blir litt for treigt for meg akkurat nå. Gjør meg ferdig med Halo ODST, har et par levels igjen, så har jeg fullført Master Chief Collection.

I helga blir det full rulle med Halo 5. Kommer til å gå mot postkassa med full ereksjon i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommet til Raam i GeOW Ultimate Edition..grusomt designet bosskamp...skikkelig helvetesmakt opplegg rett og slett! Forøvrig helt utrolig skuffende at de kun er 30fps i Kampanjenbiten. Men likevel ett artig gjensyn med tittelen.

 

Nå går det i The Order: 1886, kosta ett par lapper på salg så da slo man til.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Assassin's Creed: Syndicate. Det er Assassin's Creed tvers gjennom, på godt og vondt. Jeg har ikke spilt AC siden Black Flag, så jeg storkoser meg. Men har man fulgt serien fra starten er det nok mye av det samme som før. Noen forbedringer her og der, svært få bugs og glitches, og de to idiotene... øh, tvillingene i hovedrollen har raskt klart å bli favorittene mine gjennom hele serien. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...