Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ødelegges dessverre av den helt idiotiske featuren at du ikke kan komme videre uten å spille på nytt og på nytt for å få disse drittstjernene... Jeg hadde et blast, men så kom jeg ikke videre fordi jeg ikke kunne finne de gjemte stjernene, og manget nok til å låse opp neste brett. Slikt ødelegger spillgleden for meg. :(

 

Selv syns jeg spillet kunne vært mer utfordrende. Noen tricky stjerner her og der, men ikke mange nok imo.

 

Men hadde heller likt å sett at man kunne gå gjennom hele spillet uten å tenke for mye på stjerner, og at man brukte de på å låse opp ekstra innhold, i stedet for at det låste opp hovedinnholdet.

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med å bruke minnepenn som ekstern lagring forresten? Det frarådes i Nintendo sine FAQs fordi minnepenner bare har begrenset antall overskrivinger, og vil da fort bli "oppbrukt" når det skrives til pennen kontinuerlig, som ved avspilling av et spill. Den opererer også saktere enn en harddisk. Blir penna oppbrukt forsvinner bare data helt random og ødelegger installering av spill osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da har jeg kommet gjennom verden 1 i DKCTF. Til å være verden 1 må jeg si det var utfordrende. Håper spillet fenger mer etterhvert. Jeg håper virkelig at man ikke må grinde disse bokstavene og puslebrikkene for å komme videre etterhvert :-S

 

Har bestilt Captain Toad Treasure Tracker. Det gledes til det kommer :-).

Lenke til kommentar

Super Mario Galaxy 2, Metroid Prime Trilogy Coming to Wii U

 

Flott at man kan kjøpe Wii-spill digitalt. Håper de legger til flere etter hvert, samt GameCube-spill.

 

Kommer også et nytt Fire Emblem til 3DS

http://www.ign.com/articles/2015/01/14/new-fire-emblem-announced-for-3ds?abthid=54b67b20d99bdd7c33000006

 

Livestream av directen. Sikkert snart ferdig dog.

 

https://www.youtube.com/watch?v=MhgAdpgWMEE

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Merk av 13. februar. Da kommer New 3DS, Majora's Mask 3D og Monster Hunter 4 Ultimate ut i Europa.

 

For Wii U sin del kommer Mario Party 10 i mars, Splatoon i mai. Xenoblade Chronicles X kommer senere i 2015. Jeg tipper til høsten.

 

Wii-spill på eSjappa er greit nok det, men savner GC-spill. Også HD-oppløsning selvsagt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

De skulle tatt hintet fra Apple og Sony. La meg spille 3DS på HD-skjermen i stua. Om det er en boks eller en kabel, I don't care. Vita-eiere kan kjøpe en dings, det vil jeg også.

 

De hadde jo Super Gameboy cartridgen til SNES, så det er ikke noe uhørt akkurat.

 

Jeg spiller på 3DS'n min hjemme 99.99% av gangene. Tar den aldri med noen steder.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...