Gå til innhold

En klassiker er født på ny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har enda MX518, har planer om å kjøpe flere før den forsvinner. Men nå blir det om til "hadde planer". G400 FTW! \o/

Logitech MX518 og Microsoft IE3.0 er de beste formene på mus så langt, begge er fantastiske.

Skrevet

Nå veit jeg ikke om du prøve å trolle eller ikke, sindre94, men DPI er ikke det samme som sensitivitet som jeg nevner i innlegget mitt over.. Det er fullt mulig å stille på DPIen (f. eks ha høyt), og kompansere med å stille sensitiviteten i Windows/spill lavere, om du liker lav sens. DPI er ikke det samme som sensitivitet, men oppløsningen på musa som tilsvarer hvor nøyaktig den er.

Sensitiviteten i windows SKAL stå på 6 hvis du er en gamer. Så er det sagt. Det ble bevist i hvert fall for windows XP, Går man under eller over mister man oppløsning i bevegelsene til musa. Men det går vel fint å endre i driverne eller i spillet så klart.

Har for min del blitt Razer fan, så kommer ikke til å prøve noe annet enn deathadder lignende mus.

Skrevet

Forskjellen på G400 og G500 ?

G500 ligner svært mye, bruker laser, har veldig høy dpi og et ganske likt knappelayout.

Hva er da vitsen med G400?

G500 har laser som er underlegen optiske sensoren dem skal bruke i G400 ;)

Skrevet

MX512 er uten tvil den beste datamusa som finnes. Før når jeg pleide å spille (feks HoN som jeg var ihuga tilhenger av) pleide å jeg å hotkeye viktige spillfunksjoner på alt fra wheel up/down til +/- tastene. Brukte kun wasd på tastaturet :)

Skrevet

Har hatt 518, men sitter nå med en G700. Var litt skeptisk før jeg fikk den pga "kablet mus er jo best". Rett og slett fantastisk mus. Ytelsen til en kablet mus men så slipper man den j.. ledninga som presser/drar i musa.

Skrevet

Men.. Jeg har Logitech G9X med opptil 5700 DPI, ikke at jeg benytter meg av alle disse DPI`ene men om poenget er å få flest mulig av dem, vel så har man allerede shit load i G9x`en som kom ut i 2009.

Skrevet

Hvordan er det du behandler musene dine, Nizzen? Bruker du de som hoppetau eller blir du bare litt datasint når du ikke når høye nok scores?

Skrevet

Prøvde å holde meg unna 518 bølgen siden alle hadde den.

Prøvde Microsoft Habu, og den var bare drit, ble brudd i ledningen, samt knapper som ikke virket osv..

Prøvde 2-3 andre muser og, var bare plaget.. Men endte opp med mx518, og den har bare vart å vart å vart.

Blir vel en slik en når den er utslitt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...