Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er høye bruktpriser på Nintendo spill. Selv er jeg på utkikk etter New Super Mario Bros til Wii, siden jeg ikke fikk spilt dette da det kom ut. Jeg elsker Wii U versjonen, så har veldig lyst å spille Wii versjonen også.

Jeg fant i min lokale Elkjøp butikk, men der kostet det 299,- (de har forøvrig nesten sluttet med Wii U).

Syntes det var litt dyrt,og tenkte å se på nett. Finner ut at coolshop og cdon er billigst til 199,-.

Tenkte også å se om jeg fant noe på qxl. Jeg fant ikke det jeg var ute etter, men merket prisene på en del eldre spill. Yoshi's Island (SNes) til 1300 og Mario kart (Snes) til 1400,-

Dette synes jeg er helt ekstremt :eek:

Lenke til kommentar

Åja crunchyroll..det kan du jo se på PC'n uansett..eller i nettlesern på Wii U.

Er ikke noe spesifikk streamingtjeneste bare en nettside med anime serier, man kan abonnere for å ta vekk ads og spille i HD.

 

Bare gå på http://www.crunchyroll.com

Den har eksistert i årevis og har det meste av animeserier. Så det er hvertfall ikke noe å henge seg opp i.

 

De har vel laget en "streaming" app til 3DS siden det er så vanskelig å navigere vanlige nettsider på den bittelille skjermen. Oss PC/Wii U brukere har ikke det problemet og kan gå på nettsida deres som vanlig.

 

CR har ingenting som helst med Nintendo å gjøre.

 

Et slags youtube. Man får ipad-app som gjør søking lettere men kan også gå rett til youtube.com i nettlesern. Eller VG app ift VG.no.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg bestilte først New 3DS XL Majoras Mask Edition hos spillsjappa.no for 2645,-. På vei hjem fra jobb hørte jeg har Gamestop tok i mot forhåndsbestillinger på 2299,-. Så nå sitter jeg her med to bestillinger hehe. Leste tidligere i dag at Spillsjappa er utsolgt allerede, så her gjelder det å være tidlig ute.

 

Edit: Om det er mulig så kan jeg godt overføre min bestilling hos Spillsjappa til en av dere? Kan høre om det er mulig.

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Jeg bestilte først New 3DS XL Majoras Mask Edition hos spillsjappa.no for 2645,-. På vei hjem fra jobb hørte jeg har Gamestop tok i mot forhåndsbestillinger på 2299,-. Så nå sitter jeg her med to bestillinger hehe. Leste tidligere i dag at Spillsjappa er utsolgt allerede, så her gjelder det å være tidlig ute.

 

Edit: Om det er mulig så kan jeg godt overføre min bestilling hos Spillsjappa til en av dere? Kan høre om det er mulig.

 

Gjelder det bare i butikk? Jeg har ikke gamestop butikk i nærheten. Har de det på nett?

Lenke til kommentar

Åja crunchyroll..det kan du jo se på PC'n uansett..eller i nettlesern på Wii U.

Er ikke noe spesifikk streamingtjeneste bare en nettside med anime serier, man kan abonnere for å ta vekk ads og spille i HD.

 

Bare gå på http://www.crunchyroll.com

Den har eksistert i årevis og har det meste av animeserier. Så det er hvertfall ikke noe å henge seg opp i.

 

De har vel laget en "streaming" app til 3DS siden det er så vanskelig å navigere vanlige nettsider på den bittelille skjermen. Oss PC/Wii U brukere har ikke det problemet og kan gå på nettsida deres som vanlig.

 

CR har ingenting som helst med Nintendo å gjøre.

 

Et slags youtube. Man får ipad-app som gjør søking lettere men kan også gå rett til youtube.com i nettlesern. Eller VG app ift VG.no.

Dei annonserte "Nintendo anime channel" og ikkje Crunchyroll til 3ds.

Start på 28:12

Er ikkje sikker på om Crunchyroll har rettigheitane til "alle" seriane så skal visast på Nintendo sin anime kanal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...