Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Får du først problemer med en harddisk (snakker ikke minnepenn her) er det vanskelig å overføre data tilbake til en minnepenn eller internt minne. Snakker av erfaring.

 

Tenkte ikke på om det harddisk/minnepenn ble ødelagt. Tenkte å kanskje starte med en minnepenn jeg allerede har og så kanskje senere vil jeg ha en større minnepenn. Er det da vanskelig å overføre til den nye minnepennen?

 

Herregud det svarte du jo på i forige posten. Jeg er trøtt. Og tusen takk for svar!

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, da var den bestilt. Planen er å spille meg gjennom Mario-spill fra Super Mario Bros. til NES, til Mario-spillene for Wii U. Samme med Zelda og noen andre typer serier. Har mye å ta igjen, f.eks. aldri spilt New Super Mario Bros-spillene. Er det sånn at New Super Mario Bros.Wii er et helt annet spill enn New Super Mario Bros.U?

 

Og noen som vet hvor jeg kan få tak i Skyward Sword nå uten å måtte betale i dyre tommer for toll og frakt?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Og noen som vet hvor jeg kan få tak i Skyward Sword nå uten å måtte betale i dyre tommer for toll og frakt?

 

Det kan hende lillebror ikke har noe imot å selge sitt. Kan høre med han i morgen dersom du er interessert. Men som sagt, det er hans spill, ikke mitt, så jeg kan ikke love noe.

Lenke til kommentar

Gjentar meg selv her nå, men anbefaler alle nye Wii U-eiere (over 18) å teste ZombiU.

Et av de bedre 3. parts spillene, om ikke det beste? Var et launch-spill så mange har glemt det.

Koster 49kr på Elkjøp.no, så er helt klart verdt et kjøp!

Er vel også ett av få spill som bruker gamepaden på en bra måte..

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Endte opp med å kjøpe meg Bayonetta 1&2 her i romjula, er det sånn at jeg egentlig burde ha en Pro Controller til den, eller er den grei å spille med den gigantiske vanlige kontroleren?

 

Og en ting til. Hvis jeg vil spille Twilight Princess og Skyward Sword, kan jeg bare å putte i discen og spille på Wiiuen, og kan jeg eventuelt spille de med med Nintendo Wiiu pro controlleren?

Lenke til kommentar

Beklager dersom dette har blitt besvart før, men jeg har ikke funnet noe klart svar gjennom googling.

 

Jeg vurder å gå til innkjøp av Wii U. Og siden jeg har aldri eid enn Wii, så tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen til å få spilt noen Wii-spill også.

 

Men er det mulig å kjøpe og laste ned Wii-spill til Wii U når man er inne i Wii-modusen? Eller er fysiske spill eneste mulighet for å spille Wii-spill?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Men er det mulig å kjøpe og laste ned Wii-spill til Wii U når man er inne i Wii-modusen? Eller er fysiske spill eneste mulighet for å spille Wii-spill?


 

På forhånd takk :)

 

Nå svarer jeg etter hukomelsen så dette er ikke 100% sikkert. Men mener at Wii spill ikke finnes på VC.

 

Men etterhvert vil jeg tippe endel Wii spill kan bli inkludert inne på e shoppen til WiiU.

 

En av grunnene til at Wii spill ikke blei sluppet som download er den ufattelig begrenset lagringskapasiteten wii hadde, pluss at Nintendo først fikk trua på internett og dens muligheter etter 3ds.

Lenke til kommentar

Da er Wii U på vei i posten. Har satt opp en liste over spill som skal spilles gjennom. Kan nesten ikke vente!

 

NES Super Mario Bros. x

SNES Super Mario World x

N64 Super Mario 64 x

Wii Super Mario Galaxy x

Wii Super Mario Galaxy 2 x

Wii New Super Mario Bros.Wii x

Wii U New Super Mario Bros.U

Wii U New Super Luigi.U

Wii U Super Mario 3D World

 

SNES Donkey Kong Country 1

SNES Donkey Kong Country 2

SNES Donkey Kong Country 3

 

Wii U Zelda: Wind Waker x

Wii Zelda: Skyward Sword

 

SNES Mega Man X

Wii U ZombiU x

Wii U Nintendo Land x

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå endelig fått Captain Toad. Har gledet meg kjempemasse. Elsket disse brettene med Captain Toad i Mario 3D World. Noen andre som har kjøpt Captain Toad?

Kjøpte selv Captain Toad i dag og gleder meg veldig til og spille det. Skal runde act V på Diablo III først

Lenke til kommentar

Gjentar meg selv her nå, men anbefaler alle nye Wii U-eiere (over 18) å teste ZombiU.

Et av de bedre 3. parts spillene, om ikke det beste? Var et launch-spill så mange har glemt det.

Koster 49kr på Elkjøp.no, så er helt klart verdt et kjøp!

Er vel også ett av få spill som bruker gamepaden på en bra måte..

 

Takk for tips. Slo til på denne og hentet det i dag. Ser frem til å teste dette til uka når maskinen kommer.

Har ikke hatt Nintendo maskin siden nes og snes tiden, men etter å ha testet litt hos brodern så kunne jeg ikke dy meg, spesielt etter tilbudet til Expert på maskin til 999-, dukket opp.

 

I tillegg har bestilt følgende Wii-U spill:

 

Super Mario 3D World

Captain Toad: Treasure Tracker

Nintendo Land

New Super Mario Bros U

 

Regner med å skaffe meg Super Smash, nye Zelda(når det kommer) og Mario Kart etterhvert også.

 

Nok til å slå ihjel litt tid i vinter :-)

Lenke til kommentar

Lypsyl: Sjekk ut Zelda Wind Waker HD og Donkey Kong Tropical Freeze også. Fantastiske spill begge to.

 

Har nå endelig fått Captain Toad. Har gledet meg kjempemasse. Elsket disse brettene med Captain Toad i Mario 3D World. Noen andre som har kjøpt Captain Toad?

 

Fikk det for noen dager siden. Har spilt litt på det og det virker veldig bra og koselig. En ting som er litt dumt er at man må spille gjennom brettet en gang før man får vite hva challengen på brettet er, så man må derfor spille gjennom det en gang til for å ta den også.

Lenke til kommentar

Da er Wii U på vei i posten. Har satt opp en liste over spill som skal spilles gjennom. Kan nesten ikke vente!

 

 

NES Super Mario Bros. x

SNES Super Mario World x

N64 Super Mario 64 x

Wii Super Mario Galaxy x

Wii Super Mario Galaxy 2 x

Wii New Super Mario Bros.Wii x

Wii U New Super Mario Bros.U

Wii U New Super Luigi.U

Wii U Super Mario 3D World

 

SNES Donkey Kong Country 1

SNES Donkey Kong Country 2

SNES Donkey Kong Country 3

 

Wii U Zelda: Wind Waker x

Wii Zelda: Skyward Sword

 

SNES Mega Man X

Wii U ZombiU x

Wii U Nintendo Land x

 

Bayonetta 2 er også ett spill du virkelig bør vurdere dersom du har WII U. Og er du riktig heldig får du bundle packen som inneholder både 1'ern og 2'ern. Kåret til årets spill på flere spiller. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...