Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med...

 

men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også?

 

Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden.

 

***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Litt kjipt at vanlig New 3DS XL koster rundt 2100kr her når den koster det samme som de gamle modellen i Australia og Japan. Kan jo håpe at prisene kommer til et mer normalt nivå 1500-1800kr (1800kr er vel mer sannsynelig nå grunnet den svake kronen) etter lansering.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med...

 

men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også?

 

Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden.

 

***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv.

Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med...

 

men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også?

 

Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden.

 

***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv.

Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del.
Har det på N64, mener å hørt at den på eShop er samme versjon som ble gitt ut på gamecube, med masse problemer å irriterende krasj, er veldig kjipt når spillet kresjer når man har spillet en stund siden å ikke fått savet.
Lenke til kommentar

Hvor har du hørt dette? De kan jo ikke bruke "samme versjon" av spillet som ble gitt ut i collectors edition på GameCube, det var bare ROM-en til spillet som lå på disken og som ble kjørt av en offisiell emulator (virtual console).

 

Til 3DS er spillet tilpasset konsollen fra bunnen av, ikke bare emulert.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Hvor har du hørt dette? De kan jo ikke bruke "samme versjon" av spillet som ble gitt ut i collectors edition på GameCube, det var bare ROM-en til spillet som lå på disken og som ble kjørt av en offisiell emulator (virtual console).

 

Til 3DS er spillet tilpasset konsollen fra bunnen av, ikke bare emulert.

Hvor sa jeg 3DS? jeg svarte til:

 

Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del.

Bendorama, den 22 Jan 2015 - 09:12, sa:

*************Har det på N64, mener å hørt at den på eShop er samme versjon som ble gitt ut på gamecube, med masse problemer å irriterende krasj, er veldig kjipt når spillet kresjer når man har spillet en stund siden å ikke fått savet. ****************

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Fikk bestilt den, og fikk bekreftet av platekompaniet at jeg er sikret levering. Litt synd at de sender ut 2 dager før, spurte om de kunne sende den 3 dager før, men det nektet de. Jeg som bor så langt opp i nord får den ikke før etter helga da :(

Spørsmål til dere som kjøper denne: Kjøper dere spillet fysisk også? Jeg kunne gjerne tenkt meg fysisk kopi av Majora's Mask. Å ha spillet digitalt blir ikke det samme :hm:

Lenke til kommentar

 

 

Fikk bestilt den, og fikk bekreftet av platekompaniet at jeg er sikret levering. Litt synd at de sender ut 2 dager før, spurte om de kunne sende den 3 dager før, men det nektet de. Jeg som bor så langt opp i nord får den ikke før etter helga da :(

Spørsmål til dere som kjøper denne: Kjøper dere spillet fysisk også? Jeg kunne gjerne tenkt meg fysisk kopi av Majora's Mask. Å ha spillet digitalt blir ikke det samme :hm:

 

Veldig lyst på collector i tillegg, men for min del blir det rett og slett for mye cash. Da ble det viktigste å få konsollen som tross alt blir brukt og satt pris på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...