Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør ikke noe. Kan sette ned oppløsningen til 480p på skjermen om så. Det gjør jeg med SNES-spill på VC likevel. GBA-spill ser jævlig ut på 1080p også, men man blir vant til det også etter litt spilling.

 

Jeg spiller på 3DS 99% hjemme i stua. Å slippe å se ned på skjermen eller bli støl i armene hadde ikke vært noe dårlig ting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kommer også et nytt Fire Emblem til 3DS

Men hvor blir det av Fire Emblem X Shin Megami Tensei? Begynner å bli lei av å vente. :hm:

 

Så det gjaldt ikke bare US dette med new 3DS? Den skal kjøpes dag 1 i så fall da jeg ikke har hatt de andre til nå :)

Om du ikke har det allerede, bør du absolutt legge Persona Q: Shadow of the Labyrinth til innkjøpslisten din når New 3DS XL kommer. Et av fjorårets beste spill for min del, og kanskje spesiel om du har spilt Persona 3 eller 4 (noe du absolutt burde gjøre uansett.)

Lenke til kommentar

 

Grafikkmessig ser det imponerende bra ut :)

 

???

Det ser jo ut som et spill fra PS2 som kjører i HD på en emulator jo...

Partikkeleffekter er praktisk talt fraværende, shading er helt basic, polygontallet er latterlig svakt, teksturene er ikke en gang spesielt klare, og animasjonene er dårlige. Metroid Prime ser bedre ut, og det kom ut i 2002 på GAMECUBE!

Det bør kjøre 60 fps, hvis ikke er det virkelig elendig optimalisering.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Det originale Xenoblade imponerte mer med hvor visjonær settingen var enn hvor glattpolert den så ut. Det at man reiste rundt på en gigantisk, forfallen robot gjorde Bionis ti ganger mer fascinerende enn de høyoppløste omgivelsene i noe annet rollespill som kom ut til forrige generasjon, og hvis oppfølgeren lykkes med å skape en like interessant setting vil det ikke spille noen rolle hvor finpolert den er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, med tanke på at du får spillet også i pakken er det ikke så dyrt. 500kr mere enn en vanlig.

MH4U er pre-installed står det på boksen.

 

For min del takler jeg ikke MH på 3DS, må spilles på stor skjerm med skikkelig kontroll. Så jeg venter på Wii U versjonen. Majoras's Mask kjøpte jeg nylig på Wii VC så spiller det heller der.

 

Men det Puzzle&Dragons Z-spillet skulle jeg gjerne hatt tak i asap..det så kult ut.

Jeg digga Puzzle Quest-spillene hardt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...